رفتن به مطلب

تخته امتیازات

  1. SWAT_MEHDI

    SWAT_MEHDI

    کاربر سایت


    • امتیاز

      5

    • پست

      1024


  2. ☕Coffee Addicted

    ☕Coffee Addicted

    کاربر سایت


    • امتیاز

      4

    • پست

      4620


  3. rahmanshahi

    rahmanshahi

    کاربر ویژه


    • امتیاز

      4

    • پست

      2113


  4. m!dn!ght

    m!dn!ght

    کاربر ویژه


    • امتیاز

      4

    • پست

      1235


مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 09/24/19 در همه بخش ها

  1. The Surge 2-CODEX بازی مورد انتظار The.Surge.2 توسط تیم کودکس کرک و منتشر شد .
    5 امتیاز
  2. من از وقتی آدرس فولدر اونارو توی محل نصب بازی پیداش کردم دیگه بازی نکردم یاد کرایسیس افتادم اینجا
    4 امتیاز
  3. سلام به همه دوستان عزیزم پروژه جدید: Phanteks Enthoo Elite
    4 امتیاز
  4. Street Racing Syndicate این بازی زمان PS2بود فقط بخاطر دخملای گیم بازیش میکردم،اون موقعه RTXداشت 😁
    3 امتیاز
  5. ممنون داداش ولی یکم بخواب راضی نیستیم اینقدر بیداری خخخخخخ
    2 امتیاز
  6. سلام من میخوام مادربرد بخرم اگه مادربرد با سوکت ۱۱۵۵ ddr3 بخرم میتونم رم ۸ بخرم براش و اگه مادربرد با سوکت ۱۱۵۱ ddr4 بخرم رم ۴ میتونم براش بخرم به نظر شما کدوم بهتره ؟ سی پی یو هاشون رو دارم
    1 امتیاز
  7. سلام دوست گرامی متاسفانه سی پی یو شما برای بازی خیلی ضعیفه، بخصوص برای gta v که خیلی سی پی یو محوره. شما اگه بخواین با تنظیمات مناسب بازی رو روان اجرا کنین باید کل سیستم رو ارتقا بدین.
    1 امتیاز
  8. باید قطعات رو دونه دونه تست کنید ، منم مشکل فریز سیستم داشتم ، یک هفته وقتم رو گرفت ، تا بعداز تست تمام قطعات متوجه شدم مادربردم با کارت شبکه وایرلیس مدل pci مشکل داره و کارت شبکه رو باز کردم و کارت شبکه usb استفاده کردم و دیگه هیچوقت سیستم فریز نشد
    1 امتیاز
  9. روی اون تیک کناریش کلیک کن ببین فعال میشه یانه.... اگه نشد باید اخرین نسخه ریوا و افتر برنر رو بگیری
    1 امتیاز
  10. نام بازی : Control تنظیمات : Max Setting DX11 و 2xmsaa رزولوشن : 1080 * 1920 Processor : Intel Core i7 7700K Turbo 4.5 GHZ Memory : 16GB DDR4 3000 MHz Gskill Ripjaws V CL15 VGA Card : Zotac GTX 1070 Extreme OC Plus OC
    1 امتیاز
  11. PC gamingدیگه مرده تو هر بازی ای بری توش پر چیتر، کنسول من یدونه چیتر توش ندیدم،دیگه فقط بدرد قرتی بازی ایرانیا میخوره بازی کرکی بگیرن MSI AFTERBURNERهم باز کنن بشینن سینگل پلیری پونصدتا عکس شیر کنن که نصفش مقدار مصرف رم و گرافیک هست بهشون حس خوبی میده PUBGپر چیتر ! CSGOاین بازی رفیق چیت باز هاست،اصلا چیتر هاش بن نمیشن ویدئو هم فرستادم ریپورت زدم تو پروفایلشم ریپورت زدم ایمیل هم زدم لینک ویدئو هم دادم هیچ کاری نمیکنن Dead By Daylightپر چیتر GTA Vهنوز چیتر چه وضعشه
    1 امتیاز
  12. دوست عزیزمون همونطور که توضیح دادن تیک کنار هر چیزی رو که میخواید رو نمایشگر هنگام بازی داشته باشید میزنید و قسمت پایینی تیک گزینه show In on-screen display رو هم فعال کنید برای فریم هم باید قسمت firamrateتیک هاش رو فعال کنید
    1 امتیاز
  13. شما با پردازنده تک هسته ای Celerone همی میتونید رندر بگیرید، بحث کلاس کابریه، Core i3 میتونه از پس همه کاری بر بیاد، رندر هم میتونه خوب بگیره منتها در اون طبقه بندی Workstation قرار نمی گیره. همه ی پردازنده ها همه کاری می توانند انجام بدن ولی لزوما مناسب همه ی دسته بندی ها نیستند.
    1 امتیاز
  14. 1 امتیاز
  15. intel core 2 dou 4300 1 gb ram geforce 7300gs hdd 320 gb samsung n1732 17 inch 13 سالم بود تقریبا ...هیچ چی از سیستم نمیفهمیدم....حتی اینکه پنجره ها چطور بسته میشه و چطور خاموش میشه.رفتم یه igi خریدم نصب کردم نفهمیدم کجا رفت!!!انتظار داشتم یه چیزی بیاد رو دسکتاپ ولی نیومد.بعد چن روز شانسی پیداش کردم چمیدونستیم شرتکات چیه فایل اجرایی رو کپی کردم تو دسکتاپ ولی ارور میداد!خلاصه داستانی داشتیم! تنها قطعه ای رو که ازش دارم هارد 320 گیگ هست که هنوز روسیستمه....عجب هارد سگ جونیه واقعا هاردم هاردای قدیم!
    1 امتیاز
  16. سلام پیگیری های لازم انجام شده است و خنک کننده کارت شما به طور کامل تعویض شده است . با تشکر
    1 امتیاز
  17. در تعجبم از ملت بزرگ ایران که اینطور با یک تاپیک سرِکار رفتن... بر اساس بررسی های صورت گرفته، دوست عزیز استارترمون در روز یا هفته، ساعات خاصی تشریف میارن به فروم، یا تاپیک ایجاد می‌کنن و یا پست میذارن (به صورت رگباری با چند کلمه یا جملات خیلی کوتاه) اگر شک دارید ویدیوچک در دسترس هست. البته بنده نمیگم، بررسی‌ها اینو میگن 🤔 پ.ن: این سرعت خوبه؟ آره خوبه، سوال بعدی، تاپیک بعدی
    1 امتیاز
  18. والا هیچی. باور بکن الان کلا یه دیتا پی اس ۲۰ دانلود کردم. همین. روزی شاید چند ترابایت بتونم دانلود کنم. ولی در ماه بیشتره ۲۰۰ گیگ دانلود ندارم.
    1 امتیاز
  19. با این سرعت چی دانلود میکنید ، به چه کارتون میاد
    1 امتیاز
  20. Dark Souls III: The Ringed City Lords of the Fallen A Plague Tale: Innocence
    1 امتیاز
  21. فن cpu رو در بیار تمیز کن یه خمیر هم بزن احتمال داره cpu داغ میکنه . احتمال خرابی گرفیک هم هست
    1 امتیاز
  22. واقعا از گارانتی گرین بعیده ! البته من یه تجربه نصفه نیمه ازشون داشتم واسه واترکولر فرستادم گفتن سالمه ولی مشکل همچنان پابرجا بود!😀
    1 امتیاز
  23. 1 امتیاز
  24. دوستان گزینه ranks تو cpuz یه ویژگی رم هست و ربطی به اسلات رم یا دوال چنل شدن یا نشدن نداره ، من یه جفت رم دیگه که روش نوشته 4G*2 اوردم و امتحان کردم قبلا تو قسمت ranks با رم های کورسیر میزد single ولی با این رم ها زد dual روی 4 اسلات هم تست کردم همگی dual بود ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    1 امتیاز
  25. بنده از اون اول تایپیک پیگیر بودم و همینطور تمام دوستان لیونی دیگه حسن آقا حتی کوچکترین توهین و بی احترامی به این شرکت و اعضا نکرده با اینکه هر کس جای ایشون بود سر تا پای مجموعه رو هدف میگرفت لطفا حرف تو دهن کسی نگذارید و دنبال سوژه درست کردن نباشید
    1 امتیاز
