رفتن به مطلب

تاپیک جامع مجموعه بازی‌های بتلفیلد Battlefield، بحث، بررسی، رفع مشکلات و ...


moghazzal
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

میریم پول میدیم سیستم حرفهه ای میبندیم که بشینیم بازی های ایرانی خشم یدالله و کارد آشپز خانه نادر و خُرزو خان در بیابان قم رو بازی کنیم ؟!

;) @};- :o باحال اومدی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام به همه

به قول اقای حسینی بازی کپی شده رو چه تحریمی باید کرد وقتی با 2 هزار تومن میری بازی رو میخری این یعنی خوده تحریم ;)

:o =D> واقعا درسته

حقشونه!!

اما دوستان جو iranian killer نگیرن بعد بازی لطفا @};-

ویرایش شده توسط moghazzal
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به دیگران امر و نهی نکن خیلی عرضه داری برو خودت بازی بساز

نه اینکه از بازی ساز های ایرانی خیلی خوب همایت می کنید

------------------------------------------------------------------

اینکه این بازی ضد ایرانی درش شکی نیست اما اینکه تحریمش کنیم تو ایران بی منیه

اما نمیدونم بازیش کنم یا نه

http://dennies.blogfa.com/post-11.aspx

درود دوست عزیز ورودتون رو به لیون تبریک میگم

درود دوست عزیز ما باید برای بهتر شدن بازیهامون باید انتقاد پذیر باشیم ;) گفتم بازی درست حسابی بسازن بعد بیان جلوی این بازیارو بگیرن و بنده بازیساز نیستم کسای که خیلی ادعا دارن باید این کارو بکنن نه من @};-

در مورد دوم هم بازی درست حسابی بسازن تا حمایت بشن نمونش همین گرشاسپ که من سفارش دادم و از این بازی حمایت کردم بدون اینکه بخام کرک شدشو گیر بیارم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان خوبم ممنونم از نظراتتون ولي فكر كنم ادامه دادن به بحث بيهوده باشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 ماه بعد...

BATTLEFIELD 3 یک شوتر هوشمند:

-جنگ را ببرید: ما قصد داریم در این شماره از مجله PSM3 به شما اطلاعات زیادی از بخش حیرت آور چندنفره بازی Battlefield 3 بدهیم. همچنین بخشی از مصاحبه نیز در مورد پیروز میدان نبرد BF3 و MW3 کیست اختصاص داده ایم.

پوشش برنامه ها : آقای Patrick Bach مدیر تولید بازی در مورد نظرات سایرین نسبت به رقابت میان این دو بازی بزرگ (BF3 و MW3 ) اینگونه می گوید:

"همه یک رقابت میان ما را خواهانند. من هم این موضوع را می فهمم. اما مشکل این است که یک رقابت که در آن ادعا های زیادی وجود دارد باید در یک رشته باشند."

ما در استدیوی مجلل DICE واقع در استوکهلم برای یک مصاحبه اختصاصی در مورد این بازی هستیم ، اما او (پاتیرک)از این که کاندیدای رقابت با آنها MW3 است هیچ هراسی ندارد.

پاتریک در ادامه صحبت هایش اینگونه ادامه می دهد :" ما در بازی خود چیز های زیادی داریم که در بازی MW3 وجود ندارد. اینکه کدامیک برای انجام دادن انتخاب شود یک امر کاملاً شخصی است ، اما باید بگویم ما بازی ای را ساختیم که دوست داریم انجام بدیهیم ، بازی ای که عمیقاً می خواهد خواسته های شما را برآورده کند ، بازی ای که با شما هماهنگ است و این آن چیزیست که ما و طرفدارانمان به دنبالش هستیم."

کسانی که مرحله 'Tnak' بازی BF3 و 'Black Tuesday' از بازی MW3 رو دیدند می فهمند که منظور پاتریک چی هستش. پاتریک اینطور ادامه می ده:"BF و MW واقعاً با هم رقابت دارند ، چون هر دوی آنها دارای تم و ژانر یکسانی هستند اما COD بیشتر جنبه آرکید داره و آدرنالین خونتون رو زیاد می کنه این در حالیه که BF یک بازی شوتر متفکرانه ، زیرکانه و هوشمندانست."

"COD ما رو ترغیب می کنه!" این چیزی بود که وقتی پاتریک می خواست سخنش رو آغاز کنه گفت. و به اون این مساله با رغبت بیشتری دنبال می شود.

