از لیون کامپیوتر قســـــــــــــــــــــــــــــــــــطی خرید کنید فروش اقساطی برای سراسر ایران
اخبار سخت افزار ، نرم افزار ، بازی و دنیای آیتی در مجله لیون کامپیوتر 🤩
تخته امتیازات
مطالب محبوب
در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 09/19/19 در همه بخش ها
-
9 امتیاز
-
سلام من فکر میکنم اگر از روی این تاپیک فیلمی ساخته بشه و اونور نمایش داده بشه شک نکنید اسکار 2020 رو دریافت خواهد کرد . چه پولهای مفتی که نصیب بعضی ها نمیشود و به راحتی میتونن از زیر بار مسئولیتی هم که دارن در برن . دوستان برای خرید قطعات این شرکت از این به بعد دقت داشته باشید که صبر ایوب و عمر نوح هم لازم دارید اگر این 2 رو دارید بعد برای خرید اقدام بفرمایید . این شرکت نه تنها باید کارت رو بدون کوچکترین حرفی عوض کند بلکه باید به خاطر این همه تایمی که به دوستمون خسارت وارد کرده از ایشان طلب بخشش و سعی بر راضی کردن ایشون کند . چیزی رو که خودمون بزرگ و شناخته شده میکنیم یه روزی تو روی خودمون می ایسته . پس اگر کسی لایق جایگاهی که الان هستش نیست باید به فراموشی سپرده بشه تا متوجه اشتباهات خودش بشه و به جایگاه اصلی خودش برگرده . بنده از امروز برای هیچ کدوم از مشتریانم از این شرکت خرید نخواهم داشت و اگر کسی هم اصرار به خرید داشت لینک تاپیک رو تقدیمشون میکنم تا خودشون تصمیم بگیرن5 امتیاز
-
لازم به ذکر میدونم که گرین تا به حال هیچ امتیاز ویژه ای قائل نشده فقط جدیدا اونم در حرف شده در عمل اگه شده بود بنده اینجا پست نمیدادم ثانیا : بایوس زدن کارت هیچ خدشه ای به گارانتی وارد نمیکنه طبق فروم اصلی msi حتی گفتن که اگه با هماهنگی بخش گارانتی خمیر کارت هم تعویض کنید مشکلی نداره ولی اگه گارانتی بیاد بایوس ادیت شده بزنه اون ایراد داره و باید پاسخگو باشن که نبودن . جهت اطلاع بود که اگه از طرف گرین یا کسی یا خود مختاری خواستی یه چیزی بپرونی حداقل قبلش تحقیق کن تا اینجوری ضایع نشی 😎 موفق باشید ممنون از حمایت عزیزان مخصوصا وحید جان شما لینک این تاپیک تو امضام هست فکر کنم کمتر کسی باشه که این تاپیکو ندیده باشه اگه صلاح میدونید توی امضاتون قرار بدید تشکر فراوان 😘 اقا مثبت ندارم بدم5 امتیاز
-
@MSI Support @GREEN Support عرض سلام خدمت سروران گرامی، میدونم مثل همیشه کمک حال کاربران بوده و هستید، تقاضا می کنم با توجه به وضعیت اسفناک قیمت ها، کما فی السابق هوای کاربران رو داشته باشید. فشار اقتصادی روی همه هست، اما اگر بشه مدیران اصلی مسئول تعویض قطعات رو برای احقاق حق این دوست خوبمون @Hassan.SK ترغیب بفرمایید، سپاسگذار خواهم بود.4 امتیاز
-
سلام. بازدهی مصرف انرژی یک پاور هیچ ربطی تاکید می کنم هیچ ربطی به حداکثر توان خروجی اون پاور نداره. اجازه بدید با یک مثال این موضوع رو برای شما تشریح کنم: برای مثال 2 پاور GREEN GP580A-ESD و GREEN GP550A-UK رو در نظر بگیرید. پاور اول دارای بازدهی مصرف انرژی حداقل %85 و پاور دوم دارای بازدهی مصرف انرژی حداقل %90 است. پاور اول توانایی ارایه 580 وات توان در خروجی و پاور دوم قابلیت ارایه 550 وات توان در خروجی را به صورت 24/7 در محدوده دمای کاری ذکر شده دارا هستند. 5% اختلاف میان بازدهی مصرف انرژی مربوط به تلفات مصرف انرژی است. برای مثال اگر هر دو پاور به میزان 550 وات در خروجی زیر بار باشند پاور سری ESD به میزان 633W از برق شهر مصرف خواهد کرد و پاور سری UK حدود 605W. در واقع میزان تلفات انرژی الکتریسیته در این میزان بار برای پاور سری ESD حدود 83W و برای پاور سری UK حدود 55W خواهد بود. این تلفات عمدتاً به صورت حرارت در قطعات داخل پاور ظاهر خواهد شد و این حرارت باید توسط فن خنک کننده پاور دفع بشه. در نتیجه همواره پاورهای دارای بازدهی مصرف انرژی بالاتر، تلفات کمتری دارند، خنک تر هستند، نویز صوتی فن آن ها به مراتب کمتر و روی هم رفته عمر بیشتری نیز دارند. پیشنهاد می کنیم برای انتخاب پاور از محاسبه گرهای پاور موجود مثل محاسبه گر پاور جدید گرین استفاده کنید. این که برخی دوستان پاورهای با توان بالاتر پیشنهاد می دهند اکثراً آینده نگری و ارتقاء احتمای قطعات رو مدنظر قرار می دهند. توصیه ما این است که توان پاور انتخابی شما حداقل %15 و حداکثر %30 (در صورتی که اورکلاک نمی کنید) بالاتر از حداکثر توان مصرفی سیستم شما باشد. این امر کارکرد بی صدا و عمر بالای پاور شما را در دراز مدت تضمین خواهد کرد.4 امتیاز
-
دوست گرامی. اینجا ایران هستش و محدود شرکت هایی هستند که به خوبی از کاربران یا خریدارانشون حمایت کنند و خدمات گارانتی ارائه بدن. یادم هستش یک شرکتی بودش و پاور معتبری گارانتی می کرد به این صورت بودش که منبع تغذیه خریداری شده کاملا نو به ما داده بودن و منبع تغذیه مشکل داشت و جریان برق به قطعات نمی رسوند. خودم حضورا رفتم شرکت منبع تغذیه بهشون نشون دادم، می خواستم به بنده یک منبع تغذیه تعمیری بدن با کلی حرف و دعوا کار به جایی نرسید. رفتم تو این صفحه : سامانه انلاین تعزیرات شکایتم و با فاکتور و منبع تغذیه که عکس گرفتم گذاشتم ثبت شد و بعدش از تعزیرات و شرکت تماس گرفتم رفتم حضورا منبع تغذیه کاملا نو سالم به بنده تحویل دادن. اگر هنوز درگیر کارت گرافیکت هستین برای شرکت گارانتی کننده برو به این صفحه و شکاییت حتمنا با مدارک ثبت کن شک نکن رسیدگی می کنند و شرکت گارانتی کننده ببین به ذلتی می افته و با شما همکاری می کنه و مشکل شما بر طرف می کنه. بنده جای شما باشم این کارت گرافیک می فروشم مقداری روش میذارم کارت بهتری می خرم ****** به دوستان پیشنهاد می کنم اگر مشکلی دارید مربوط به گارانتی هستش و شرکت گارانتی کننده سرباز می زنن، حتمنا حتمنا به این وب سایت برید و شکوایتون ثبت کنید. لینک4 امتیاز
-