  26. دوست عزیز من ی مدل بورد giga دادم نمایندگی آواژنگ تو کرج، خواستم بایوسش آپدیت بشه که به روش معمولی نمیشد. امروز بعد سه هفته که رفتم بورد رو بگیرم، دیدم نه تنها بایوس آپدیت نشده بلکه چیپ لن بورد رو عوض کردن با مبلغ 196/000 تومان. فعلا قرار شده شنبه نمایندگی کرج پیگیری کنه (خود نمایندگی تبدیل به علامت سوال شده بود - با کاغذ بزرگ نوشته فقط بایوس آپدیت شود.) این داستان گارانتیه، سوهان روحه. (دلیلشم به نظر من استفاده از روابط و فامیل بازیه به جای ضوابط) این بی اعتنایی گارانتی گرین مسخرس، فقط خودشون رو خراب میکنن.(اولش هیچ بحثی نبود، خودشون به اینجا کشوندن.)
    1 امتیاز
  27. خب ، قسمتی از حرف های حسن جان رو که بلد کردم دقیقا نظر خودمم هست ، شرکتی که ادعای مشتری مداری داره این وضعشه ! البته تقصیر از ماست ، با این حال امیدوارم استارتر محترم کوتاه نیان ، که قطعا هم همینطوره ! اما در راستای موضوع این تاپیک یک پیشنهاد دارم :: یک تاپیک جدید بزنیم با عنوانی مثل کالاهایی که بدون گارانتی خریدید یا همچین چیزی ، و با این محوریت که دوستان بیان بگن که تا حالا چندتا کالای بدون گارانتی خریدن و از این مقدار چند عدد معیوب بوده یا به هر عنوان ساالم نبوده ! اینجوری یه آمار دستمون میاد که ببینیم طرز فکری که بعضی از ما ( مثلا خود من ) داریم که اگر X تومن پول فلان جنس رو دادم و معیوب بود چی ؟؟؟ آیا اشتباهه یا نه ؟ حداقل همه ی ما الان میدونیم که چقدر تکنولوژی خط تولید پیشرفت کرده و چقدر گارانتی ها در ایران مشتررررررررررررررررررررری مدارن !!!
    1 امتیاز
  28. سلام استارتر عزیز دیدم تو تاپیک تگ شدم برام عجیب بود تا اینکه اتفاقات جدیدتون رو مطالعه کردم. برام عجیبه که گرین با سابقه خوبی که که در خدمات پس از فروش و ضمانت کالا داره برای یک کارت گرافیک داره داستان درست می کند! مشکل کارت شما تا جایی که تاپیک را خوندم یک مشکل عجیب غریبه (آگاهیم در همین حد است متخصص نیستم) تقصیر شما نیست که کارتتون این مدلی است، باید سریعا کارتتون تعویض شود نه اینکه مثل موش آزمایشگاهی هر کاری دوست دارن روش انجام بدن! شخصا با این گارانتی به مشکل برنخوردم در زمان دور پاور و اسپیکر بنده رو در کمترین زمان تعویض کردند و آخرین باری که مراجعه کردم بابت موس کوگار 600m بود که با اینکه گارانتی نداشت بدون دریافت هزینه، اسکرول موس رو تعمیر کردند. و در آخر هم به نشان حمایت از شما بنده هم تاپیک شما رو در امضام قرار میدم تا زمانی که مشکلتون حل شود البته با اجازه کاربر @big VULTURE بنده هم از عنوان ایشان استفاده می کنم . اگر ایرادی دارد اطلاع دهید با تشکر.
    1 امتیاز
  29. به استارتر محترم پیشنهاد میکنم یک بک آپ از تاپیک و گفتگوهاش بگیرن کشور ماست و آزادی بیانش
    1 امتیاز
  30. درود گویا این شرکت فراموش کرده که از کجا شروع کرده و کجا بود ! پای برندهای بزرگ کیس و پاور رو از مملکت جمع کردند که هرجور که دلشون میخواد ملت رو با محصولات بی کیفیت Tier 3 خودشون اشباع کنند. اون از افتضاح پاور 1200 وات که مثلا سعی کردن توی دفتر لیون کامپیوتر ماست مالیش کنند و تقریبا همه دیدن که داستان چی شد ، اون هم از کیس های فوق العاده بی کیفیت که الان با قیمت های فضایی داره فروخته میشه. کافیه حرف بزنی در مورد کیفیت یکی از محصولات تا عزیزان گرین بلافاصله با این جمله " ما و همکاران ما در مجموعه گرین از شما دعوت میکنیم که تشریف بیارید و تجهیزات و خط تولید مارو از نزدیک ببینید " حاضر بشند. نه آقا نمیخواد دعوت کنید ، یه بار سر اون داستان پاور دعوت کردید نتیجه رو دیدیم ! از مدتی پیش دوستانم رو تشویق به نخریدن محصولات گرین کردم. بعد از مطالعه این تاپیک بیش از پیش این کار رو خواهم کرد. پ.ن : استارتر عزیز حق دادنی نیست ، گرفتنی است. امیدوارم بتونی حقت رو بگیری
    1 امتیاز
  31. دوست گرامی. اینجا ایران هستش و محدود شرکت هایی هستند که به خوبی از کاربران یا خریدارانشون حمایت کنند و خدمات گارانتی ارائه بدن. یادم هستش یک شرکتی بودش و پاور معتبری گارانتی می کرد به این صورت بودش که منبع تغذیه خریداری شده کاملا نو به ما داده بودن و منبع تغذیه مشکل داشت و جریان برق به قطعات نمی رسوند. خودم حضورا رفتم شرکت منبع تغذیه بهشون نشون دادم، می خواستم به بنده یک منبع تغذیه تعمیری بدن با کلی حرف و دعوا کار به جایی نرسید. رفتم تو این صفحه : سامانه انلاین تعزیرات شکایتم و با فاکتور و منبع تغذیه که عکس گرفتم گذاشتم ثبت شد و بعدش از تعزیرات و شرکت تماس گرفتم رفتم حضورا منبع تغذیه کاملا نو سالم به بنده تحویل دادن. اگر هنوز درگیر کارت گرافیکت هستین برای شرکت گارانتی کننده برو به این صفحه و شکاییت حتمنا با مدارک ثبت کن شک نکن رسیدگی می کنند و شرکت گارانتی کننده ببین به ذلتی می افته و با شما همکاری می کنه و مشکل شما بر طرف می کنه. بنده جای شما باشم این کارت گرافیک می فروشم مقداری روش میذارم کارت بهتری می خرم ****** به دوستان پیشنهاد می کنم اگر مشکلی دارید مربوط به گارانتی هستش و شرکت گارانتی کننده سرباز می زنن، حتمنا حتمنا به این وب سایت برید و شکوایتون ثبت کنید. لینک
    1 امتیاز
  32. سلام دوست عزیز واقعا متاسفم که هنوز بعد این همه مدت یه شرکتی با سود چند صد میلیونی و کنترل قیمت ها توی بازار به بهانه گارانتی و شکستن کمر مصرف کننده یدونه کارت رو واسه شما عوض نکرده! همچنین متاسفم که توی این مملکت بجر موقعی که واسه چیزی از ما پول میگیرن دیگه کاری با ما و یا رضایت ما ندارن. بازم متاسفم که هیچ نظارتی وجود نداره چون خود کسایی که باید نظارت کنن خودشون مشکل دارن. امیدوارم به خودشون بیان و دست ازین حرف و رفتار های مسخره بردارن و فکر نکنن ما از پشت کوه اومدیم و یا کارشناساشون فقط چیزی حالیشون هست. بخدا قسم نصف افراد این انجمن هم از لحاظ تجربی و هم سواد بیشتر حالیشون هست. باید بگم که خودم زیاد با گارانتی سر و کله نزدم ولی وقتی هم زدم واسم دردسری نداشته خوشبختانه ، یدونه گرافیک داشتم که ارتیقکت میداد و بردم اواژنگ بعد از ۲ روز یدونه اکبند بهم تحویل دادن موقعی که اکبند اون کارت ۷ میلیون شده بود! اگه که واقعا شماها نماینده رسمی هستید چرا باید کالایی که گارانتی بین المللی داره توی ایران جدا گارانتی بشه و مجدد هزینه بگیرید و پاسخگو نباشید؟ پس ما هزینه دادیم واسه چی؟ اگه خدمات نمیدین پس‌ چرا هزینه گارانتی از مصرف کننده میگیرید؟ مگه ما جز بقیه دنیا نیستیم؟ مگه ما ادم نیستیم؟ حرف اخرم اینه که اکثر گارانتی ها = دزد.
    1 امتیاز
  33. سلام حسن جان واقعا ناراحت کننده است که رفتار و نحوه خدمات رسانی گارانتی ها به این صورت شده و این اتفاق تقریبا از زمان بهم ریختن وضعیت بازار رخ داد. گارانتی ها و شرکت هایی که قبلا اندک خدماتی به مشتری ارائه میدادند دیگه فقط سعی در شانه خالی کردند از زیر مسئولیت و وظیفشون دارند. همه ما میتونیم کالا بدون گارانتی تهیه کنیم با قیمت بسیار کمتر نسبت به نمونه دارای گارانتی ولی تنها هدفی که از تهیه کالا همراه با گارانتی داریم (حتی کالاهایی با گارانتی بعضی شرکت ها گرانتر از شرکت های مشابه به فروش میرسه هیچکس هم نمیپرسه چرا مگر نه اینکه تمامشون موظف به خدمات رسانی و ارائه سرویس در هنگام نیاز مشتری هستند؟) دریافت خدمات و سرویس در هنگام نیاز و مشکل هستش ولی متاسفانه زهی خیال باطل و خبری از خدمات رسانی نیست که هیچ تازه کلی دردسر و گرفتاری هم برای آدم درست میکنند و آدم همش باید درگیر پیگیری باشه. همون جنس بدون گارانتی با قیمت کمتر بخریم خیلی بهتر هستش و حداقل میدونیم که خبری از گارانتی نیست و اگه مشکلی پیش اومد یا کالا رو بیرون میفرستیم برای تعمیر یا تعویض میکنیم اینطوری حداقل در آرامش هستیم برای مثال الان خود بنده در تاریخ 98/04/16 مانیتورم رو که روی صفحه لک افتاده بود بردم گارانتی هامی (ویستا سرویس قبلی) دستگاه پذیرش شد و گفتند که باید پنلش تعویض بشه و سفارش قطعه زدیم که از شرکت برامون ارسال کنند و صبر کنید. تا همین امروز بنده بالای 20 بار باهاشون تماس گرفتند و فقط گفتند صبر کنید سفارش زدیم هنوز نرسیده، نه زمانی به بنده اعلام میکنند و نه هیچی اصلا معلوم نیست تا کی باید صبر کنیم یک ماه دیگه دو ماه دیگه یک سال دیگه، اینکه شرکت توانایی تامین قطعه رو نداره تقصیر مشتری نیست که بخواد تاوان بده مشتری نمیتونه چندین ماه صبر کنه و فقط جواب این باشه که صبر کنید هنوز نرسیده و هفته بعد تماس بگیرید. اگه نمیتونه قطعه رو تامین کنه باید کالا رو عوض کنه و اگه نمیتونه خدمات رسانی کنه بهتره جمع کنه بره چون گارانتی یعنی خدمات رسانی
    1 امتیاز
  34. سلام حسن جان.واقعا ناراحت شدم وقتی وضعیت کارتت رو گفتی !واقعا الان عصبانی هستی و کاملا بهت حق میدم .پیشنهاد میکنم یکم صبر کنی تا نمایندگان گرین یا ام اس ای جواب درست و حسابی بدن ! طبق عرف گارانتی برای جنس معیوب اینه که همرده همون جنس رو بدن برای شما ! یعنی اگه کارت شما gaming x بوده باید دقیقا مشابهش رو به شما بدن ! اگر موجود نداشتن باید طبق قیمت روز کارت شما در صورت رضایت مبلغ کارت یا کارت مشابه همون قیمت کارتتون رو به شما بدن ! من خودم واقعا جا خوردم ازاین ماجرای کارت شما.امیدوارم مشکلت به زودی حل بشه
    1 امتیاز
  35. دوست عزیز بنده قبلا هم خدمتتون عرض کردم اینا اصلا جوابگو نیستن،تها راه پیگیری کردن از طریق اتحادیه و فروم ام اس آی هست
    1 امتیاز
  36. سال 73 یا 74 بود که پدرم زمینی را فروخت و رایانه خریدیم. هنوز پدرم به یاد می آورد و حسرتش را می خورد.
    1 امتیاز
  37. درود. باید riva tuner که همراهش هست رو هم نصب کنی بعد بری از تنظیمات msi after burner تب monitor تیک قسمتایی که میخای نشون بدنو بزنی بعد یه تیک هم پایین داره به اسم on screen اون رو هم فعال کنی برا هرکدوم.
    1 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد
×
×
  • اضافه کردن...