این یک موضوع پشت پرده در PSM3 نیست که ما معتقدیم BF:BC2 یاد آور بهترین شوتر های آنلاین بود ، که در اون همه چیز از همکاری تیمی تا وسیله نقلیه در دسترس بود و در اون به دلیل تخریب پذیری خبری از کاور های امن COD نبود. حالا چرا ما این موضوع رو بیان کردیم؟

چون Battlefield 3 از بسیاری جهات شبیه همون بازی هستش. در این بازی فرول های موفق گذشته حفظ و بهبود داده شده و با کمک موتور -FROSTBITE 2- بازی بسیار حیرت انگیز تر از قبل شده اما باید بدونید که هسته اصلی همونی هست که در قبل هم وجود داشته.

-آخرین تانگو در پاریس:

قبل از مصاحبه ما با Bach و Lars Gustavsson ما کمی مود Rush رو در زمین (Dubbed Operation Metro ) که در پاریس رخ میده رو انجام دادیم. شما در این مود در نقش محاجمین یا مدافعین M-Com هستید و باد از اون دفاع یا نابودش کنید. بازی تا زمانی که تمام تیکت ها محاجمین یا تمام M-com ها تموم بشوند ادامه داره. این زمین از یک پارک عمومی زیبا با یک برکه زیبا و گل ها و پرچین های زیبا شروع میشه سپس به داخل تونل های مترو کشیده شده و پس از اون دوباره به خیابان ها باز میگرده. همه چیر بسیار آشنا و زیباست.

Battlefield 3 شوتری خواهد شد که با فاصله بسیار زیاد رقبای امسالش رو شکست می دهد.

پارک بسیار رنگارنگ و زیباست و در دوردست آن برج ایفل نمایان است.

اولین چیزی که جلب توجه میکنه صفحه تغییر شکل یافته Spawn/Respawn است که کار رو برای تغییر کلاس و تسریع در ورود به میدان نبرد سهل تر کرده.همچنین کلاس ها نیز دچار تغییراتی شدند. حالا شوک الکتریکی و جعبه کمک های اولیه به کلاس Assault داده شده و کلاس Medic حذف شده.

Lars Gustavsson در این باره می گوید:"در BF:BC2 در خط مقدم هم Medic و هم Assualt حضور داشتند و مکمل هم بودند حالا ما اونها رو با هم ترکیب کردیم. ما کسانی رو داشتیم که از 9سال پیش با آغاز این سری همراه بازی بودند و درساخت شرکت داشتند.=>

نکاتی از این بازی:

-بخش تک نفره از عراق تا نیویورک ادامه داره.

-بخش چندنفره شامل مود های Rush و Conquest و Team Deathmatch و احتمالاً چندتا دیگه میشه.

-برای BF3 انجمنی مانند Autolog تعبیه کردیم و اسمش Battelog هست.این مجانیه!

-Pin ها و Insignia ها متناسب با کلاس ها بازگشتند.

-Dogtag با قابلیت شخصی سازی نیز برگشته!

dogtags.jpg

p31.jpg

در این بازی شما احساس قدرتمندی می کنید احساسی که در هیچ بازی دیگه ای نداشتید!

=>حالا کار کردن با Defib فرق کرده. شما باید برای لحظاتی اون رو روی هم تیمی کشته شدتون نگه دارید تا اون احیا بشه و این برهه زمانی بسیار سخت و هیجان اننگیز هست.البته اگر شما اون شخص بازگشته به محیط جنگ هستید یک اختیار دارید تا اون احیا رو رد کرده و دوباره به زمین بازگردید.

دوستان با منفعت:

حالا بجای Medic چی اومده؟ بجای اون کلاس Support اومده. در این کلاس شما یک تفنگ سنگین دارید (در دمو M249) و با اون باید تا میتونید تیر بزنید و دشمنان رو عقب برانید و XP بگیرید! البته از دادن مهمات ه دوستانتون نیز دریغ نکنید! این کلاس وقتی مورد حمله قرار می گیره دچار نوعی استرس که موجب تار شدن صفحه میشه ، اما شما در این حالت باید دشمن رو بکشید تا بتونید XP بگیرید.

Recon و Engineer تغییری نکردند. البته خصوصیات زیادی به اونها اضافه شده. اونها Red-dot و تفنگ دوربین دار دارند و این به هوش مشا برمیگرده که کی اونها رو بردارید. در نقشه پاریس هر بخش نیازمند یکی از این دو بود و شما باید با زیرکی اونی رو که مهمتره بر میداشتید.

ما نقشه پاریس رو با کلاس Engineer آغز و سریع LAV-25 که یک اسباب بازی جدید در Battlefield 3 هست برداشتیم. مثل APC های BC2 بودند که توپ و ماشین گان داشتند. راننده کنترل رو بر اختیار داره. نفر دوم ماشین گان و نفر سوم و چهارم نیز تفنگ های جانبی رو کنترل می کنند. با این وسییله نقله ما حسابی احساس قدرت می کردیم.

کلاس ها

صدای توپ بسیا گیرا بود. درست مانند همون صدای گیرایی که در نمایش مرحله تانک در نمایشگاه E3 دیده بودیم.

اما پس از چندی ما با اصابت یک موشک زد تانک صدمه خوردیم. اینبار قضیه با APC های BF:BC2 فرق می کرد. ما پس از صدمه دیدن دیگر قادر به حرکت نبودیم و باید وسیله نقلیه را ترک میکردیم البته اسلحه ها همچنان کار می کردند و فقط موتور وسیله نقلیه به دلیل صدمه از کار افتاده بود.=>

=> LAV-25 دیگه حرکت نمی کرد اما تا زمانی که میزان پوشش آن کاملاً صفر نشود کسانی که در آن هستند نخواهند مرد. DICE امیدواره با این کار کسانی که در اون وسیله نقلیه هستند شانس زندگی بیشتری داشته باشند و بتوانند از وسیله نقلیه پیاده شده و زنده بمانند ومنتظر تعمیر آن به وسیله Engineer ها شوند.(سخنی از جت ها و هلیکوپتر ها به میان نیامد)

برمیگردیم به مپ: ما دو M-com پارک را نابود کردیم و سپس با یک انفجار سوراخی بر روی زمین ایجاد شد که ما را به تونل ها مترو میرساند. سیستم مترو تنگ و دارای نقاط کور زیادیست ، پس ما تصمیم گرفتیم کلاس خود را تغییر داده و Support شویم تا بتوانیم درون تونل قدرتمندانه تر پیش روی کینم.

clases.jpg

NOOB TUBE:

با M249 تو تونل غوغایی بر پا می شود.ما اینگونه جایزه میگرفتیم: 10 امتیاز برای عقب راندن دشمن ، 100 امتیاز برای کشتن دشمن ،50امتیاز برای کمک در کشتن یک امتیاز 10تایی برای یک کاری و یک 100تایی دیگر... درست شده بود مانند زمانی که با تانک در BF:BC2 دیوانه بازی در می آورید!اما اینبار اینجا با پای پیاده این اتفاق رخ میداد!

یکی از QA تستر های DICE با منفجر کردن یک دیوار خود را به پشت ما رساند و ما را با چاقو کشت ، سپس بر روی Dogtag ما PSN ID و تصویری کوچک و اطلاعاتی از خودمان مانند چند نفر را با تانک کشته ایم یا رنک آنلاینمان را نشان داد!این درست مانند دزدیدن یک چیز مهم از یک نفر است!حتی اگر دیجیتال باشد.

ما دو M-Com مترو را نیز منفجر کردیم و باز به خیابان بازگشتیم.

p34.jpg

شما میتوانید با شلیک به چراغ ها آنها را بسوزانیدو از نور چراغ تفنگتان برای کور کردن لحظه ای دشمن و از پای در آوردنش استفاده کنید.

برگردیم به خیابان. ما از مترو خارج شدیم و به سمت اولین ساختمان دویدیم ، اما ناگهان یک گلوله RPG به گوشه ی ساختمان مقابل ما برخورد نمود و آنرا منفجر کرد. در این لحظه یکی از اعضای تیم سازنده بازی گفت:"واو شما خیلی شانس آوردین! این گلوله اگه بهتون می خورد قطعاً مرده بودید.این تخریب ها فقط برای نمایش نیست."

ما با حرکات نرم وارد ساختمان شدیم و به کلاس Recon را انتخاب نمودیم. از بالای آن ساختمان خیابان پر از دشمن را دید زدیم و شروع کردیم به کشتن آنها با تفنگ دوربین دار. اما خوشحالی و سنگرمان زیاد دوام نیاور. با اثابت یک گلوله RPG ساختمان Bit به Bit تخریب شد.تخریب پذیری بس شگفت انگیز تر از Red Faction ، بازی ای به زیبای Killzone 3 و اجرا شدن به نرمی و روانی Modern Warfare 3. ای آخرین دلیلی بود که گواهی میداد این بازی تمام رقبای امسالش را شکست می دهد.

SacreBleu (فرانسوی کلمه Damn):

بر گردیم به مصاحبه. ما می خواستیم بیشتر و بیشتر از پاتریک در مورد بازی اطلاعات بیرون بکشیم. اون هم در مورد Co-op اختصاصی بازی برای ما توضیح داد.

بزرگترین دشمن Battlefield 3 بازی Modern Warfare 3 نیست بلکه توقعات است.

این مود دارای 10 نقشه بی همتاست.و دو بازیکن رو پشتیبانی می کند. ضمناً به طور کامل از بخش داستانی مجزاست.

وی سپس در مورد Battelog توضیحاتی ارئه کرد:"این سیستم یک سیستم مانند Need For Speed Autolog است و در اون شما میتوانید آخرین وضعیت خودتون و دوستانتون رو ببینید. و البته باید بگم این سیستم مجانیه!" -کنایه ای به سیسم Call Of Duty Elite که اشتراکی هستش.

وی در مورد بخش تک نفره توضیحات زیادی ارئه نداد و داستان را لو نداد. او فقط گفت "داستان حول محور جنگ افروزی روسیه است و داستانی جنگی و نوین را ارئه می دهد."

سپس در مورد خرید گفت:"شما با دادن 50 یورو صاحب نسخه کامل بازی می شود و می توانید محتویات پولی را بگیرید و کمی بیشتر از سایرین تفریح کنید."

کی اهمیت میدهد برنده کیست؟

چیزی که ما دیدیم هیچ شکی نمیگذارد که Battlefield 3 گیراترین بازی امسال است. DICE نیز این را میداند و از این بابت مطمئن است. آنها یک موتور قدرتمند در اختیار دارند که با آن میتوانند بازی هایی بسیار مفرح ، زیبا و خارق العاده خلق کنند، که در آن همه چیز فوق العاده به نظر بیاد.

p36.jpg

آنها به ما گفتند بزرگترین رقیب آنها Modern Warfare3 یا Killzone 3 یا شوتر های بزرگ PS3 نیست. بلکه بزرگترین اونها آگاهی و توقعات مخاطب هستش.

ساختن آهنگی که شما رو جذب و هیجانات شما رو پوشش بده و بر طرف کنه و شما رو وارد حال و هوایی جدید کنه خیلی سخته.ریسک وارد کردن شما به دنیای آنلاین و اینکه بتونه شما رو پای خودش نگه داره هم به همون اندازه سخته و این که سازنده بتونه بازی رو طوری بسازه که بازیکن حس کنه سازنده از روی دوست داشتن اون این بازی رو ساخته."

Modern Warfare 3 این المان ها رو داره.اون تبدیل به یک برند قابل اعتماد برای مردم شده-خوب یا بد-اون تونسته مخاطب رو جذب کنه درست مثل فینال جام باشگاه های اروپا. اون یک موتور داره که وظیفش رو بی پرا و مطمئن انجام میده حتی اگر هیچ بدعت و نوآوری ای توی سبک FPS نیاره.

اگر به من بگن الان پیشگویی بکن می گم:"Moder Warfare 3 توی فروش خیلی بهتر عمل می کنه و بیشتر میفروشه اما Battlefield 3 بازی بهتریه. کمی ناجونمردانه به نظر می رسه . به هر حال Bach همچنان خوشبینه و میگه:"من از کسانی که تا به حال Battlefield انجام ندادند شنیدم که اونها خواستار FPSی هستند که همه چیز داشته باشه.از وسیله نقلیه تا تخریب پذیری. اونا میگن:"بازی ما خارق العادس"این یعنی ما تونستیم بازی ای که همه می خواهند رو بسایم."

و ما به پاتریک میگیم این بازی ای هست که ما اکتبر امسال اون رو انجام میدیم.

همراه با DICE:

پاتریک نظرت راجع به هک شدن PSN چیه؟ "این خیلی خوب بود. با اینکه میتونست کمی به ما صدمه بزنه اما باعث شدن که PSN به کاربرای خودش خدمات بهتری رو عرضه کنه تا اونها راضی باشند."

پاتریک نظرت راجع به لیک شدن Modern Warfare3 چیه؟ "به نظرم کسایی که تو اکتیویژن روی این پروژه کار میکردند بسیار عصبانی شدند. اگر این اتفاق برای ما می افتاد ما خیلی ناراحت می شدیم. من با اون ها همدردی می کنم."

لار گوستاوسون"ما پس از ایجاد تغییرات در بخش چند نفره بازی های قبلی و مشاهده بازخورد های اون در انجمن ها فهمیدیم اون چیزی رو که باید می ساختیم نساختیم."

پاتریک باخ"ما در مورد ورژن PS3 نگرانی نداریم. یعنی نگران کمبود رم ، CPU و یا رزولوشن نیستیم. و میدونیم که ورژن PS3 به نسخه PC بسیار نزدیک میشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 ماه بعد...
  • کاربر ویژه

battlefield-3-benchmarks.jpg

درود :

بدون شک یکی از برجسته ترین عنوان های سال گذشته بازی Battlefield: Bad Company 2 بوده است .

گرافیک خیره کننده و شبیه سازی یک میدان نبرد واقعی همراه با تخریب ساختمانها و اشیاء داخل بازی به صورت طبیعی از جمله ویژگی های دوست داشتنی این بازی بود که آن را مدیون موتور گرافیکی قوی Frostbite 1.5 بود .

Battlefield 3 نسخه ی بعدی این بازی زیباست که با موتور جدید Frostbite 2 انتظار میرود با گرافیک خارق العاده عنوان بهترین یازی سال 2011 را از آن خود کند.

bf3-5.jpg

نسخه اصلی از بازی به طور رسمی در 25 اکتبر امسال منتشر خواهد شد .

سیستم توصیه شده برای اجرای بازی به بهترین شکل شامل یک پردازنده ی چهار هسته ای همراه با 4 گیگابایت رم .

وبرای کارت گرافیک جیفورس GTX 560 و یا Radeon HD 6950 پیشنهاد شده است .

در ادامه به تست نسخه بتا این بازی خواهیم پرداخت .....

با تشکر .....

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود :

در تست این بازی 18 کارت گرافیک مورد بررسی قرار گرفته تا محدوده قیمت وسیعی را پوشش دهد .

همچنین از اخریم نسخه منتشر شده درایور هردو کمپانی AMD و NVIDIA برای افزایش کارایی مورد استفاده قرار گرفته است .

برای اندازه گیری نرخ فریم از برنامه FRAPS استفاده شده و بازی به مدت 1 دقیقه در یک نقشه ثابت مورد تست قرار گرفته و برای اطمینان هر تست سه بار تکرار شده و میانگین فریم آنها در جدول ثبت شده است .

بازی در سه رزولیشن 1680x1050, 1920x1200 ,2560x1600 و با تنضیمات Ultra quality و High quality مورد بررسی قرار گرفته است .

تنضیمات ست شده در حالت Ultera Quality :

Image_01.jpg

تنضیمات ست شده در حالت High Quality :

Image_02.jpg

مشخصات کامل سیستم استفاده شده در تست :

Intel Core i7 2600K

x2 4GB G.Skill DDR3 PC3-12800 (CAS 8-8-8-20)

Asus P8P67 Deluxe (Intel P67)

OCZ ZX Series 1250w

Crucial RealSSD C300 256GB (SATA 6Gb/s)

نسخه درایور های کارت های گرافیکی :

Nvidia Forceware 285.38 Beta

ATI Catalyst 11.10 Preview

سیستم عامل :

Microsoft Windows 7 Ultimate 64-bit

کارت های مورد بررسی :

GeForce GTX 590 (3072MB)

GeForce GTX 580 (1536MB) SLI

GeForce GTX 580 (1536MB)

GeForce GTX 570 (1280MB)

GeForce GTX 560 Ti (1024MB)

GeForce GTX 560 (1024MB)

GeForce GTX 480 (1536MB)

GeForce GTX 470 (1280MB)

GeForce GTX 460 (1024MB)

Radeon HD 6990 (4096MB)

Radeon HD 6970 (2048MB) Crossfire

Radeon HD 6970 (2048MB)

Radeon HD 6950 (2048MB)

Radeon HD 6870 (1024MB)

Radeon HD 6850 (1024MB)

Radeon HD 5870 (2048MB)

Radeon HD 5830 (1024MB)

Radeon HD 6790 (1024MB)

ترجمه و تنظیم : mr_mohammad

در ادامه به بررسی نرخ فریم در حالت Ultera Quality خواهیم پرداخت .

با تشکر .....

لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعیتش خودم علاقه ای به بازی ندارم ولی اینجور مطالب رو میخونم و میدونم که بسیار طرف دار داره و بیشتر در مورد سخت افزاری که برای تولید میشه برام مهمه .

ولی با این حالا این مطالب با ارزشی هستش چون خودت زحمتشو کشیدی محمد جان . مرسی . واقعا مثبت دادن حقته @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود :

Ultra_1680.png

همانطور که مشاهده میکنید کارت گرفیک Radeon HD 6950 به طور متوسط 30 فریم در ثانیه را ثبت کرده است و این در حالی است که رقیب اصلی آن یعنی GeForce GTX 570 به طرز محسوسی سریعتر بوده است .

همچنین کارت Radeon HD 6990 با ثبت 61 فریم در ثانیه به عنوان یک کارت گرافیک با دوهسته GPU عملکرد نسبتا خوبی از خود نشان داده است و دوکارت Radeon HD 6970 در حالت کراسفایر توانستند نرخ 64 فریم در ثانیه تفاوت نا محسوسی را نشان میدهد .

این در حالی است که کارت GeForce GTX 590 با عنوان قوی ترین عضو سری 500 انویدیا توانسته نرخ 67 فریم در ثانیه را به خود اختصاص دهد اما SLI دوکارت GeForce GTX 580 ترکیب قدرتمندی را به وجود آورده که با ثبت میانگین 74 فریم در ثانیه شاهد تفاوت محسوس این دوکارت با GeForce GTX 590 بوده ایم .

Ultra_1920.png

افزایش وضوح به 1920x1200 پیکسل باعث شده تا کارت GeForce GTX 580 با عنوان قوی ترین کارت تک هسته ای موجود تنها 36 فریم در ثانیه را به خود اختصاص دهد !

بار دیگر SLI دو کارت قدرتمند Geforce GTX 580 با ثبت 61 فریم در ثانیه عملکرد بهتری را به نمایش گذاشت .

Ultra_2560.png

کارت Radeon HD 6950 به طور متوسط ​​فقط 20fps را ثبت کرده و کارت GeForce GTX 570 نیز موفق به ثبت 21fps در حالی که کارت گرافیک GeForce GTX 580 با ثبت 23fps تنها کمی سریع تر عمل کرده .

حتی کارت گرافیک Radeon HD 6990 فقط توانست 34fps را به ثبت برساند

ترکیب دو کارتRadeon HD 6970 در حالت کراسفایر و GeForce GTX 590 توانستند به صورت همسان 36fps را ثبت نمایند .

در ادامه به بررسی این بازی در حالت High Quality خواهیم پرداخت .

ترجمه و تنظیم : mr_mohammad

با تشکر ......

ویرایش شده توسط ۞ MR_MOHAMMAD ۞
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود :

تست در حالت High Quality و رزولیشن 1680x1050 :

High_1680.png

همانطور که در نتایج مشاهده میکنید کاهش تنضیمات گرافیکی بازی به شدت به افزایش نرخ فریم کمک کرده است . در اینجا کارت گرافیک Radeon HD 6950 در حال حاضر قادر به گرفتن 47fps به طور متوسط ​​بوده است ، در حالی که GeForce GTX 570 موفق به ثبت 51fps همانند با کارت گرافیک Radeon HD 6970 عمل کرده است .

کارت گرافیک GeForce GTX 580 پادشاه کارت های تک پردازنده ای با 58fps آن را 14 ٪ سریعتر از کارت Radeon HD 6970 نشان میدهد .

اگر نگاهی هم به پایین جدول داشته باشیم کارت GeForce GTX 560 تیتانیم به طور متوسط ​​43fps و کمی سریع تر از 42fps که از کارت گرافیک Radeon HD 6870 به ثبت رسیده است .

در این بین کارت Radeon HD 6790 با توجه به قیمت مناسب تر نسبت به بقیه ی رقبا با ثبت 30 فریم در ثانیه گیمر را قادر به اجرای نسبتا روان بازی میسازد . که میتواند انتخاب مناسبی برای مصرف کننده باشد .

در ادامه به بررسی این بازی در حالت High Quality و رزولیشن 1920x1200 خواهیم پرداخت .

ترجمه و تنظیم : mr_mohammad

با تشکر ......

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود :

تست در حالت High Quality و رزولیشن 1920x1200:

High_1920.png

در حال حاضر در رزولیشن 1920x1200، کارت گرافیک GeForce GTX 580 با ثبت 50fps به طور متوسط ​​، پس از آن کارت GeForce GTX 570 با 46fps . کارت Radeon HD 6970 کمی کندتر با 45fps است. دو کارت GeForce GTX 560 Ti و Radeon HD 6870 در انتهای تلاش خود هردو نرخ 36fps را ثبت کردند .

کارتهای Radeon HD 6850، 5830، 6790 و GeForce GTX 460 زیر 30fps عملیات رند را به اتمام رساندن که عملا بازی را غیر قابل اجرا میسازند .

در ادامه به بررسی این بازی در حالت High Quality و رزولیشن 2560x1600خواهیم پرداخت .

ترجمه و تنظیم : mr_mohammad

با تشکر ......

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود :

تست در حالت High Quality و رزولیشن 2560x1600:

High_2560.png

وضوح 2560x1600 عملیات پردازشی بسیار سنگینی را به میطلبد که حتی از عهده ی بهترین کارت های تک GPU خارج است ، حتی کارت گرافیک GeForce GTX 580 به طور متوسط ​​فقط 34fps، را توانست ثبت کند و کارت GeForce GTX 570 و کارت Radeon HD 6970 به طور متوسط ​​31fps .

در این بین دوکارت پرمصرف Radeon HD 6990 وGeForce GTX 590 به ترتیب 57 و 53 فریم در ثانیه را ثبت کردن که حافظه ی پرسرعت 4 گیگابایتی Radeon HD 6990 از نوع GDDR5 با رابط 256 بیتی به کمک این کارت آمده است .

به طور متوسط کراس دو کارت 57fps Radeon HD 6970 را ثبت کرده و دیگر رقیب آن GeForce GTX 580 SLI هم نتیجه ای بهتر از 57 فریم بر ثانیه را نتوانسته به ثبت برساند .

در ادامه به تست بررسی وضعیت پردازنده مرکزی و مقایسه آنها خواهیم پرداخت ...

ترجمه و تنظیم : mr_mohammad

با تشکر ......

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود :

تست و مقایسه نقش پردازنده ها در بازی" Battlefield 3 "

شات از Task manager ویندوز در حالت اجرای بازی :

CPUz.png

اور کلاک پردازنده i7-2600k :

CPU_01.png

برای بررسی عملکر تنها از یک کارت GeForce GTX 580 استفاده شده است .

همانطور که مشاهده میکنید با اورکلاک 49 % پردازنده تنها 6% افزایش نرخ فریم را شاهد هستیم .

مقایسه ی پردازنده های دیگر :

CPU_02.png

پردازنده هایی که تنها از دو ترید پشتیبانی میکنند مانند AMD Phenom || X2 560 حدودا 20% از پردازنده های Phenom || X4 ضعیف تر عمل کرده .

این در حالی است که در بازی های جدیدی که منتشر شده مانند :

Hard Rest, Deus Ex: Human Revolution, The Witcher 2: Assassins of Kings and Crysis 2

ما شاهد تفاوت گسترده ای بین پردازنده های دو و چهار هسته ای بوده ایم

به طور مثال در بازی Deus Ex ماشاهد کاهش 43% فریم ریت دو هسته ای Phenom || X2 560 نسبت به همتای چهار هسته ای خود بودایم .

به طور کلی به نظر نمیرسد Battlefield 3 بار پردازشی سنگینی را بر روی پردازنده تحمیل کند.

پایان .

ممنون از دوست خوبمون آقای LEE بابت معرفی مطلب .

ترجمه و تنظیم : mr_mohammad

با تشکر ...

ویرایش شده توسط ۞ MR_MOHAMMAD ۞
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

ظاهرا با پردازنده های AMD سازگاری بهتری نشون داده و خوش بحال خودم شد چون یه دونه B60 دارم که رو 3.7 گایگاهرتز کار میکنه و کارایی نزدیک به 980 داره.silly.gif

و اینکه باید منتظر AMD و NVIDIA باشیم که ببینیم کدوم با آپدیت درایور کارت گرافیکی بهبود عملکرد بهتری برای کارتهاشون دارن برای این بازی فوق العاده.

با تشکر از شما دوست خوبم که زحمت این تاپیک رو کشیدید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

میگم یه نگاهی به این بیاندازید:

http://lioncomputer.ir/forum/index.php?/topic/9086-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-battlefield-3/I%20Do%20not%20Know.gif

که مورد توجه قرا نگرفت! ولی شما چون مطلب رو بازش کردید جواب داد!@};-

تشکر از وقتی که گذاشتید!@};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خیلی برام جالب بود پردازنده های AMD بهتر ظاهر شده بودن...

570 هم با توجه به اختلاف قیمت 120تا 150 تومنیش فقط 3-4 فرم از 6950 بالاتر بود...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

انتشار پتچ رفع اشکال برای Battlefield 3 در روز انتشار رسمی بازی : 25 اکتبر .

این پتچ برای بهبود موتور مرکزی بازی و اجرای روانتر آن منتشر خواهد شد .

bf3_billboard_usp_1_97220102011.jpg

این پتچ در سایت www.battlefield.com در 25 اکتبر برای تمام سیستم عامل ها قابل دسترس خواهد بود .

با تشکر ........ :wub:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 سال بعد...
  • کاربر ویژه
256px-Battlefield_4.jpg

حداقل سیستم مورد برای بازی Battlefield 4 اعلام شد.

Is your rig Prepared4Battle? Go Digital Deluxe and get access to the Exclusive #BF4 Beta: Pre-Order Battlefield 4 (BF4) | pic.twitter.com/kHp8sY6Lq3
— Battlefield (@Battlefield) September 9, 2013

برای اجرای این بازی شوتر اول شخص که با موتور Frostbite 3 در دست ساخت است بایستی PC شما حداقل مشخصات اعلام شده را داشته باشد. تصویر منتشر شده در توئیتر:
 


برای مشاهده تصویر اصلی (806x806) روی این نوار کلیک کنید.
29237640866936608388.png
 

در سمت چپ حداقل مشخصات و در سمت راست سیستم پیشنهادی درج شده است. Battlefield 4 در 15 اکتبر برای PS4 و در 22 نوامبر برای Xbox One عرضه خواهد شد. نسخه PC این بازی اوایل سال 2014 عرضه خواهد آمد.

سورس اصلی:

DS

منبع:

BC

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنونم انشاله بیاد زودتر ذستمون تا لذتش رو ببریم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

3 گیگ گرافیک؟؟چه خبره؟؟

8 گیگ رم؟

پس ما بریم سیستممونو دور بندازیم:دی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

محمد جان خودش زده 660 و 7870 بعد زده 3 گیگ گرافیک پس منظوزش همون 2 گیگ هست پس.

رمم که تو مشخصات میرنه که خودت میدونی قضیش چیه :D

ویرایش شده توسط kasra991
لینک به دیدگاه
Share on other sites

یعنی چی ۳ گیگ رم واسه کات گرافیگ؟؟؟ یعنی ۷۷۰ با ۲ گیگ رم جواب نمیده :(

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یعنی چی ۳ گیگ رم واسه کات گرافیگ؟؟؟ یعنی ۷۷۰ با ۲ گیگ رم جواب نمیده :(

عزیزم این مشخصات اصولا کشک هستند...

شما با همون کارتت میتونی تنظیمات مطلوب بزاری و از بازیت لذت ببری..

8 گیگ رم؟این بازی فوق فوقش بتونه 2 گیگ از رم رو اشغال کنه..

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یعنی چی ۳ گیگ رم واسه کات گرافیگ؟؟؟ یعنی ۷۷۰ با ۲ گیگ رم جواب نمیده :(

عزیزم خودش نوشته 660 و 7870  که 2 گیگ هستن مورد نیاز بعد زیرش نوشته 3 گیگ؟؟

احتمالا منظورش برای 2تا مانیتور بوده :lol:  نگران نباش شما.

منم با محمد جان موافقم این همه بازی ها میزنن 8 گیگ هیچکدوم موقع بازی رو آخرین تنظیمات حتی نزدیک 4 هم نمیشن.

ویرایش شده توسط kasra991
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...