سلام حسن جان، امیدوارم حالت بهتر باشه. اول اینکه باید بگم منم مثل خیلی از دوستان از این وضعیت پیش اومده واقعا ناراحت شدم، با اینکه پستهای تاپیک رو به صورت کامل خوندم اما واقعا نمیدونستم چی بگم تا زمانی که این پست آخرت رو دیدم. حقیقتش تا جایی که تونستم توی سیستم خودم از قطعات و همینطور گارانتی گرین استفاده نکردم و اگر قطعه ای بوده (کیس سیستمم) به اجبار و از سر ناچاری بخطار گرون بودن سایر برند ها بوده، ولی خب منم میتونم بگم که همچین تجربهای رو داشتم. اگر یادت باشه قبل از اینکه کارت گرافیکهای RX 480 رو سفارش بدیم منم قطعاتم رو تیکه تیکه از لیون و بقیه سایتها خریداری کرده بودم و زمانی که قطعات تکمیل شد و شروع کردم به اسمبل کردنش - خب یه تاپیک هم زدم که خودت و دوستان عزیز حاضر و غایب در انجمن لطف کردید و راهنماییهای زیادی بهم کردید اون موقع ولی مشکلی که داشتم این بود که تصویری نمیگرفتم از سیستم و بعدتر مشخص شد که یکی از رمهای سیستم با اینکه آکبند بود سوخته بوده. داستانم با گارانتی آواژنگ از همینجا شروع شد - رمها رو تحویل شعبه اصفهان دادم و تست کردن و منتظر بودم یه بهونه بیارن ولی خب تا جایی که میدونم برای رم سیستم نمیتونن بهونه زیادی بیارن و در بیشتر موارد مجبور به تعویض میشن - با تست کردنشون مشخص شد که یکی از ماژولهای رم سوخته و سریعا گفتند مدل مشابه نداریم و باید صبر کنید براتون بیاریم یا هزینهش رو بهتون بدیم. مدل رمم GSkill Trident Z 16GB 3200Mhz بود که من اواخر ۹۴ یا اوایل ۹۵ خریده بودم ۳۰۰،۰۰۰ تومن - اون موقعی که تحویلشون دادم اواخر سال ۹۵ بود و قیمت این مدل رم به ۸۰۰،۰۰۰ تومن رسیده بوده که گفتن معادل مبلغ فاکتورتون هزینه رم رو بهتون برمیگردونیم! گفتم خب من الان اگر بخوام همچین رمی رو دوباره بگیرم که باید یه مبلغ اندازه همون مبلغ خریدم رو بزارم روش و منتظر شدم یه مدل مشابه برام بیارن که تقریبا ۱ ماه اول به بهونههای مختلف بار رسیده و توی گمرک مونده و منتظریم ترخیص بشه و ... ما رو پیچوندن و هرطوری شد رسوندن به اواخر اسفند و گفتن دیگه نمیشه و میره برای اونور سال - باز هم بعد از تعطیلات تا میشد بهانه اوردن که من بیخیال شم و به مبلغ رم بسنده کنم. اگر درست یادم باشه اواخر تیر ماه ۹۶ بود که دیگه با کلی تماس توی ماههای قبل و پیگیری از دفتر مرکزی و دفتر شعبه اصفهان موفق شدم یه ماژول از سری جدید Trident Z ازشون بگیرم. از این بخش مخاطبم شما هستید @GREEN Support / @MSI Support در کل هدفم از این خاطره و تجربه بد از گارانتیهای ایرانی این بود که حداقل اگر یه کاربر / مشتری رو میخواید بپیچونید و میبینید اینقدر داره پیگیری میکنه کارش رو بدونید پولی که داده برای اون قطعه رو از سر راه پیدا نکرده و کلی بابتش زحمت کشیده و از خیلی خوشیها و تفریحهاش زده که تونسته این قطعات رو تهیه کنه! حداقل کاری که میتونید برای ایشون انجام بدید جدا از اینکه این همه مدت ایشون رو بدون کارت گرافیک گذاشتید و قبل از اون هم با کارت گرافیک تعویضی به اسم آکبند و قبلتر با کارت گرافیک مشکلدار دنبال خودتون کشیدید، این هست که در وحلهی اول یه عذرخواهی حتی ساده از ایشون کنید و بعد از اون واقعا فکر میکنم وظیفه اصلیتون هست که کارت ایشون رو با یه کارت آکبند همرده - بدون گرفتن هیچ مبلغ مابهتفاوتی - تعویض کنید. در حال حاضر کارت RX 480 تولید نمیشه و فکر میکنم حداقلش این هست که یک کارت آکبند RX 580 برای ایشون تهیه کنید. حتی اگر وظیهتون نمیدونید امیدوارم اینقدری انسانیت در وجودتون باقی مونده باشه که اینکار رو برای ایشون انجام بدید. مطمئنا نگه داشتن وجهه کاریتون در مقابل مدیران و مسئولان ردهبالای شرکتتون خیلی مهمتر از وجههای که در مقابل کاربران این انجمن از ابتدا تا کنون پیدا کردید نخواهد بود. چرا که همین کاربران حالا چه ۱ نفر چه ۱۰ نفر چه ۱۰۰ نفر با دیدن چنین شرایطی دیگه هیچوقت سمت کالایی از شرکت شما / یا محصولی با عنوان گارانتی گرین نخواهند رفت. به شخصه فکر میکنم شما هم تفاوت آنچنانی با سایر شرکتهای به اصطلاح گارانتی فعال در این صنف ندارید و اگر آب مهیا باشه شما و امثال شما هم بخوبی شنا کردن رو بلدید.4 امتیاز
-
به نظر من بجای سری A سامسونگ سراغ مدل های XiaoMi برید اصلا نمیارزه سری A سامسونگ3 امتیاز
-
درود پورت یا تنظیمات پروتکل کـــرییو رو عوض کنین ببینین وضعیت چطور میشه Configuration > Interfaces > IPsec and Kerio شبکه شخصی انتقال داده Interfaces > شبکه شخصی انتقال داده Server > Kerio شبکه شخصی انتقال داده ...Configuration > Definitions > Services > Kerio شبکه شخصی انتقال داده > Edit Configuration > Traffic Rules > Service/Port مک آدرس کارت شبکه رو تعویض بفرمائید ببینین جواب میده یا خیر!؟ امکان داره فایروال یا ابزار امنیتی سرور مورد نظر مک آدرستون رو بلاک کرده باشه همچنین آنتیویروس، فایروال، سرویسهای ویندوز رو بررسی بفرمائید...3 امتیاز
-
خواهش می کنم . عاشقی برام حواس نگذاشته . الان امضا رو تغییر دادم 💗 امیدوارم هرچه زودتر حق به حقدار برسه .3 امتیاز
-
درود تا جایی که یادم است، درازترین تاپیک نقد گارانتی قبلا از آن مرحوم ویستا بود. البته آن مرحوم دست کم به شکل آشکار در انجمن نمایندهای نداشت و اهمیتی هم به نام نیک نمیداد. شگفتانگیز است که گرین با توجه به مهم دانستن خوشنامی و حضور تعدادی از دوستان گرینی در انجمن، مشکل را حل نکردهاند و اینچنین به درازا کشیده. کاش دست کم توضیح قانع کنندهای بدهند.3 امتیاز
-
سلام دوست عزیز واقعا متاسفم که هنوز بعد این همه مدت یه شرکتی با سود چند صد میلیونی و کنترل قیمت ها توی بازار به بهانه گارانتی و شکستن کمر مصرف کننده یدونه کارت رو واسه شما عوض نکرده! همچنین متاسفم که توی این مملکت بجر موقعی که واسه چیزی از ما پول میگیرن دیگه کاری با ما و یا رضایت ما ندارن. بازم متاسفم که هیچ نظارتی وجود نداره چون خود کسایی که باید نظارت کنن خودشون مشکل دارن. امیدوارم به خودشون بیان و دست ازین حرف و رفتار های مسخره بردارن و فکر نکنن ما از پشت کوه اومدیم و یا کارشناساشون فقط چیزی حالیشون هست. بخدا قسم نصف افراد این انجمن هم از لحاظ تجربی و هم سواد بیشتر حالیشون هست. باید بگم که خودم زیاد با گارانتی سر و کله نزدم ولی وقتی هم زدم واسم دردسری نداشته خوشبختانه ، یدونه گرافیک داشتم که ارتیقکت میداد و بردم اواژنگ بعد از ۲ روز یدونه اکبند بهم تحویل دادن موقعی که اکبند اون کارت ۷ میلیون شده بود! اگه که واقعا شماها نماینده رسمی هستید چرا باید کالایی که گارانتی بین المللی داره توی ایران جدا گارانتی بشه و مجدد هزینه بگیرید و پاسخگو نباشید؟ پس ما هزینه دادیم واسه چی؟ اگه خدمات نمیدین پس چرا هزینه گارانتی از مصرف کننده میگیرید؟ مگه ما جز بقیه دنیا نیستیم؟ مگه ما ادم نیستیم؟ حرف اخرم اینه که اکثر گارانتی ها = دزد.3 امتیاز
-
3 امتیاز
-
داداش چقد وضعشون افتضاح شده براشون که میفرستن تهدید کنن تو تاپیک. منم به احترام شما جوابی بهشون نمیدم. تا آخرش پیگیری کنید اگه نیاز بشه من و خیلی ها کامل پشت شماییم. اصلا جریح شدم. (خیلی زشت شد کارشون)2 امتیاز
-
یه کم مرتتبتر کردم نورپردازی رو ولی پایان کار نیست تازه شروع کاره یه سری قطعه سفارش دادم چن روز دیگه به دستم میرسه:2 امتیاز
-
http://green-guarantee.ir/guarantee/view/vga دکتر جان این عین شرایط گارانتی کارت گرافیک گرین هست لطفا مطالعه فرمایید . شرایط گارانتی کارت گرافیک تاریخ انتشار: 1394/7/5 مشتری گرامی با تشکر از انتخاب شما ، این کالا توسط GREEN گارانتی شده است و آسیب های ناشی از نقص فنی ، مواد بکار رفته و شرایط تولید و عملکرد ناصحیح دستگاه در صورت سلامت ظاهری و نداشتن آسیب فیزیکی ، مشمول گارانتی خواهد بود . دریافت این ضمانتنامه به منزله قبول شرایط توسط مشتریان می باشد . مدت زمان گارانتی دستگاه بر اساس تاریخ ذکر شده بر روی کارت گارانتی دستگاه می باشد . ارائه خدمات گارانتی فقط با همراه داشتن کارت گارانتی مقدور می باشد. در هنگام خرید، مشتری باید از سلامت فیزیکی کالا، کامل بودن متعلقات، صحت مشخصات فنی و سریال درج شده در کارت گارانتی با سریال کالا و جعبه اطمینان حاصل نماید. عدم سازگاری کارت گرافیک با سایر قطعات سیستم یا عدم کارکرد در یک نرم افزار خاص به منزله معیوب بودن آن نبوده و در صورت گذراندن مراحل تست و حصول اطمینان از سالم بودن آن ، دستگاه سالم تلقی می گردد. کارت گرافیک معیوب میبایست به صورت مجزا و خارج از Case برای شرکت ارسال شود. آسیب دیدگی کارت گرافیک نیاز به بررسی بعد از پذیرش خواهد داشت ، بنابراین در صورت احراز غیرگارانتی بودن آن پس از تست فنی ، کارت گرافیک به صورت خارج از گارانتی پیگیری می شود . چنانچه خرابی کارت گرافیک پس از بررسی و تست فنی خارج از شرایط گارانتی تشخیص داده شود، گارانتی مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت و کارت گرافیک در چرخه خارج از گارانتی با اخذ هزینه های مربوطه در صورت امکان تعمیر خواهد شد . مسئولیت بستهبندی صحیح کالا هنگام ارسال بر عهده مشتری است. توصیه میگردد از بستهبندی اصلی بدون لوازم جانبی و متعلقات استفاده شود. بدیهی است صدمات ناشی از بستهبندی نادرست بر عهده مشتری می باشد. صدمات و خرابیهای ناشی از نوسانات برق،نفوذ مایعات،سولفاته شدن،آتش سوزی،رعد و برق،وارد آمدن ضربه،تخریب عمدی،بسته بندی نامناسب مشتری برای حملونقل،سرویس و تعمیرات توسط اشخاص غیرمجاز و استفاده از لوازم مصرفی نامرغوب و غیراستاندارد،قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی،صدمات و خرابیهای ناشی از اتصال نادرست یا ارتباط با سایر دستگاهها،مخدوش شدن سریال ها،خرابی فن به دلیل ضربه،شکستگی،گرد و خاک زیاد و استفاده از مواد شوینده ، استفاده از منبع تغذیه نامرغوب و یا معیوب ، هرگونه خراشیدگی ، تاب برداشتن و یا ترک برد، تغییر رنگ و یا سوختگی ظاهری قطعات برد و پایه ها،بازشدگی هیت سینک و استفاده از سیلیکون برای GPU،خم شدگی،شکستگی و یا له شدگی کلیه پین ها،قطعات،کانکتور های VGA، آسیب های ناشی از استفاده غیر استاندارد ، صنعتی و خارج از کیس نظیر (OVERCLOCK، MINING)،عدم توجه به دفترچه راهنمای کالا و هرگونه ایراد فیزیکی دیگر موجب ابطال گارانتی میگردد. لطفا قبل از ارسال دستگاه به مراکز گارانتی و پس از تایید مشکل دستگاه بدون قطعات اضافه شده ، تمامی قطعات اضافه شده از روی دستگاه خارج و کالا به تنهایی ارسال گردد، گارانتی گرین در قبال هر گونه مشکل برای قطعات اضافه شده بر روی دستگاه ( سخت افزاری ، نرم افزاری ، آسیب دیدگی ) مسئولیتی بر عهده ندارد . حمل دستگاه به مراکز گارانتی در تهران و شهرستان ها به عهده خریدار می باشد . ( برای اطلاع کامل از نحوه ارائه خدمات در شهرستان ها به سایت شرکت مراجعه فرمایید . ) با توجه به تغییر و تحول سریع قطعات کامپیوتری ، در صورت نیاز به تعویض و موجود نبودن دستگاه با مدل اصلی ، دستگاهی با مدل مشابه و با احتساب قیمت روز ارایه خواهد شد .2 امتیاز
-
درود حسن عزیز با ابراز تاسف از مشکلی که برایتان پیش اومده به عرض برسانم که دقیقا زمانی که شرکت گرین نمایندگی msi رو گرفته بود و در نمایشگاه الکامپ همان زمان با محصولات msi شوآف راه انداخته بود به یکی از دوستان لیونی در همان نمایشگاه گفتم که خدا عاقبت این کار وختم به خیر کنه ، چرا که شرکت گرین هیچ تخصصی در عرصه سخت افزاری ( مین و گرافیک و خدمات پشتیبانی مربوطه ) نداشته و ندارد و فقط و فقط توی پاور و کیس به صورت تخصصی شناخته شده هست و برای اثبات خود در عرصه ی سخت افزار ( مین و گرافیک و خدمات پشتیبانی مربوطه ) راه درازی در پیش رو دارد که اکنون شاهد چنین مشکلاتی هستیم , و اما اصطلاح قدیمی ها " شاه می بخشه شاه قلی نمی بخشه" نیک می دانیم که شرکتهای تولید کننده تعدادی قطعه به صورت امانی در اختیار نمایندگان خود قرار میدن تا در صورت لزوم و بروز مشکل قطعه رو جایگزین نموده و قطعه معیوب رو جهت انالیز علت بروز مشکل به کارخانه یا کمپانی مربوطه عودت نمایند ولی متاسفانه قطعات در بازار فروخته شده و در هنگام بروز مشکلات این چنینی خریداره که سرش کلاه میره و شرکت های سود جویی هم هستند که قطعات ریفر و به جای قطعات اصلی عرضه می کنند مثل سازگار اما شرکت گرین در خدمات پاور باز از نا آگاهی مشتریان سو استفاده کرده و در قبال قطعات تحویلی به گارانتی ، حتی اگر مشکل چاور نویز فن هم بود قطعات تعمیری و سریعا به صورت وکیوم شده تحویل مراجعه کننده نموده و اکثرا هم شاهدیم که رضایت از گارانتی گرین در میان مراجعه کنندگان به این دلیل بیشتره که معطل نشدن و سریع کارشون راه افتاده در صورتی که نمی دونن پاور تعمیری که تقدیمشان شده چه میزان و تحت چه شرایطی کارکرد داشته است در بحث کیس هم متاسفانه با شوآف و فن های رنگی جنس های بی کیفیت و با عنوان محصولات تولید داخلی .............. برند msi هم برنده رده سومی هست که متاسفانه به دلیل نا آگاهی خریداران و کیسه دوزی فروشندگان همیشه توی بازار جایگاه خودشو حفظ کرده است امیدوارم من بعد دوستان در خریدهای خود دقت بیشتری بکنند تا کمتر شاهد چنین مشکلاتی باشیم2 امتیاز
-
2 امتیاز
-
بد شانس باشه؟! شما نفست از جای گرم بلند میشه حاجی الان تو همین تهرانش خیلی از مناطق سرعت دانلود بیشتر از دو سه مگا (بایت)نیست!تازه خیلی جاها در حد چند صد کیلو بایته!حالا شهرستان ها و مناطق دور افتاده که دیگه جای خود داره نگاه نکن تو تاپیکی که در مورد سرعت بود چند نفر مثل شما سرعت های نجومی داشتن وگرنه اکثر جاها انقدر مزخرفه و پایینه سرعت که ترجیح میدن با نت ثابت دانلود کنن2 امتیاز
-
استارتر گرامی سلام مجدد . پیشنهاد می کنم لینک این تاپیک رو بزاری توی امضات . اگر خواستی بنده هم این کار رو انجام میدم و تا مدتی این تاپیک رو توی امضای خودم قرار میدم . امیدوارم مشکلت حل بشه .2 امتیاز
-
الان بهترین فرصت برای تحریم هست با وجود برند هایی مثل آنتک و گیم دیاس و ریدمکس با قیمت مناسب دلیلی وجود نداره برای پاور سمت گرین رفت اون برندها احتیاجی به گارانتی ندارن در بحث کیس که مستر تک پیش افتاده در بحث کارت هم اصلا ام اس آی سری های جدید وارد نکرده شرکت و الان قیمت های ایسوس و گیگابایت هم از قبل بهتر هست دلیلی نداره از شرکتی که گردن نمیگیره جنس خراب رو خرید انجام داد.2 امتیاز
-
بحث گرافیک نیست اینجا بحث حقه و یه ضرب المثله که میگن دروغ گو رو تا آخرش دنبال کن اگه امروز بنده از حقم بگذرم گردنه اینا کلفتر میشه و حق دوستان بعد من ضایع میشه اگه همه گی نه فقط توی گارانتی توی قسمتهای دیگه زندگی تا جایی که میتونیم دنبال حقمون بریم دیگه شاهد وضعیت خراب نیستیم نمیخوام موضوع باز کنم چون تاپیک منحرف میشه تا الان هم فقط این در اون در کردن که مدت گارانتی تموم بشه راحت بشن ولی اینو از من بشنون تا فروردین 99 که کارت گارانتی داره پیگیرشم یه مطلبی هم اضافه کنم تا الان میگفتن کارت سالمه اما الان یک دفعه ای به حدی خراب شده حتی تصویر نمیده (مکالمات ضبط شده که اگه بخوان بازم انکار کنن منتشر میشه) دو حالت داره :کارت خراب بوده و از زیر مسئولین فنی گرین در رفته که نشان از بی لیاقتیشون داره یا خانم تهرانی دارن دروغ میگن و کارت سالمه که اگه کارت سالمه دلیل دروغ گوییشون چیه ؟ چرا تا الان میگفتن سالمه بعد یک دفعه ای خراب شده ؟ میخوان کارتهای ته انباری با قیمت نجومی بندازن یا یه 480 تعمیری ترکیده دیگه بندازن ؟ فعلا که نماینده msi از دیروز آنلاین نشدن منتظرم بیان جواب قانع کننده ای بدن چون طبق گفته خانم تهرانی گرین از طرف msi ساپورت میشه و این همه ناراحتی و کشمکش واسه چیه ؟ واسه یه دونه کارت 🥴 جواب قانع کننده نداشتن بله میرن تو لیست تحریم البته محصولاتی که گرین گارانتی کرده رفته توی لیست تحریم چه توضیح منطقی از این که هزینه گرفتن اما موقع خدمات دهی نیستن ( یه جور دزدی میمونه که از اول هم روال کارشون همینه از همون اسفند 95) فقط برای تبلیغات لابراتور تخصصی و عناوین مشابه هستن حالا تو زمینه شنیدم میان پاور خراب تحویل میگیرن یه پارو تعمیری دیگه میدن ملت هم خوشحال که پاورشون تعویض شد و به خاطر اینکه میگن تولید داخل داریم جلوی وارادت بقیه برندها مثل کولرمستر و غیره گرفته میشه به خاطر کمبود ارز و اینا ولی حقیقت اینه که خودشون تولید کننده نیستن و فقط در بهترین حالت مونتاژ میکنن چون علم اینو ندارن که فرق کارت خراب و سالم تشخیص بدن چه برسه به طراحی پاور و غیره ، قبلا که همیشه از گرین تعریف میکردم و پیشنهاد میدادم اما یکبار از پیچ های اشغال فنهای کیس گرین انتقاد کردم فوری یوزر @GREEN Support به بنده برچسب زد که بلد نیستی پیچ باز و بسته کنی واسه همینن هرزشون کردی که در جواب گفتم ماهی یک دو بار کل کیسو گردگیری میکنم و مسلما درب کیس و باز و بسته میکنم و پیچ هاش چرا اونا هرز نشدن جوابی نداشت ، اینجا به بنده غیرمستقیم برچسب احمق بودن و ناشی بودن زدن که همون موقع به دل نگرفتم ولی الان که تا ته کارم بهشون گره خورده متوجه میشم چی هستن وضعیت گرین هم به حدی خرابه که بعد از گذشت یکسال و فقط توی این تاپیک 10 صفحه اومدیم جلو اما هنوز اتفاق خوشایندی نیوفتاده2 امتیاز
-
ممنون دوست عزیز خانم تهرانی شنبه بیاد گرافیکمو ازش بگیرم بعد تو اتحادیه شکایت میزنم ، از کانالهای دیگه مثل همین لینکی هم دادید شکایت میزنم سرم خلوتر بشه توی فروم اصلی msi و فرومهای مشابه در خدمتشون هستم و اطلاع رسانی میکنم اینا یک شبه به این جایی هستن که نرسیدن و انتظار نداریم یک شبه بیان پایین ولی ما هستیم صبرمون هم زیاده در خدمت مشاور گیرندگان عزیز هستیم که مبادا تو چاهی که ما افتادیم نیوفتن شرمنده دوستان شدم مثبتهام سریع تموم میشه ممنون از همه دوستان @سعید بهمنیان اقا سعید یادم رفته بود تگ کنم و الان حضور ذهن ندارم بقیه دوستان رو بعدا تگ میکنم یه مطلب به نماینده گرین بگم : @GREEN Supportبنده صبرم زیاده یعنی یکسال با هر گونه ادا و اطفال شما سر کردم با کارت خراب سر کردم اما توهین تحمل نمیکنم هی میگم اینا از خر شیطون پایین اومدن باهاشون راه بیام میبینم خیر یه جوری رفتار میکنن که به شعور آدم توهین میشه بعدش اسمشو میزارن سوء تفاهم ، اخرش هم میگن هر چی اتفاق افتاده تا الان رو فراموش کن ، انگاری بهت سیلی بزنم فوش بدم آخرش بگم فراموش کن !2 امتیاز
-
فقط عاشق پر رو بودن اینام ، خواستن بهم کمک کنن بنده نذاشتم سوءتفاهم : 100 تا دلیل و مدرک جلوشون گذاشتم چیزی نداشتن بگن به گفته خودشون کارت سالم بوده تا الان اما یه دفعه معلوم نیست چی شده که تصویر هم نمیده ، به نظرتون به شعور آدم توهین نمیشه واسه کارت سالم میان بایوس ادیت شده میزنن ، اگه راست میگن فایل مکالمه بنده با آقای سعیدی و آقای موسوی بزارن که همه بشنون که سوء تفاهم بوده یا نه که قبلا اسکرینشونو گذاشتم توی همون مکالمه 17 دقیقه ای با آقای موسوی به بنده امر کردن که چیزی تو تاپیکت ننویس و فقط اون رایگان بودن هزینه ارسال بنویس که بهم برخورد بعدش پته اینا رو ریختم روی اب ، توی این 5 سال یکنفر نیومده بگه اینو بنویس اونو ننویس حالا شیپورچی گرین اومده امر و نهی میکنه ، نوبرن به خدا اون وضع قیمت گذاریشون فقط واسه کارت همرده و یکمی ضعیفتر که ته انبار مونده 110 دلار خواستن اینم یه توهین دیگه قبلا هم گفتم دیگه کاری با گرین ندارم فقط منتظر پاسخ @MSI Support هستم (اگه آنلاین بشن) و از کانالهای دیگه اقدام خواهم کرد2 امتیاز
-
2 امتیاز
-
سلام به همه عزیزان چند ساعت پیش با خانم تهرانی تلفنی صحبت کردیم راجب مابه تفاوت که لطف کردن و منت رو سر بنده گذاشتن و کف قیمت درآوردن نه اون قیمتی خریدار میخره ، قیمتی که خود گرین خریده که اختلافش کمتر از قیمت یوزر هستش gtx 1070 armor oc : 3120 gtx 1060 gaming : 1320 gtx 1070 ti gaming : 3480 gtx 1070ti armor : 3660 یه چند تا مطلب جهت یادآوری عرض کنم مدل 1060 همرده کارت خودم هستش و با سیاست انویدیا و درایورهای جدید حتی عملکردش توی بعضی بازیها به زیر 570 رسیده (چیپ 470) این قیمت زمان عرضه هستش که قیمت یوزر هستش قیمت عمده فروش کمتره ، میبینید که هم قیمت هستن همه هم میدونن سری گیمینگ بالاتر از آرمور هستش اما توی قیمتها میبینید مدل گیمینگ ارزونتر از آرمور برام تموم میشه (1070) این وضعیت قیمت گذاری سری 1070 اگه اشتباه نکنم 415 قیمت داشتن که اگه 415 از 250 کم کنید و ضرب در دلار 12000 تومنی بکنید میشه :198000 ، حالا ای نقیمت یوزر هستش به گفته خودشون با بنده قیمت خرید حساب کردن یعنی کمتر از این ! مورد دوم اینکه کارت بنده مشکلات دور فن رندوم داشت و بعد از تحویل از گارانتی فقط2 بار کرش داشته و چند تا از دوستان پرسیدن کارتت چی شد مشکل حل شد : بنده گفتم تقریبا یعنی عملکرد و رفتارش خیلی بهتر از قبل شده ، فقط چون خانم تهرانی قول دادن هر وقت مشکلی داشتم به کار بنده ویژه رسیدگی میکنن جهت اطمینان از حرفشون و چون بازم مشکل داشتم فرستادم ولی الان میگن کارتت همون اول کهه گذاشتیم روی سیستم تصویر نداد و یه نور هاله ای مانند داد ، کارت بنده هر مشکلی داشت دیگه مشکل تصویر توی حالت عادی نداشت فقط توی حالت گیمینگ مشکل کرش و دور فن رندوم داشتم قیمتها رو که میبنید سر گردنه هستش یعنی واسه کارت همرده و یکمی پایینتر از خودم باید 1320 بدم اینا قیمتهای کف بود و قیمت خرید شرکت خرید گرین ! یعنی میخوان از اینجا هم سود کنن یعنی یه شرکتی چقدر میتونه کثیف باشه دقیقا مشکل از زمانی شروع شد (اسفند 95) کارت خریداری شده از لیون همون اول کار و تستهای اولیه مشکل دار شد (تاپیکش اگه پاک نشده موجوده) بنده یه اشتباهی کردم کارتو برای لیون نفرستادم چون مهلت تست یک هفته ای داشتم و اگه میفرستادم آقای حسینی یه جایگزین بهم میداد ولی به خاطر اشتباه بنده از مزیت لیون محروم شدم و واسه گرین فرستادم و طبق روال معمول که میدونید مسئول فنی که حتی نمیدونست واسه 480 چه پاوری نیازمنده گفت سالمه و به بنده گفت با کارتت تا ساعت 6 بعد از ظهر بازی کردم مشکلی نداشت که همون روز ساعت 16.50 زنگ زدم ایشون رفته بودن ، این دروغ اول ، دروغ دوم : گرین همیشه میگه تستهای تخصصی داره و با کارت بازی نمیکنن ایشون گفتن بازی کردن ، بعد از پیغام به اقای شعبانی و صحبت تلفنی با آقای آذین و ذکر مشکل کارت در شرایط خاص دوتایی رفتن به بخش فنی و کارتو تست کردن و دیدن کرش میکنه و گفتن با تعویض بایوس حل میشه (احتمالا ادیت شده) ولی به خاطر حساسیت موضوع (اقای شعبانی دقیقا همین حرفو زدن) و چون گرین تازه نمایندگی msi گرفته بود و نمیخواست اسمش بد دربیاد قبول کردن با کارت آکبند تعویض کنن که بعد از دریافت کارت جدید دیدم کارت آکبند نیست و جای پیچ روی قسمتی که به کیس وصل میشه هست و همین موضوع به آقای شعبانی اطلاع دادم و ایشون گفتن خودشون شخصا از روی بار جدید برداشتن و بنده ساد دل و ساده لوح باور کردم ، همین کارت احتمالا مشکلی داشته و برگشت خورده به گارانتی تعمیر کردن و انداختن تو پاچه ما که همین بعد از یک سال و نیم مشکلاتش شروع شد اول از دورفنهای بالا بعدش کرش ها و فریز سیستم که رفته رفته بیشتر میشد و بعد از ارسال 4 بار به گارانتی پیغام کارت سالم گرفتم ، یعنی بی مسئولیتی و دزدی یه شرکت در این حد الان هم به جای دادن خسارت (یکسال با کارت خراب سر کردم اولین بار هم کارت آکبند ندادن) ، اولش خواستن از سرشون باز کنن ، الان کارتو ترکوندن به جاش قیمتهای سرگردنه ازم میخوان یا یه کارت 480 ارمور ماین شده ترکیده دست ماینر تعمیری میخوان بندازن به بنده ، ای کاش بعد این همه دلخوری اعصاب خوردی ، گندکاری های جدید که هر روز تاپیکهای جدید میبینیم مسئله رو دوستانه حل میکردن به خدا یه دونه کارته ، ماینر نیستم که 50 تا کارت ترکیده بیارم جایگزین بگیرم اون 11 ماه هم که میگن روی گارانتی کارت جدید اضافه میکنن بخوره تو سرشون ، گارانتی به درد لای جرز دیوار نمیخوره 11 ماه یا 11 سال اضافه بشه به درد نمیخوره ، امیدوارم جمع بشه لااقل بعد من دیگه کسی ضرر نکنه و با روح و روانش بازی نشه این پست واسه در جریان گذاشتن دوستان کردم و هیچ پاسخی از طرف شرکت گرین نمیخوام فقط کارت خودمو جوری که فرستادم تحویل بگیرم نه ترکیده چون سالم فرستادم حتی بازی هم کردم و فیلمشم دارم و یکی از فیلمها تست 3d هستش اینجا گذاشتم با تاریخ همون روز توی اسکرین مشخصه ، هر اتفاقی هم بعد این بیوفته در بهترین حالت بیان عذرخواهی بکنن و کارت بنده رو بدون مابه تفاوت تعویض کنن بازم بنده آخرین باری خواهد بود که از گرین چیزی گرفتم و مدتی هم هست به خاطر مشکلات زندگی (یکیش همین کارت) فعالیتم توی تاپیکهای مشاوره خرید قطعات کمتر شده ولی سعی میکنم حداقل خریدار رو از خریدن محصولات گرین منصرف کنم در آخر امیدوارم کار هیچ کس به گارانتی مخصوصا گرین ، اگه از این گارانتی چیزی خریدید خودتونو جهت استرس و اعصاب خوردی همیشگی آماده کنید (از روی تجربه میگم) @Trickster @MojArch @prexury @MSI Support @centenario @Divine @dmcmrk @Blueman6 @m2relax @mَd @saeed110 @Nsm1000 @Sabertooth @VIP3R @Hamed.Madadi @HeX @big VULTURE @Big_Boss @Mprince @Saman.Kh @فرهاد کوهکن @aVaOMi @ultragame888 @mInI_ClockEr @AORUS @AORUS.Zz @omid144 @MohMosGh1973 @Coffee Addicted @Ruby @amir.cph4 @ATER @HESAM OVERCLOCK HERO @Nima2007 @valizadeh @noname @soroushpayne @GRANDAM @HEGMATANE @mitternacht @HamidGameCenter @Miad007 @behnamalizade69 @alireza fattahi @AlirezaBaghi @Games_OD @ho3einsa @M-yousef @ابوالفضل.گنجی @Chabouk @Rorschach @ShQringQn @MSF_SE7EN @Alien87 @Negrasombra @micpet یوزر تعدادی از دوستان تگ کردم جه اطلاع رسانی ، بقیه هم سر فرصت تگ میکنم دستام خسته شد ، حال و روز خوبی هم اصلا ندارم2 امتیاز
-
سلام مجدد. پیرو مشکل پیش آمده همانطور که خریدار پاور فرمودند با ایشون تماس حاصل شد و ضمن عذرخواهی بابت قصور نمایندگی در ارائه خدمات صحیح، نکات زیر به ایشان اعلام شد: طبق قرارداد مکتوب با نمایندگان شهرستان، نماینده کرمانشاه مرتکب تخلف شده و طبق جدول تخلفات این قرارداد، جریمه و همچنین امتیاز منفی برای ایشان منظور و پرونده تخلف برای ایشان تشکیل شد. طبق روال جاری، همواره بعد از حدود 2 ماه از ارسال کالای گارانتی ، از بخش نظرسنجی با کلیه مشتریان شهرستان تماس گرفته شده و سوالاتی در مورد رضایت و مبالغ اخذ شده از ان ها پرسیده و در صورت مغایرت در ارائه خدمات با قرارداد نمایندگی، پرونده ای در واحد CRM تشکیل و موضوع تا انتها پیگیری خواهد شد. در نتیجه در صورتی که مشتری مبلغ مازاد پرداخت کرده باشد بعد از نظرسنجی از وی و احراز این مسئله، نماینده جریمه و مبلغ مازاد به مشتری محترم مرجوع می گردد. در وب سایت رسمی گارانتی گرین به آدرس http://www.green-guarantee.ir و در قسمت سوالات متداول کلیه مبالغ و شرایط ارسال و دریافت کالا از شهرستان و همچنین مبالغ تعمیرات در تهران و شهرستان به صورت مکتوب درج شده است. مشتریان محترم همواره می توانند نظرات، انتقادات و شکایات خود را از طرق فرم مربوطه در وب سایت گارانتی برای ما ارسال نمایند. همچنین همکاران بنده در واحد شکایات (CRM) با شماره 02188170017 (داخلی 4) در ساعات اداری آماده پاسخگویی به مشتریان محترم هستند.2 امتیاز
-
دوستان ، از نمایندگی مرکزی با من تماس گرفتند ، گفتن که تخلف کرده این شعبه و به میزان دو برابر اون مبلغ جریمه میشن خداروشکر پیگیری کردن ، اگر کسی مورد مشابهی دید توصیه میکنم به دفتر مرکزی اطلاع بده ، این بار که خیلی سریع پیگیری شد و فکر میکنم همیشه همین طور باشه2 امتیاز
-
لانچ تریلر بازی Ni no Kuni: Wrath of the White Witch منتشر شد چیزی تا زمان عرضه بازی Ni no Kuni: Wrath of the White Witch باقی نمانده است. اثر کلاسیک استودیو Level-5 هفته آینده منتشر خواهد شد و اکنون نیز تریلر لانچ این بازی منتشر شده است. که البته، در این تریلر نیز شاهد حضور دوباره شخصیت به یاد ماندنی Mr.Drippy به همراه دیگر شخصیتهای دوستداشتنی دنیای Ni no Kuni هستیم. Ni no Kuni اولین بار در سال ۲۰۱۱ در کشور ژاپن و پس از در سال ۲۰۱۳ بصورت جهانی منتشر شد. البته در آن زمان این بازی در انحصار کنسول پلیاستیشن ۳ بود. خوشبختانه بنظر میرسد در نسخه بازسازی شده این بازی هیچ چیزی از این عنوان حذف یا دستخوش تغییری نشده است. ساخت انیمیشنهای بازی همچنان بر عهده استودیو خوشآوازه Ghibli خواهد بود. Ni no Kuni: Wrath of the White Witch در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور ۱۳۹۸) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، رایانههای شخصی و نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد. لینک تریلر: https://aparat.com/v/Jlmhj2 امتیاز
-
داداش پستها هست خودم 3 سال توی سازمان زندانها کار کردم نگران نباشید هر حیله ای به کار بردن همین مونده که از این چیزها بترسونن ، یه اشاره کوچیک بکنم : یکبار یه دزد برده بودم دادگاه ، طرف با اینکه جرمش ثابت شده بود و سابقه هم داشت اما توی دادگاه گردن نمیگرفت تا اینکه شاکی گفت اگه گردن بگیری رضایت میدم یعنی جرم ثابت شده رو نمیتونن گردن کسی بندازن حالا اینا میخوان مثلا چیکار کنن ، یه 480 ارزششو داره !؟ درسته عصبانی بودم و هستم ولی تا اونجایی که یادمه توهین نکردم و فقط واقعیتها رو نوشتم که غیر از این بود تاپیک به بیراهه میرفت و احتمالا از طرف مدیریت اخطار دریافت میکردم که شکر خدا اینجوری نبوده ایشون هم فقط میخوان تاپیکو منحرف کنن تا به هدفشون برسن و رفتن تو لیست سیاه بنده که از دوستان تقاضا میکنم اصلا پستهای ایشون رو نقل نکنن که تو تنهایی خودش بپوسه ، اگه بازم بخواد تاپیک به انحراف بکشه گزارش میشه و احتمالا اخطار یا تذکر بگیره نه بابا چه ناراحتی ، هر چه از دوست رسد نکوست خوشحال شدم یه لبخند کوچیک زدم 😄1 امتیاز
-
بنده از اون اول تایپیک پیگیر بودم و همینطور تمام دوستان لیونی دیگه حسن آقا حتی کوچکترین توهین و بی احترامی به این شرکت و اعضا نکرده با اینکه هر کس جای ایشون بود سر تا پای مجموعه رو هدف میگرفت لطفا حرف تو دهن کسی نگذارید و دنبال سوژه درست کردن نباشید1 امتیاز
-
سلام دوستان موردی رو نا گفته باقی نگذاشتند . اگر چیزی اضافه کنم تکرار مکررات است. امیدوارم مشکل صاحب تاپیک با وظیفه مداری شرکت گارانتی به زودی حل بشه و به نتیجه ایی مطلوب برسند.1 امتیاز
-
سلام من تجربه ندارم ولی احتمالا مشکل تنظیمات ویندوز شماَست ERROR 721 , 720 : این خطا عموما به دلیل مشکلات ویندوز می باشد، در برخی موارد نیز مشاهده شده است که علت وقوع این خطا مسدود بودن پورت های V–P–N از جانب ISP بوده است. ابتدا از خاموش بودن کامل فایروال و آنتی ویروس رایانه خود اطمینان حاصل کرده و سپس مراحل زیر را انجام دهید. دو نرم افزار زیر را برای نسخه مناسب ویندوز خود دانلود کنید : برای ویندوز های 64 بیتی : فایل 1 – فایل 2 برای ویندوز های 32 بیتی : فایل 1 – فایل 2 نرم افزار اول را اجرا کرده و پس از اتمام مراحل نصب رایانه خود را بارگذاری مجدد (Restart) کنید. پس از بارگذاری مجدد ویندوز نرم افزار دوم را نیز اجرا کرده و همانند بار قبل پس از اتمام نصب رایانه را یکبار ریست کنید. در صورتی که مشکل رفع نشد این فایل را دانلود کرده و پس از خارج کردن از حالت فشرده آن را بر روی رایانه خود اجرا کنید. در نهایت یکبار ویندوز را بارگذاری مجدد (Restart) کنید.1 امتیاز
-
سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty: Modern Warfare’s نسخه بتا مشخص شد: 🎮PC system requirements for Call of Duty: Modern Warfare’s open beta. 🔻Minimum Requirements: Requires DirectX 12 compatible system OS: Windows 7 64-Bit (SP1) or Windows 10 64-Bit (1709 or later) CPU: Intel Core i5 2500k or AMD equivalent Video: Nvidia GeForce GTX 670 2GB / GTX 1650 4GB or AMD Radeon HD 7950 RAM: 8GB RAM HDD: 45GB HD space Network: Broadband Internet connection Sound Card: DirectX Compatible 🔺Recommended Requirements Requires DirectX 12 compatible system OS: Windows 10 64 Bit (latest Service Pack) CPU: Intel Core i7 4770k or AMD equivalent Video: Nvidia GeForce GTX 970 4GB / GTX 1660 6GB or AMD Radeon R9 390 / AMD RX 580 RAM: 16GB RAM HDD: 45GB HD space Network: Broadband Internet connection Sound Card: DirectX Compatible منبع دل ال فاکس1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
من یه همچین مشکلی داشتم با برداشتن DNS حل شد. شما DNS بذار ببین کانکت میشه1 امتیاز
-
سلام سعید جان ، آقا واسه من اینجوری شده فکر کنم ایراد از isp چون همین قند شکن توی سیستم دیگه با نت دیگه میزنم فوری میاره اما با نت دیده بان نه ولی با نت دیگه روی همین سیستم مشکلی ندارم1 امتیاز
-
بیشتر محتویات پس از عرضه Call of Duty: Modern Warfare بصورت همزمان برای همهی پلتفرمها منتشر میشود برای سالهای طولانی هر یک از پلتفرمها هر ساله نسبت به هر بازی Call of Duty محتویاتی را دریافت میکردند. با تشکر از همکاری سونی و شرکت Activision - در این نسل پلتفرم مذکور PlayStation 4 بود. اما بنظر میرسد امسال شاهد تکرار این روند نباشیم. طی پست جدیدی که در بلاگ خبری شرکت Activision منتشر شده، این شرکت ناشر اعلام کرد که تقریبا تمامی محتویات پس از عرضه بازی Call of Duty: Modern Warfare بصورت همزمان برای تمامی پلتفرمها منتشر خواهد شد. بنظر می رسد این حرکت روند بازی بصورت Cross-Play را نیز راحتتر خواهد کرد چرا که هدف بازی Call of Duty: Modern Warfare نیز همین امر بوده است. البته ناگفته نماند این بدین معنا نیست که همکاری شرکت Activision با سونی به پایان رسیده است، چرا که آنها اعلام کردند که بازیکنان نسخه پلیاستیشن ۴ بازی مزایای جالبی برای روز اول خواهند داشت، البته اطلاعات بیشتر در این مورد و همچنین برنامههای آینده این شرکت برای محتویات پس از عرضه بازی هنوز بصورت کاملا مشخص نشده است. Call of Duty: Modern Warfareدر تاریخ ۲۵ اکتبر(۳ آبان ۱۳۹۸) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
سلام والا پرهای انسان میریزه مبلغ سر رو میخونه البته که این مورد رو به شخصه خودم تجربه کردم که برای تعویض 1060 از یک مدل به مدل دیگری برای کارت آکبند از من تقریبا" 700 تومان خواستند البته میگم گرین به صورت مستقیم دخالتی نداشت و شماره یکی از عاملین پخش رو داد و از ایشان همچین رقمی رسیدند و فرمول هم اینگونه بود که کارت بنده قیمت خریدشون برداشته میشد و موقع فروش کارت دیگری به من به قیمت عادی حساب میشد که در نوع خودش خیلی خیلی جالب بود در مورد شما هم همین موضوع هست ولی بسیار بدتر و شدیدتر چون کلی اعصاب خوردی داشتید در مدت استفاده و اگر هم تونستید استفاده کنید با مشقت بوده شایسته هست عزیزان و بزرگانی که در تیم فروش لیون هستند و روابط خوبی هم با گرین دارند ایشان رو به عنوان یکی از سابقه داران فروم کمک کنند به حقشون برسنه هر چی باشه کلی از محبوبیت امروزش رو گرین مدیون لیون هست حیفه خیلی ساده و در همین جا خیلی ها رو پرواز بده.1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
اولین تست ها و بنچمارک ها نشان میدهد TR های نسل جدید در تعداد هسته برابر با نسل قبلی می توانند تا 70 درصد سریعتر باشند . تحت نرم افزار Geekbench 5 نمره قویترین پردازنده فعلی سری RT یعنی 2990WX در تک هسته برابر است با 1100 و در چند هسته برابر است با 13400 ، این نمرات برای پردانده 32 هسته ای جدید سری TR به ترتیب برای تک هسته برابر است با 1275 و در چند هسته برابر است با 23015 . جالب است بدانید نمره تک هسته i9 9900XE برابر است با 1150 در تک هسته و 15000 در چند هسته . پردازنده جدید دارای 128 مگابایت کش سطح 3 و 16 مگابایت کش سطح 2 است که مجموع کش این پردازنده را به رقم 144 مگابایت می رساند . @Trickster @HeX .1 امتیاز
-
سلام خیلی لطف کردید دستتون درد نکنه با اینکار نشون دادید بهترین هستید دمتون گرم موفق باشید❤🙏1 امتیاز
-
@GREEN Support کارت 1060 رو چجوری 1.300 براشون سر زدن؟ بعد 1070 اختلافش با 1060، 2ملیونه و 1070ti با 1070 ،300هزار تومن؟ 🔫😐 حداقل 1660 بهشون پیشنهاد میدادید قیمتشم کمتر بود تاسف آوره کارت از اول مشکل داشته و این تصویر ندادن از جانب همون مشکل اولیست من فک کنم تمامی این افراد تگ شده باید برن لابراتوری گیرین یه بازدید بزنن حتی خود نماینده msi 🙂 جالبیش اینه هیچ لیستی از کارت های rx و سری 16xx ندادن بهشون یا حداقل چیزی اینجا نمیبینیم و اینکه کارت ماین شده پیشنهاد دادن بهشون🤔کارت ماین شده دست گیرین چیکار میکنه؟ اگه ترکیده چرا باید تو انبار باشه؟! استارتر سمت 480 نرو این کارت مشکل تغذیه داشته از اول حتما 580 مدنظر داشته باش چون اصلاح شده این مشکل و اینکه اگه قراره سر بدی به فکر 1660 باش و نیم نگاهی هم به 1660 ti بنداز قیمتش کمتر از 1060 عه و جایگزین این گرافیک شده و اگه تو ایران نیست چرا نیست؟ این کارت 6ماه پیش بررسی هاش داخل ایران درومد! 😂بعضی وقتا خندم میگیره چرا یه نماینده فقط باید مسؤل تبلیغاتچی و کپی فیلمای یوتوب و اپارات باشه و یه گروه با نصف یوزر فیک(میتونید عضو شید و ببینید صغرا خانوم و کبرا و... با اسامی کاملا فیک عضو میشن ساعت 3صبح) بعد هیچ مسولیت دیگه ای در جلوی پرده نداشته باشه! نمیدونم لابیگری و سرمایه بازی این وسطه یا چی1 امتیاز
-
هر کس به طریقی دل ما می شکند بیگانه جدا دوست جدا می شکند بیگانه اگر می شکند حرفی نیست از دوست بپرسید چرا می شکند دیگه گرین که تک تک کسایی که اینجا هستن عمر و جوونیشون رو گذاشتن پاش که مردم بی سواد حالی کنن که این با اینکه ایرانیه خوبه و امتحان کنید و بزارید هم وطن هاتون یه نونی بخورن و خیلی وقت ها هم بخواطرش به ما انگ زدن که بخواطر سود خودمون میگیم و آدم دزدی هستیم که نباید بیاد از این کارا بکنه یه دوره ای ما بزور به مشتری گرین و فراسو می دادیم که چهارتا هم وطن ایرانی نون بخورن و منت خارج رو نکشیم الآنم وارد کننده های کولر مستر و دیپ کول پاشنه در مغازه هارو از جا در آوردن که بجای گرین جنس مارو بفروشید جایزه میدیم و ال سی دی میدیم و وام میدیم و فروشنده های برتر رو می فرستیم تایوان و شنزن و اینا ما میگم نه گرین گارانتی و ساپورت معتبر داره ارزش آبروی ما رو نداره البته دروغ نگم شیطان گولم زد یه سال فقط کولرمستر فروختم اول مهر هم بهم یه ال سی دی هایسنس جایزه دادن (یک میلیون و خورده ای بود به من دادن 300 هزار تومن یه جورایی بدون سود و ضرر )که هنوزم دارم ولی دیگه قبول نکردم بزور فقط گرین فروختم که سرم رو بالا بگیرم که دارم با شرافت کار می کنم گرین بخواد بهونه دست بازاری ها بده دیگه نمی فروشیم مثل بعضی از همکار ها حال کولرمستر و دیپ کول رو می بریم گرین اول باید از دوستمون تو انجمن بخواطر عدم نظارت و بی مسولیتی در قبال نماینده های شهرستانشون از بچه های انجمن عزرخواهی کنه دوم اینکه هزینه تعمیر پاور باید کاملا رایگان انجام بشه وگرنه هرچی جنس گرین برای خودم دارم با تبر میزنم دو تیکه می کنم تو مغازه هم هرچی دارم رد میکنم بره بجاش یه سوت میزنم نماینده کولر مستر بیاد یه تابلو مجانی و مشتی برای مغازه بزنه و دیپ کول هم بیاد مغازه رو مجانی از کف تا سقف پر محصولات خودش کنه پولشم فقط وقتی که چیزی فروختم ازم می گیرن هرماه میان چک میکنن که چقدر فروختی بعد پولش رو می گیرن دیگه نیاز نیست جنس دست دوم گرین رو نقد و دونه دونه بخرم مغازه هم تر تمیز و نو میشه من از خدامه گرین بهونه دستم بده که هم حال کنم هم شب راضی از خودم راحت بخوابم1 امتیاز
-
درود بستگی دارد. گارانتی هایی که در محل زندگیت شعبه داشته باشند، هزینه ای برای ارسال به مرکز و بازگشتش نمی گیرند. بقیه ش مثلا برخاستن و حرکت خودت از رخت خواب تا گارانتی هم ممکن است هزینه هایی شامل استارت زدن، مصرف و جذب کالری، شانه کردن مو، مسواک زدن، تلفن زدن و الخ داشته باشد که گارانتی نمی دهد.1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
سلام. شرح کامل مشکلتون رو کامل بر روی یک برگه بنویسید و بر روی جعبه کارت گرافیک بچسبونید. پس از ارسال با بنده هماهنگ کنید. بنده هماهنگ می کنم واحد QC خدمات پس ارفروش یک هفته تست های مختلف رو روی کارت گرافیک شما تکرار کنند. نگران نباشید مشکلتون حل میشه.1 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد