از لیون کامپیوتر قســـــــــــــــــــــــــــــــــــطی خرید کنید فروش اقساطی برای سراسر ایران
اخبار سخت افزار ، نرم افزار ، بازی و دنیای آیتی در مجله لیون کامپیوتر 🤩
تخته امتیازات
مطالب محبوب
در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 09/07/20 در همه بخش ها
-
8 امتیاز
-
دستور پخت سیب زمینی خلالی خیلی خوشمزه:» 1- سیب زمینی خیلی تازه خوب نیست. حدود یک هفته یا کمی بیشتر ازش بگذره بهتره. این تجربه ثابت کرده. 2- سیب زمینی پوست کنده و خلال متوسط میکنید و کاملا میشورید و میریزید توی آب و کمی بکینگ پودر (برای یک کیلو سیب زمینی یک یا دو قاشق چای خوری) (برای پوک شدن) اضافه میکنید و مقدار ی هم نمک میریزید. اگه نمک دریا دارید که چه بهتر. خوب هم میزنید و میزارید حدود دو ساعت بمونه. 3- بعد آبش خالی میکنید(نیاز به شستن دوباره نیست). آبش که گرفته شد، میریزید تو پلاستیک بسته بندی میکنید . میزارید تو فریز که یخ بزنه. 4- بعد 24 ساعت از تو فریز در بیارید و دمای روغن کم کنید یکم که یخش باز شد بریزید تو روغن سرخش کنید. 5- حالشو ببرید. خوردید یاد ما هم بکنید. پ . ن : اگه وقت نداشتید که این مراحل برید یه راه دیگه هم هست : مفاد 1و 2 اجرا میکنیدولی بعد شستن سیب زمینی یه قالب یخ خورد کرده میریزی تو سیب زمینی و کمی هم اب میریزید که روی سیب زمینی بپوشونه . نمک و بکینگ پودر میزنید. دو ساعت ولش میکنید. بعد خشک کنید سرخ کنید.4 امتیاز
-
سلام دوستان امیدوارم حال همگی خوب باشه برای یک خانواده تنگ دست قصد خرید گوشی داشتیم که به لطف دوستان دو گوشی خریداری شد. مبلغ واریزی دوستان: 4.830.000 هزار تومان با تشکر از همگی، تاپیک به هدف و مقصودش رسید.3 امتیاز
-
کولرمستر رو کافیه یه بار با ساپورت رسمی شرکتش سعی کنید ارتباط برقرار کنسد تا ببینید چقدر داغونه من خودم کولرش رو داشتم. هم صدای آب از داخلش میاومد (که بخاطر داشتن هوا بود) و هم اونجور که ادعا میکرد با مادربورد سینک نمیشد نورپردازیش. که خب یکی از دلایلی که انتخابش کردم همین بود وگرنه گزینههای مشابه هم بودن. جالبه هوا رو که کلا تو فروم حود کولرمستر میبینید خیلیا دارن. برعکس aio ایسوس که الان دارم و دو ماهی که کار کرده کوچکترین صدای غیرعادی نداشته و فقط نویز عادی پمپش قابل شنیدنه و جالبه ساپورتش هم کلا پاسخگو نیست. احتمالا ایمیلهارو نمیبیننن یا همچین چیزی. آدم حس میکنه یه تولیدی زیرزمینیه که جنسای خوشقیافه میسازن و ول میکنن به امون خدا3 امتیاز
-
در کل کولرمستر برند سطح یک و با کیفیتی نیست تو دنیا وخب متاسفانه تو ایران به دلیل شرایط موجود از معدود گزینه هاست وگرنه تا کورسیر و nzxt هستند کسی سراغ کولرمستر نمیره3 امتیاز
-
تو یه جمله کوتاه حرفم رو میزنم درود به شرفتون 🌷🌷🌷3 امتیاز
-
درود و سپاس بابت همراهی و متن زیباتون. تک تک دوستانی که کمک کردن از همون یارانی هستن که فرمودین... فقط دوستی که الان رسیدش رو درج کردم رو اطلاع دارم و اون بزرگوار که دو تومن کمک کردن ترجیح دادن ناشناس بمونن، البته که برای انتخاب نوع گوشی از همه دوستان صاحبنظر و یاریرسان کمک خواهیم گرفت __________________________ امروز باز هم یک عزیز دیگه به نام آقا یونس لطف کردن و واریز مبلغ بالایی رو داشتن که رسیدش رو مشاهده می فرمایید با تشکر ویژه از این بزرگوار و گرامیانی که تا الان مهرشون رو دریغ نداشتن همچنین برای بحث اینترنت، لوازم تحریر و ... هم ایشون و هم دوستان دیگه پیشقدم شدن و اعلام آمادگی کردن، اگر نیاز بود زحمتشون میدیم.3 امتیاز
-
درود داشتم یاداوری خاطرات میکردم با گشتن توی شات هام که به اینها برخوردم . امیدوارم لذت ببرید . پ.ن : با توجه به نداشتن فوتومود مجبور شدم شات ها رو ادیت کنم . باطن همونه فقط جزئیات یوزراینترفیس گیم پاک شده . Witcher 3 + HD Rework mod Wolf Grandmaster Witcher Set 😁کتاب بخوانید در پایان هم توجهتون رو جلب میکنم به گرگی که شنل قرمزی و مادر بزرگش رو خورد . روی دلش سنگینی کرده 😂😂😂😜😁3 امتیاز
-
درود بر همه دوستان دم همه بچه های بامرام و معرفت لیون گرم و تشکر ویژه از استارتر محترم بابت این کار نیک و خدا پسندانه ای که انجام دادن و بنده هم سعی میکنم از این قافله عقب نمونم... گفتن دو تا مورد خالی از لطف نیست : یکی اینکه اینجا جا داره یادی کنیم از آن یاران خدایی لیون کامپیوتر که زمانی در کارهای نیک پیش قدم بودن و خیلی وقته نیستن و همین الانش اگه بخوان میتونن واسه اون سه تا بچه سه تا گوشی عالی بگیرن و خمی هم به ابروشون نیاد...؟! آیا اون افراد هنوز هم هستن یا نه در و بستن و رفتن ؟!! مورد دوم اینکه ( اول بگم که منظورم بی احترامی یا تحقیری چیزی نیست بلکه بیان درد جامعه است ... ) به قول قدیمیا گفتنی که اگه بیچاره و نیازمند یکی بود براش سر گاو میبریدن تا سیر بشه و دیگه فقیری نمونه اما چه فایده که یکی نیست و خیلی بیش از حد زیاده و این باعث تاسف و ناراحتی برای امثال ماست که دلمون میخواد کاری کنیم ولی زیاد نمیتونیم و در عین حال باعث شرمساری و سرافکندگی و خجالت اون عده افرادیه که این بلا رو به سر مردم آوردن و ککشون هم نمیگزه و رودار رودار تو روی مردم وایمیستن و میگن ما که مشکلی نداریم ، تورمی نیست و مردم همه خوب و شاد و خوشحال راحت و راضین و... که امیدوارم هرچه زودتر خودشون به این وضعیت مردم دچار بشن ، آمین. به هر حال به قول شاعر بزرگمون سعدی که میگه ؛ ای که دستت میرسد کاری بکن پیش از آن کز تو نیاید هیچ کار حالا من و شما هم اینجا کاری که از دستمون بر میاد اینه که در حد توانمون حتی اگه شده 5 هزار تومن بی ارزش کمک کنیم و قطره قطره جمع گردد تا وانگهی گره از مشکل نیازمندی بگشاید... به امید روزی که با یاری خدا هیچ نیازمندی نباشه ... نیازمند یاری سبزتان هستیم پس کمک هاتون رو دریغ نکنید...3 امتیاز
-
با سلام خدمت همه دوستانی که در این بحث مشارکت داشتند. این پیام از طرف دفتر کولرمستر میباشد و در جواب برخی شبهات که اینجا مطرح شده است: 1- مشکل نشتی: یکی از رایج ترین مشکلات خنک کننده های مایع لیکینگ یا نشتی هست. البته رایج بودن به معنی زیاد بودن نیست و در برخی موارد معدود و بنا به دلایل متعدد این مشکل به وجود میاد. 2- مدلی که ML120L جزو محصولات رده ابتدایی کولرمستر میباشد. با این حال با توجه به آمار خرابی و فروش، از میزان خرابی بسیار کمی برخوردار میباشد( این آمار مستند میباشد و در صورت نیاز در اختیار مدیر این فروم جهت شفاف سازی قرار میگیرید). میزان نرخ خرابی استاندارد محصولات رده ابتدایی حدود 3 درصد و رده متوسط به بالا 2 درصد و کمتر میباشد. 3- شرکت کولرمستر به صورت رسمی در ایران حضور دارد (بر خلاف بسیار از برند های موجود در بازار) و برای اثبات این موضوع میتوانید به سایت کولرمستر و قسمت Find a store مراجعه و کشور ایران را انتخاب نمایید. بدیهی است که در این شرایط دغدغه کیفیت اولویت اصلی برند کولرمستر میباشد. 4- در خصوص کامنت های موجود در سایت های معتبری مثل آمازون: این مدل یکی از پروفروش ترین خنک کننده های مایع در جهان میباشد که طبیعتا با توجه نرخ بالای فروش ،خرابی های آن بیشتر به چشم می آید. این موضوع نیز در مورد ایران صدق میکند و این مدل به همراه ورژن 240 میلیمتری پرفروش ترین خنک کننده های مایع کولرمستر میباشند. 5- در خصوص مقایسه ای که در این فروم با برند های معتبر انجام شد. شرایط مقایسه باید در شرایط کاملا برابر باشد. باید کالا ها در یک رده باشند. میزان فروش به یک صورت باشد. اگر شما علاقه دارید برند خاص یا محصول خاصی را مقایسه کنید باید در شرایط برابر و عادلانه این مقایسه صورت گیرد. طبیعتا برند کولرمستر از بیشتر تنوع مدل در بازار ایران ( هم در محصولا خنک کننده بادی و هم در رده محصولات خنک کننده مایع) بهره میبرد. اگر دوستان قصد مقایسه دارند میتوانند به سبد محصولات کولرمستر مراجعه کنند. 6- کولرمستر در ایران با گارانتی رسمی شرکت آواژنگ بفروش میرسد. قطعا ما نظارت مستقیم بر عملکرد این شرکت محترم داریم و به صورت هفتگی تمامی موارد بررسی میشود تا اگر مشکلی بود سریعا آن را برطرف نماییم. در بسیاری از موارد نیز که حتی قطعاتی که شامل گارانتی نمیشدنداما به واسطه احترام به مشتری ایرانی که جایگاه والایی نزد برند کولرمستر دارد، این خدمات به صورت رایگان صورت پذیرفته است.(در صورت نیاز به اثبات مدارک به مدیر فروم جهت شفاف سازی ارسال میگردد). 7- در خصوص جایگاه برند کولرمستر به صورت جهانی و مقایسه آن با برند های دیگر. برند کولرمستر پارتنر بسیار از شرکت های تولید کننده مانند AMD میباشد. به صورتی که اکثر خنک کننده های پردازنده های AMD توسط کولرمستر ساخته می شود. همچنین برند کولرمستر برای بسیاری از برند های موجود در بازار راه کار های خنک کننده گی محصول طراحی نموده و حتی بسیار از خنک کننده های موجود در کارت گرافیک های بازار،کیس ها و دیگر محصولات شرکت های خوشنام توسط کولرمستر ساخته و یا طراحی شده است. قطعا این مهم به واسط جایگاه جهانی برند کولرمستر و کیفیت بالای قطعات تولیدی آن میباشد.ما به همه برند ها احترام میزارم و در عین احترام متقابل برخورد میکنیم. 8-در خصوص پاسخگو نبودن بخش پشتیبانی: وقتی ما در اینجا مرکز خدمات رسمی داریم و در چندین شهر دفتر دارند و راه های ارتباطی مانند تلفن،فکس و ایمیل وجود دارد، فکر میکنیم ارتباط گرفتن بسیار سریع تر و آسان تر باشد.هر چند که به تک تک ایمیل های که مستقیما به کمپانی کولرمستر ارسال شده به صورت فارسی و انگلیسی در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شده( در صورت نیاز به اثبات مدارک خدمت مدیر فروم جهت شفاف سازی ارسال میگردد)اما اگر دوست محترم و یا دوستان عزیزی ادعایی خلاف این دارند خواهش میکنم اسکرین شات ایمیل خود را به صورت پرایوت ارسال کنند. 9- در خصوص خرید از سایت های خارجی به مانند آمازون: اولا تمامی کالای کولرمستر به صورت رسمی وارد میشود و تحت نظارت کمپانی مادر همه این پروسه ها پیگیری میشود. و تمامی خدمات بر طبق دستور عمل برند کولرمستر که در لینک https://www.coolermaster.com/warranty/ موجود میباشد،صورت میگرد. قطعا برند کولرمستر یکی از معدود برندهای موجود در بازار ایران میباشد که تمامی خدمات آن مبتنی بر خدمات جهانی و بدون کم و کاست میباشد. در اینجا متذکر میشویم که هر کالایی که خارج از این چرخه تهیه شود شامل هیچ گونه خدماتی نخواهد شد. در آخر کاربران عزیز در خصوص هرگونه سوال و یا پیگیری مشکل میتوانند با اینستاگرام رسمی کولرمستر در ایران به آدرس @coolermaster.ir مکاتبه نمایند.همچنین بسیار خوشحال خواهیم شد که همچنان پاسخگوی شما عزیزان بدون هیچ واسطه ای باشیم.2 امتیاز
-
سلام داداش خوبی ؟ تو این رنج / اون هدست های بود که من اورده بودم واقعا" عالی بودش ! ولی حیف که تموم شد ... احتمالا" باز یه تعداد ازش وارد کنم . با 700 تومن تو این مملکت چیزی پیدا نمیشه ! اگه هم بشه مفتش گرونه .....2 امتیاز
-
بله بخاطر اغتشاش جریان آب داخل لولهها و در اثر وجود هوا هست مثل همون ریختن آب تو شیشه که فرمودید کلا این واتراش باید شمرد کدومش هوا نداره انگار ، نه اینکه کدومش هوا داره 😂 نباید بخریم انصافا. کاربرد فروما هپین اشتراک تجربههاست2 امتیاز
-
این صدای آب که واتر شما میداد ، شبیه صدای قل قل آب یا ریختن آب توی شیشه یا شر شر آب بود؟ چون برای من از اول این صدا شر شر داشت و فکر می کردم طبیعیه2 امتیاز
-
کسی که برای گیمینگ بین 3600XT و 10600 میگه 3600XT بهتره، سواد کامپیوتر نداره، فن بوی AMD هست. حالا دیگه تصمیم با خودته به حرف کی گوش کنی. آنچه که شرط بلاغ بود من گفتم، تو خواه پند بگیر خواه نگیر. این آخرین اطلاعات مال کیه؟ چون آخرین خبری که من دارم فقط B550 و X570 میتونن Zen3 رو پشتیبانی کنند. نه سری 400.2 امتیاز
-
2 امتیاز
-
با آپدیت بایوس بله میتونید نسل 9 هم استفاده کنید. اما ممکنه بایوس آپدیت شده باشه و نیازی به آپدیت نباشه.1 امتیاز
-
نهایت 2666 میشه. رم خود من 3000 هستش ولی مادربردم تا 2666 ساپورت میکنه. وقتی نصب کنی میاره رو 2400 و با فعال کردن XMP میره نهایت روی 26661 امتیاز
-
سلام. بیشترین فرکانسی که این مادربورد ساپورت میکنه 2666 هستش. یعنی شما رم 3200 هم بندازی روی 2666 ست میشه . البته باید XMP رو از بایوس فعال کنید.1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
فروم تبدیل شده بیشتر به فروم جوک و فان هرکی از راه میرسه یه عیبی میزاره روی یه برند در صورتی که با توجه به اوضاع کشور عزیزمون مطمئنن هیچکس از یه برند به طور مثال همین کولر مستر نهایت شاید 3 تا کولر داشته توی این سال ها اونم فقط یه مدل خواص که وارد کننده وارد کرده 🤔 من نه فن کولر مستر هستم و نه اصلا شرکت کولر مستر بهم چیزی داده که بیام اینجا ازش دفاع کنم اما کلا محصولات الکترونیکی بدون عیب و ایراد نداریم ما ! کورسیر - کولر مستر - ترمالتیک -nzxt - دیپ کول - انرمکس - ایسوس - سیلور - و ... همشون خرابی دارند تعداد زیادی هم دارن اما از میون اینا کدومش توی کشور ماست ؟ غیر از چند مدل خواص اونم شاید مثلا به تعداد مثلا 50 تا وارد میشه اما شما همیشه توی ایران محصولات کولر مستر در دسترسته و خوب ملت هم قطعا ترجیحش میدن به گرین و امثالهم { بماند یه سری ها گرین بیشتر از کولر مستر قبول دارن :))))) اینا دیگه واقعا خیلی خوبند } برای همین فروشش زیاده خوب وقتی یه چیزی فروشش زیاد باشه اگر خرابی هم داشته باشه بیشتر به چشم میاد به شخصه خیلی از محصولاتشون استفاده کردم و تا به حال هیچ موردی باهاشون نداشتم یه برند معتبر و با کیفیت و قیمت خوب البته به صورت دلاری که متاسفانه الان اصلا قیمتاشون با توجه به دزد بازار مملکت خوب نیست البته گله ای هم ازشون نیست وقتی امثال گرین واسه قوطی حلبی هاشون که تو قم سر هم میشه 4 تومن میخوان حالا بماند که محصولاتشون توی اکثر سایت ها معتبر نمره بسیار بالایی گرفته و رقیب همون به اصطلاح برند های خوب { کورسیر - ایسوس و ... } هستش تو لیست اکثر تاپ تن ها هم هست محصولاتشون من نمیدونم وقاعا فشار میاد به ادم که با گرین مقایسه میشن ملت فقط یه چیری شنیدن کورسیر خوبه نمیدونم فلان برند خوبه اما اگه همونا تو دسترس بود و کولر مستر نبود دقیقا اوضاع برعکس میشد { یاد وارد کننده کورسیر میوفتم دلم میخواد سرمو بکوبم به میز } ما که ارزو به دل یه کولر خفن برای پردازندمون موندیم امیدوارم اوضاع جوری بشه که بتونیم بخریم و قطعا انتخاب بنده کولر مستر هستش 😘1 امتیاز
-
در همین وب سایت محترم لیون کامپیوتر تعداد زیادی از کالای ما فروخته شده و کافی در همین فروم سرچ کنید ببینید فیدبک ها چطور بوده. واقعا به همین راحتی زیر سوال بردن یک برند و قضاوت های ناعادلانه کار خوب و درستی نیست.1 امتیاز
-
اینکه انقدر شما مطمئن هستید و جمع میبندید گویایی همه چیز هست اینجور نظرات عمومی معمولات مدرکی و دلیلی پشتش نیست. کولرمستر قدمت بسیار زیادی در ایران داره و خیلی وقته خدمات رسمی داره و تا اینجا اکثر کاربران راضی بودند. برای اینکه به حرف بنده برسید میتونید حضور ما تو بازار و مقبولیت ما رو بررسی کنید. پس قطعا خدمات خوب و در خوری ارائه دادیم که احتمالا شما از اون خبر نداشتید. در همین زمینه کیس هم با وجود تمایم مشکلات بالغ بر ده مدل کیس در سگمنت های مختلف از برند کولرمستر در ایران وجود داره که این به خاطر تعهد ما به مشتری ایرانی هست.(واردات کیس یکی از سخت ترین بخش های واردات هست با توجه به قوانین گمرکی) در مورد بحث قیمت ما یکی از شفاف ترین برند ها بودیم که حتی جزییات رو با کاربرانمون به اشتراک گذاشتیم.برای واردات کیس حدود 43 درصد باید هزینه های قانونی پرداخت بشه. در ضمن به علت ابعاد کیس هزینه حمل با توجه به تحریم ها و موارد دیگر ،بسیار افزایش میابد. البته این هزینه در خصوص برند های داخلی بسیار کمتر میباشد. شما به راحتی میتوانید هزینه یک کیس را از درب کارخانه تا بازار ایران حساب کنید و ببینید که آیا ما گران میفروشیم یا نه. در ضمن چون تمامی محصولات کولرمستر به صورت فاکتور رسمی به فروش میرسد قطعا هر قیمتی که ما دلمان بخواهد نمیتوانیم بفروشیم و همه هزینه ها بر طبق قانون میباشد.1 امتیاز
-
سلام مجدد این مدل تبلت رو یه بررسی بکنین تخفیف خورده باتری ۵۱۰۰ و 4G حافظه ۳۲ و رم ۲ https://fafait.net/product/tablet/samsung-galaxy-tab-a-sm-t295?id=149401 امتیاز
-
تو سرورای کژوال یعنی همون ddust2 و بقیشون ،تا هندیو عرب و نمیدونم کشورا دیگه هستن هیچ مشکلی نیست ،تا ایرانی میاد کیک بازی و ایم بات هم پشت بندش میاد،تا حالا ۳بار تو کل بازیم کیکم کردن همشونم ایرانی بودن ،یمشت بچه سگ رو پروفایلم عکس خاشقچی گذاشتم،ایرانی میاد میگه عرب مادر فلان فلان شده اینا قبلا فشار بودن بعد شدن جنین و بدنیا اومدن1 امتیاز
-
سلام برتری 10600 به 3600 در گیمینگ مطلق نیست پس نمیشه گفت هرکسی 3600 رو پیشنهاد بده اشتباه می کنه . همین الان نسل 3000 انویدیا با PCIe4.0 عرضه شده . 10600 هم از این فناوری استفاده نمی کنه . مواردی مثل دما و مصرف و هزینه خرید فن و هزینه مادربرد و گارانتی و ... هم مطرح هستش . صد البته مهمترین چیز فریم + هزینه هستش . AMD to Support Zen 3 and Ryzen 4000 CPUs on B450 and X470 Motherboards تحت شرایطی از Zen3 پشتیبانی می کنند .1 امتیاز
-
والا من باشم یه بادی ارزون موقتا میگیرم و از آمازون سفارش میدم یه چیز دیگه! قیمتشم همسن قیمت نمایندگی (به اصطلاح نمایندگی) ایران میشه1 امتیاز
-
عزیزم آمازون همونیه که 1080ti رو الان داره میده 1400 دلار دیگه چه انتظاری ازش داری تو ایبی 2080ti های ایسوس به 600 دلارم رسیدن1 امتیاز
-
طبق آخرین اطلاعات نسل Zen3 همین امسال عرضه می شن و مادربردهای سری 400 از اونها پشتیبانی می کنند . ........................................... نسل 10000 اینتل از نظر قدرت خام در پایین رده ها و میان رده ها به لطف تعداد هسته برابر با نسل 3000 رایزن رقابت می کنه اما چه از نظر مصرف چه از نظر پرفورمنس خالص پرچمدارها اینتل هنوز کمی عقبه . پردازنده 3600 از نظر پرفورمنس در برابر دلار بهترین CPU ای ام دی برای گیم هستش . نسخه جدید XT هم از این جهت یه CPU مناسب هستش . دستتون برای ارتقاء هم کاملا بازه .1 امتیاز
-
برای گیم: 10600 برای هر چیز دیگه: 3600XT (به شرط اینکه مادربرد B550 یا X570 باشه.)1 امتیاز
-
X470-B450 نسل بعدی که چند ماه دیگه عرضه می شه ( ZEN 3) پشتیبانی نمی کنن1 امتیاز
-
بهتر هستش نوتبوک رو حضوری خرید کنید هنگام ارسال امکان داره مشکل فیزیکی براش پیش بیاد1 امتیاز
-
دقیقا مشکل شما رو داره ولی راه حلی درج نشده. https://www.overclockers.com/forums/showthread.php/795868-5700xt-driver-issue مثل اینکه مشکل فراگیری هستش. چند تا درایور مختلف amd تست کنید.1 امتیاز
-
عالیه و مناسب گیمینگ.همه فاکتورهای مدنظر شما رو داره.در مورد برند msi هم خیالتون راحت باشه1 امتیاز
-
درود دوستان امروز یکی از عزیزان زحمت کشیدن و مبلغ 2 میلیون تومن واریز کردن، از ایشون و سایر دوستانی که تا الان کمک کردن بینهایت سپاسگزاریم ♥️1 امتیاز
-
سلام اگر کارت کارکرده یا ماین شده بود می گفتم خرابه احتمالا یا مشکل بایوس داره اما ظاهرا کارت اکبند هست و مشکل همیشگی ای ام دی هست که ناسازگاری نرم افزاریه ! به نظرم یه ورژن دگیه از ویندوز و یه ورژن قبل تر درایور گرافیک رو دانلود کنین و درایور های مادربرد هم اپدیت باشن این جور مشکلات مگر کسی تجربش رو داشته باشه بتونه مستقیم کمک کنه وگرنه باید دونه دونه قطعات تست بشه1 امتیاز
-
الوعده وفا و اضافه کردن یک ورق MDF سایزه ۲ متر در ۹۰ سانتیمتر با قطر ۳ سانتیمتر برای روی میز. برای دیوار اتاق هم پوستر سه بعدی گرفتم ولی اصلا به دلم نمیشینه، میخوام فوم(پنل) اکوستیکه هرمی اضافه کنم و با نورپردازیه سرتاسریه RGB کارشو یکسره کنم. همینطور باید پایه های میزو رنگ بزنم و تماما سفید بشه تا نورپردازیو بهتر بازتاب بده. فعلا سلفون کشیدم روی میز تا سر فرصت کارو استارت بزنم اگه وقت اجازه بده1 امتیاز
-
دوست عزیز توهین در این انجمن ممنوع هستش. اگه فکر می کنی توهینی شده حتما گزارش کنید. البته این تایپیک حتما توسط ناظران و مدیران انجمن دنبال میشه اگه استارتر حرفاشون نابجا و توهین آمیز بود قطعا برخورد می کردن.1 امتیاز
-
داداش چقد وضعشون افتضاح شده براشون که میفرستن تهدید کنن تو تاپیک. منم به احترام شما جوابی بهشون نمیدم. تا آخرش پیگیری کنید اگه نیاز بشه من و خیلی ها کامل پشت شماییم. اصلا جریح شدم. (خیلی زشت شد کارشون)1 امتیاز
-
سلام حسن جان، امیدوارم حالت بهتر باشه. اول اینکه باید بگم منم مثل خیلی از دوستان از این وضعیت پیش اومده واقعا ناراحت شدم، با اینکه پستهای تاپیک رو به صورت کامل خوندم اما واقعا نمیدونستم چی بگم تا زمانی که این پست آخرت رو دیدم. حقیقتش تا جایی که تونستم توی سیستم خودم از قطعات و همینطور گارانتی گرین استفاده نکردم و اگر قطعه ای بوده (کیس سیستمم) به اجبار و از سر ناچاری بخطار گرون بودن سایر برند ها بوده، ولی خب منم میتونم بگم که همچین تجربهای رو داشتم. اگر یادت باشه قبل از اینکه کارت گرافیکهای RX 480 رو سفارش بدیم منم قطعاتم رو تیکه تیکه از لیون و بقیه سایتها خریداری کرده بودم و زمانی که قطعات تکمیل شد و شروع کردم به اسمبل کردنش - خب یه تاپیک هم زدم که خودت و دوستان عزیز حاضر و غایب در انجمن لطف کردید و راهنماییهای زیادی بهم کردید اون موقع ولی مشکلی که داشتم این بود که تصویری نمیگرفتم از سیستم و بعدتر مشخص شد که یکی از رمهای سیستم با اینکه آکبند بود سوخته بوده. داستانم با گارانتی آواژنگ از همینجا شروع شد - رمها رو تحویل شعبه اصفهان دادم و تست کردن و منتظر بودم یه بهونه بیارن ولی خب تا جایی که میدونم برای رم سیستم نمیتونن بهونه زیادی بیارن و در بیشتر موارد مجبور به تعویض میشن - با تست کردنشون مشخص شد که یکی از ماژولهای رم سوخته و سریعا گفتند مدل مشابه نداریم و باید صبر کنید براتون بیاریم یا هزینهش رو بهتون بدیم. مدل رمم GSkill Trident Z 16GB 3200Mhz بود که من اواخر ۹۴ یا اوایل ۹۵ خریده بودم ۳۰۰،۰۰۰ تومن - اون موقعی که تحویلشون دادم اواخر سال ۹۵ بود و قیمت این مدل رم به ۸۰۰،۰۰۰ تومن رسیده بوده که گفتن معادل مبلغ فاکتورتون هزینه رم رو بهتون برمیگردونیم! گفتم خب من الان اگر بخوام همچین رمی رو دوباره بگیرم که باید یه مبلغ اندازه همون مبلغ خریدم رو بزارم روش و منتظر شدم یه مدل مشابه برام بیارن که تقریبا ۱ ماه اول به بهونههای مختلف بار رسیده و توی گمرک مونده و منتظریم ترخیص بشه و ... ما رو پیچوندن و هرطوری شد رسوندن به اواخر اسفند و گفتن دیگه نمیشه و میره برای اونور سال - باز هم بعد از تعطیلات تا میشد بهانه اوردن که من بیخیال شم و به مبلغ رم بسنده کنم. اگر درست یادم باشه اواخر تیر ماه ۹۶ بود که دیگه با کلی تماس توی ماههای قبل و پیگیری از دفتر مرکزی و دفتر شعبه اصفهان موفق شدم یه ماژول از سری جدید Trident Z ازشون بگیرم. از این بخش مخاطبم شما هستید @GREEN Support / @MSI Support در کل هدفم از این خاطره و تجربه بد از گارانتیهای ایرانی این بود که حداقل اگر یه کاربر / مشتری رو میخواید بپیچونید و میبینید اینقدر داره پیگیری میکنه کارش رو بدونید پولی که داده برای اون قطعه رو از سر راه پیدا نکرده و کلی بابتش زحمت کشیده و از خیلی خوشیها و تفریحهاش زده که تونسته این قطعات رو تهیه کنه! حداقل کاری که میتونید برای ایشون انجام بدید جدا از اینکه این همه مدت ایشون رو بدون کارت گرافیک گذاشتید و قبل از اون هم با کارت گرافیک تعویضی به اسم آکبند و قبلتر با کارت گرافیک مشکلدار دنبال خودتون کشیدید، این هست که در وحلهی اول یه عذرخواهی حتی ساده از ایشون کنید و بعد از اون واقعا فکر میکنم وظیفه اصلیتون هست که کارت ایشون رو با یه کارت آکبند همرده - بدون گرفتن هیچ مبلغ مابهتفاوتی - تعویض کنید. در حال حاضر کارت RX 480 تولید نمیشه و فکر میکنم حداقلش این هست که یک کارت آکبند RX 580 برای ایشون تهیه کنید. حتی اگر وظیهتون نمیدونید امیدوارم اینقدری انسانیت در وجودتون باقی مونده باشه که اینکار رو برای ایشون انجام بدید. مطمئنا نگه داشتن وجهه کاریتون در مقابل مدیران و مسئولان ردهبالای شرکتتون خیلی مهمتر از وجههای که در مقابل کاربران این انجمن از ابتدا تا کنون پیدا کردید نخواهد بود. چرا که همین کاربران حالا چه ۱ نفر چه ۱۰ نفر چه ۱۰۰ نفر با دیدن چنین شرایطی دیگه هیچوقت سمت کالایی از شرکت شما / یا محصولی با عنوان گارانتی گرین نخواهند رفت. به شخصه فکر میکنم شما هم تفاوت آنچنانی با سایر شرکتهای به اصطلاح گارانتی فعال در این صنف ندارید و اگر آب مهیا باشه شما و امثال شما هم بخوبی شنا کردن رو بلدید.1 امتیاز
-
شما دائما دم از عدم تبعیض و حقوق یکسان می زنید، قطعا اینم در نظر بگیرید که با سهل انگاری کارشناس شما حداقل قطعه دوبار رفته و برگشته و مدت زمان زیادی هم از این قضیه گذشته و در این موارد با توجه به قصوری که صورت گرفته، شما برای دلجویی می تونید کار ایشون رو در اولویت قرار بدید.(این حداقل کار ممکنه) اینکه کاغذ همراه جعبه رو مسئول شما ندیده، قطعا یجای کارتون میلنگه دیگه (نمایندگیتون تو اون شهر تایید کردن و تعجب هم کردن!!!- ضمن اینکه وقتی از طرف نمایندگی ارسال میشه، تمام موارد مورد نیاز باید از طرف نماینده ارسال کننده چک بشه) و بازم تمام این موارد برمیگرده به اهمال و سستی در امور محوله. میشه در مورد محیط شبیه سازی و شرایط این کار در مورد حداقل کارت های گرافیک شفاف سازی بکنید(این کار خالی از لطف نیس - شاید با پیشنهاد سازنده ای مواجه شدید و باعث پیشرفت بشه.) من سر این قضیه که می فرمایید باید طرف ی کاغذ با توضیح مشکل به جعبه بچسبونه واقعا بحث دارم؛ واقعا تا حالا به این مورد توجه نشده که فرم از پیش آماده ای باشه برای پر کردن موارد مورد نیاز؟؟ یا تا حالا مهندسی شده و روال کار ارسال کالای معیوب بررسی شده که ببینید چه فیلدهایی باید در اون فرم لحاظ بشه؟(اون فرد صاحب کالا از کجا بدونه باید چی بگه) - شما باید فرمی آماده کنید که فرد با حداقل شناخت در مورد امور کامپیوتر حداکثر اطلاعات مورد نیاز برای بررسی قطعه رو عنوان کنه و دیگه نیاز به ارسال فیلم و تلفن و ... نباشه - که قطعا این کار نشده و همین باعث رنجش و به سُتوه اومدن مشتریتون شده. - ضمنا وقتی اون محیط شبیه سازی و کارشناس با هم متوجه مشکل نشدن، قطعا یکی یا هر دوی اونها دچار اشکال هستن. بهتره واقعا بجای جواب های از پیش تعریف شده، بازنگری صورت بگیره در عملکرد و شرایط گارانتی شما و همچنین جلب رضایت مشتری - همچنین قصور صورت گرفته رو بپذیرین. اینم اضافه کنم اینکه در فضای مجازی و انجمن ها فعالیت می کنین قابل تمجید و تحسینه و مطمئنا باعث رُشد و توسعه شرکتتون میشه.1 امتیاز
-
1- برگه ای که وقتی کارتو دریافت کردم روی کارتن بوده و حتی نماینده تبریز هم میتونن تایید کنن ، همکاران شما هم حتما کور هستن که کاغذ a4 ندیدن در ثانی وقتی بنده تلفنی مشکلشو گفتم تاپیک زدم دو تا از نمایندگان گرین و msi در جریان گذاشتم به نظرتون بهانه خوبیه که بگید کارشناس ما از کجا بفهمه ایراد اون کجاست !؟ مگه کارشناس نیست من به هرکسی کارتو دادم زیر 15 دقیقه شاهد رفتار عجیب کارت شد کارشناس شما چرا نمیشه ؟! 2- شما که میگید کارت سالمه و از طرف همکارانتون هم میگن سالمه ، براتون اسکرین گذاشتم که ساعت 14.54 روز شنبه به بنده زنگ زدن و کارت کرش کرده و براش بایوس استیبل میزنن ، اسکرین هم که گذاشتم گرین زنگ زده ، فاکتور تعویض بایوس خودتون گذاشتید با تاریخ شنبه چطوری منکر این قضیه میشید که بازم کارت سالمه ، آیا این همه مستندات براتون کافی نیست که یک نفر این وسط دروغ میگه شاید شما نیستید ولی این وسط یک نفر روی اعصاب بنده راه میره 3-نمیدونم مشکل همه گانیه یا نه بنده از دیروز از وقتی که اون پست دادم دسترسیم به فروم محدود شده با مرورگر گوگل کروم که همیشه بازدید میکردم کلا دسترسی ندارم کش و تاریخچه و کوکی و همه چی پاک کردم ولی بازم نشد مرورگر موزیلا نصب کردم اولش مشکلی نبود ولی بعد لاگین بازم مشکل پیدا کردم الان با مرورگر ویندوز اومدم که به محض لاگین شدن بازم دسترسیم محدود شد و از اکانت خارج میشم چند باری رفرش میکنم تا درست بشه و بتونم پستی بدم 4-میخواید با بایوس رسمی فروم msi تست کنم ؟ اینو هم بگم طبق گفته پشتیبان اصلی فروم msi تعویض بایوس هیچ خدشه ای به گارانتی وارد نمیکنه حتی گفتن تعویض خمیر کارت اگه با هماهنگی گارانتی باشه موردی برای گارانتی نداره ، بنده یکسال مشکل دارم با این کارت قبلشم زیاد بازی نمیکردم واسه همین مشکلاتش نمایان نبود دلیل این هم که این کارتی هم که گرفتم آکبند نبوده و قبلا روی سیستم بوده بنده این همه تاکید کردم که با کارت باید بازی بشه بازم شما رفتید 4 تا تست 3d گرفتید و گفتید سالمه همین که مدت کمی تست کردم مشکل دور فن بازم پدیدار شد براتون اسکرین گذاشتم که دور فن روی 74 دما روی 62 حتی دمای کارت میاد زیر 60 باید فنها خاموش بشن اما دور فن همچنان روی 76 درصد ! حتما خود کارت باید زبون در بیاره و بگه ایراد دارم تا شما به کار مراجعه کنندگان رسیدگی کنید صبر بنده هم خیلی زیاده یعنی یکسال باهاش سر کردم ولی دیگه نمیکشم کارت 250 دلاری اون زمان 350 دلار پول دادم اما همش برام کابوس بوده پست بنده هم کامل نخوندید بنده اسکرین گذاشتم کاربر لیون که مشکل مشابه بنده داشتن براشون با کارت آکبند تعویض شده حتی یک نفر دیگه بود کارت مشکل 1070 داشتن که آواژانگ چون 1070 موجود نداشتن براشون با کارت 1070ti تعویض کردن بدون هیچ هزینه اضافی ، این همه ادعا داریداما اندازه آواژنگ هم نبودید و انقدر کار بنده معطل میکنید که مدت گارانتیش تموم بشه خودتون حساب کنید از پارسال بهتون مراجعه کردم تا الان وضعیت همینه اعصابی هم برام نمونده در آخر هم اگر به نتیجه ای نرسم احتمالا کارتو با چکش خورد فیلم بزارم یوتیوب و آپارات راحت شیم ! همین الان که این پستو دارم میدم به محض اینکه روی صفحه بعد کلیک میکنم بازم صفحات به هم میریزه که نه میتونم پستی بدم نه پستی بخونم ! اینم از لیون !1 امتیاز
-
درود بله. کاملاً صحیح هست. تمام پست ها رو کامل خوندم و میبینم که تمام گفتی ها رو خود آقای عسگری گفتن و تماماً هم قابل تأیید هست. ------------------------------------------------------------------------------ @GREEN Support ولی خب واقعاً می خوام یک چیزی بگم نمیدونم مجموعه گارانتی گرین اصلاً اهمیتی میدن یا خیر اما همونطور که آقای عسگری هم گفتن من از اول به طور کامل در تمام جریان بودم و هر اتفاقی که میوفتاد به من می گفتن و تمام تست ها رو با هم از کارت می گرفتیم و این "از اول" هم که میگم مال امروز و دیروز نیست، مال همون چند سال پیش هست که ایشون کارت اولشون رو خریدن. واقعاً در این مدت، همینجور که در این تاپیک دیدم اصلاً به خوبی و به درستی به مشکل این عزیز رسیدگی نشد. در این چند وقت اتفاقاتی افتاد که من که از کنار مشاهده می کردم کلی اعصابم خرد شد، چه برسه به آقای عسگری عزیز که کارت رو پول داده و خریده که لذت ببره، اما اینجوری باهاش تا کردین. اینو گفتم که یادآوری کنم، این کاربر و دیگر کاربرهای با سابقه فروم آماتور نیستن که ندونن دارن چیکار می کنن و وقتی بگن مشکلی دارن، حتماً قبلش از سَمتِ خودشون محکم کاری کردن. این کاربرا در تاپیک ها و به افراد دور و برشون (که مطمئن باشین کم هم نیستن، یک نمونه شو خود آقای عسگری از پیغام خصوصیش در پست بالاتر فرستاده) مشورت خرید قطعات و سخت افزار میدن و مشتری های کم تجربه از تجربه اینها در انتخاب سخت افزار استفاده می کنن. حالا با این اوضاع و احوال و تعلل و کار شکنی و سفسطه و دروغ گویی های شما، واقعاً انتظار دارین از این به بعد این کاربر سخت افزاری که گارانتی گرین پشتش هست به کسی توصیه کنه؟ همونجور که ایشون داره از کارشکنی شما ضرر میبینه، بیشتر از اون هم می تونه بهتون ضرر بزنه و این یک تهدید نیست، یک واقعیت ساده هر تجارت هست. شما اینجا پشتیبانی دارین که رضایت مشتری رو جلب کنید و مشتری جذب کنید، با این رفتارها که بدتر دارین افراد رو از خودتون دور می کنید! به هر حال ما که گفتنی رو گفتیم و شما هم "خواه از سخن ما پند بگیرین خواه ملال" و امیدوارم مشکل ایشون هم حل بشه ببینیم بعد از دو سال می تونه دو دقیقه به خوبی از سیستمش استفاده کنه یا نه!1 امتیاز
-
ببینید شما اگر زبان انگلسیتون خوبه به ساپورت ام اس آی اصلی ایمیل بزنید و صحت تایید اینکه شرکت گرین نماینده رسمی ام اس آی در ایران هست رو بگیرید این موضوع رو میگم چون در مورد خودرویی که نمیتونم اسم ببرم به کارخانه اصلی ایمیل زدیم و شرکت مادر گفت ما اصلا در ایران نماینده نداریم ولی پیگیری کرد و اون شرکت به خاک رفت ولی همچنان شما میتونید از این شرکت به عنوان جعل عنوان نماینده اصلی و مخدوش کردن اعتبار شرکت به شرکت ام اس آی شکایت کنید که اونها وکیل بین المللی دارند و موضوع رو میفرستند اتاق بازرگانی و کلا" اطلاعیه میخوره که در ایران نماینده ای نداره ولی اگر هم طرف داره وارد میکنه و فقط به بحث انحصار شده نماینده انحصاری به اصناف شکایت کنید چون این کارت ها گارانتی بین المللی داره و کسی از کیسه نمیبخشه در حقیقت تحویل میدن مثلا" به نماینده فروش در امارات و آکبند تحویل میگیرن به هر حال جای پیگیری هست ولی وقت و حوصله میطلبه.1 امتیاز
-
نمیدونم دلیل رفتارهای عجیب و غریب چیه ولی چیزی که مسلمه بنده یکساله با کارت خراب سر میکنم هر بار به بهانه های مختلف خدماتی دریافت نکردم اگه درد گارانتی اینه که مسئولیت یه کارت خراب گردن نگیره میخواین با چکش کارتو خورد کنم همه راحت شیم !؟ وقتی هم یکی چیزی میگه 4 تا کلمه حفظ کردن همونا رو توی تاپیک های مختلف کپی پیست میکنن فلان لابراتور داریم بیان ببینین با هزینه شرکت و فلان (که فقط واسه تبلیغاته) انگاری بگی جنگنده f35 دارم اما خلبانشو ندارم ، اگه عرضه داشتین مسئولیتی که گردن گرفتید درست انجام میدادید ! یه مسئولش زنگ میزنه میگه کارت کرش کرده بایوس استیبل میزنیم شما تست کن اگه بازم ایراد داد بفرست نگاه کنیم بعدی هم میاد میگه کارت سالمه و مشکلی نداره ! هماهنگی بین مجموعه گرین موج میزنه ! وقتی هم که نوشته روی کارتن کارتو نگاه میکنم آتیش میگیرم نوشته گارانتی گرین = گارانتی لبخند من که اینجوری میبینم گارانتی گرین = گارانتی اعصاب واسه تست هم عرض کردم باید حداقل 2 هفته ای باهاش بازی کنم که اعصابی اگه برام مونده باشه! بعد تست هم اگه بازم مشکلی بود از طریق اتحادیه و فروم اصلی msi اقدام میکنم راههای دیگه ای هم هست بالاخره یه نفر باید جوابگو باشه مگه یه نفر چقدر وقت و اعصاب داره واسه یه گرافیک1 امتیاز
-
خوب دوستان کارتو تحویل گرفتم فقط بایوس ادیت شده هستش نمیدونم چه قسمتی ولی همون 154 ورژنی که پارسال زده بود ولی به گفته خودشون این بایوس استیبل تره و هنوز فرصت نکردم بازی کنم ولی تست استرس 17 دقیقه ای گرفتم مشکلی نبود واسه بازی حداقل 2 هفته زمان میخوام که تست کنم اگه حوصله بازی بکشه چون قبلا با درایور قدیمی 3 روز کامل (روزی 8 ساعت) بازی کردم و مشکلی نبود اما بعد یک هفته برگشت به درایور قدیمی بازم کرش میکرد چند تا مسئله اینجاست که باید روشن بشه یک ساله با کارت خراب دارم سر میکنم و هر بار فرستادم گارانتی سر سری گرفتن موضوع رو و فوری برگشت دادن به بهانه سالم بودن کارت و ایرادو گردن سایر قطعاتم انداختن مثل پاور که اونم برای گرین فروردین امسال ارسال و 4 هفته طول کشید تا بره بیاد و 4 هفته بدون سیستم موندم ! حتما باید سر و صدایی توی فروم بر پا بشه که تا به کار مراجعه کنندگان رسیدگی بشه ؟! هنوز مطمئن نشدم که کارت سالمه ولی اگه مشکلی نبود چی جواب خسارت بنده رو میده که یکسال با کارت خراب سر کردم ؟ حتی یه عذرخواهی ساده هم نکردن ! مسائل جالب تر اینکه 2 روز بعد از تلفن آقای سعیدی ، سر صبحی آقای موسوی به بنده تلفن کردن و با لحنی طلبکارانه ، به بنده گفتن چرا کاغذی همراه کارت نفرستادی ، بنده هم عرض کردم کاغذ چسبوندم به کارت و حتی موقع گرفتن قبض به مسئولین گرین تلفنی مشکلشو گفتم و علاوه بر دو نماینده هم در جریان مشکل کارت بودن ، جالب تر از اون دیروز وقتی کارت از نمایندگی گرفتم با کمال تعجب دیدم کاغذی که چسبوندم سر جاشه و حتی به نماینده گرین تبریز این موضوع رو گفتم و ایشون هم مثل بنده تعجب کردن (البته بنده از دروغ گویی اعصابم بدجوری بهم ریخته ) ، اگه به پستهای قبلتر نگاه کنید آقای موسوی بنده با نام عسگری خطاب کردن که فامیل بنده هستش اما مشکلی که همیشه دارم اینه که هر جا فامیلمو میگم با نام اصغری ثبت میکنن و اگه بعکس کارت کارت نگاه کنید نماینده تبریز با نام اصغری ثبت کردن ، روی کاغذی که بنده چسبوندم با نام عسگری نوشتم به همین راحتی دروغ آقای موسوی نمایان میشه که میگفتن کاغذی ندیدن ! مسئله دیگه اینکه زمانی که تلفنی حرف میزدیم آقای موسوی مدعی شدن که با تمامی کارکنان بخش فنی صحبت کردن و هیچ کدوم به بنده زنگ نزدن که کارت کرش کرده و کارت از هر لحاظی سالمه و طبق معمول تست های همیشگی گذرونده و با وجود اینکه بنده تاکید کردم باید باهاش بازی بشه ولی این مطلبو فراموش کردن وقتی کسی زنگ میزنه شماره طرف مقابل روی گوشی ثبت میشه و حتی میشه مکالمات رو ضبط کرد ! که توی تصاویر مشخصه که حدود 5 دقیقه مانده به ساعت 3 آقای سعیدی زنگ زدن و چند دقیقه بنده پست زیر دادم این فاکتوری که گرین صادر کرده و مشخصه که بایوس زدن آیا برای کارت سالم نیازه بایوس بزنن اونم بایوس قبلی !؟ که مدل هر دو 154 بودن و آخرین ورژن که احتمالا این بایوس ادیت شده هستش و چون تخصصی در این باره ندارم نظری نمیتونم بدم .تاریخ فاکتور هم ، همون تاریخی هست که بنده پست دادم که بایوس میزنن مسئله دیگه اینکه آخرسر بعد 17 دقیقه مکالمه آقای موسوی به بنده تضمین دادن اگه از ایراد کارت فیلم بگیرم و بفرستم مشکل بنده رو حل میکنن و پرسیدم چجوری ؟ با کارت آکبند تعویض میشه و ایشون گفتن دست بچه های گارانتیه اما همه جای دنیا وقتی تعویض میشه با کارت دست دوم تعمیری تعویض میکنن که الان انبار گارانتی ها پر شده از کارتهای ماین شده خراب که رو دستشون باد کرده و منتظر کاربر بدبختی مثل بنده هستن که از سرشون باز کنن و مطلبی هم غیر مستقیم به بنده برچسب زدن که اگه با کارت آکبند تعویض کنن هر کسی که کارتش دلشو زده میاد هیا هو میکنه و میخواد کارتش با آکبند تعویض بشه اینو بگم هیج جای دنیا اینجوری نیست فقط گرین اینجوریه این یه نمونه که گارانتی آواژنگ کارت مشکل دار شبیه بنده با کارت آکبند تعویض کردن بدون هیا هو ! همین مطلب آخر یه خاطره ای از گرین زمان اسفند 95 زنده کرد که فعلا نمیخوام این پست منحرف بشه و زخمهای کهنه باز کنه در آینده احتمالا به بحث اون خواهم پرداخت ، به بنده هم گفتن که دیگه توی تاپیک مطلبی ننویسم چون جو ضد گرین درست میشه و بنده هم گفتم باشه فقط اون مطلب رایگان هزینه پستی گفتن پست بده که دادم حالا هم از مجموعه گرین میخوام اگه توضیحی در رابطه عملکرد ضعیف کادر فنی و دروغ گویی مکرر نمایندشون در لیون دارن بیان کنن البته به غیر از انکار و توجیح خودشون و اعلام میکنم بنده هیچ صحبتی با آدم دروغ گو ندارم و به شدت از این قبیل افراد متنفرم نماینده msi این موارد رو ببینه و بیشتر دقت کنن که با چه مجموعه ای قرارداد نمایندگی امضا میکنن این حرفو کسی میزنه که 5-6 قطعاتتش سیستم خودش یا ساخت گرین یا تحت گارانتی گرین هستش و به حدی توی این 2.5 سال مخصوصا این یکسال اخیر زده شد که حتی حاضر نیستم هیچ قطعه ای دیگه از گارانتی گرین خریداری کنم و در صورت اولین امکان قطعات گرین تعویض میکنم منه ساده دل بگو همیشه توی تاپیکهای مشاوره محصولات گرین پیشنهاد دادم الانم نشان طرفداری گرین از پروفایل خودم برمیدارم نماینده msi اگر حرفهای قانع کننده ای داشتن نشان msi نگه میدارم و بعدا بازم از برندشون حمایت میکنم و جواب خسارت سر کردن یکسال با کارت خراب کی الان میده و البته هنوز وقت تست کردن کارتو ندارم که مطمئنم بشم با بایوس جدید مشکلی نخواهم داشت چون ممکنه یکی دو ماهی بدون مشکل کار کنه و بعدش روز از نو روزی از نو ! مطلبی هم اگه فراموش کرده باشم بعدا همینجا اضافه میکنم چون این چند روزه به اندازه یکسال سر کردن با کارت مشکل دار ، اعصابم خراب نشده بود و در آخر هم احتمالا بخوان صدای بنده خفه کنن که اگه اینجوری شد مطمئن بشید حق با بنده بوده ! والسلام @MSI Support1 امتیاز
-
با این پولا مگه چن نفرشون میتونن بخونن.. ادامه بدن😔 کاش اومدن این طرح رو گفتن فکر این طیف مردمو میکردن... 😔 ک ادم الان ببینه ک هم وطنش اینطور هس وضش و دوستان دارن براشون بال بال میزنن😔ولی بالاییا نمیدونم خابن یا چی 😊 ببحشید بابت اسپم ولی داشتم خفه میشدم😅0 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد