رفتن به مطلب

farhadii

کاربر سایت
  • پست

    960
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    10
  • بازخورد

    100%

تمامی مطالب نوشته شده توسط farhadii

  1. اینم مکملشه Maximize Video همین دوتا کارو قشنگ جمع میکنه کاملا کاربردیه و جوابه
  2. تا چهل سالگی که مغزم خوب کار می کرد، به ریاضیات و پژوهش پرداختم. از چهل تا شصت سالگی که ذهنم ضعیف شده بود به فلسفه روی آوردم و در اواخر که به کلی مغزم کار نمی کرد به سیاست!
    برتراند راسل

  3. سلام پیارم چن قیمته برادر عزیز خاصیتش چیه این بهتره یا این یا پیارم

  4. تا چهل سالگی که مغزم خوب کار می کرد، به ریاضیات و پژوهش پرداختم. از چهل تا شصت سالگی که ذهنم ضعیف شده بود به فلسفه روی آوردم و در اواخر که به کلی مغزم کار نمی کرد به سیاست!
    برتراند راسل

     

  5. کسی که حال را کنترل کند، گذشته را کنترل می‌کند.کسی که گذشته را کنترل کند، آینده را کنترل می‌کند

  6. من از حرف زدن با دیوار آجری خیلی خوشم می آید ، در تمام دنیا تنها چیزی است که با من مخالفت نمی کند.
  7.  

    اگر هیچ مزیت رقابتی نداری، پس رقابت نکن. سرنوشت خود را کنترل کن وگرنه فرد دیگری آن را کنترل خواهد کرد. واقعیت را آن طوری قبول کن که هست، نه آن طوری که بود یا آن طوری که می خواهی باشد. توانایی یک سازمان در یادگیری و تبدیل سریع آن یادگیری به اقدام، بهترین مزیت رقابتی میتواند باشد

  8. من در حضور خدای سوگند خورده‌ام که دشمن همیشگی هرگونه خودکامگی در اندیشه بشر باشم.

  9. غالبا تصویری از تکنولوژی به دست داده می‌شود که چیزی بیگانه با انسان است. اما در واقع امر، شاید تکنولوژی انسانی‌ترین چیزی‌است که می‌توان به تصور درآورد. بدون تکنولوژی نمی‌توانستیم زندگی فعلی‌مان را داشته باشیم. اگر به امان صفات حیوانی‌مان رها شده بودیم، مدت ها پیش نسل بشر منقرض شده بود. می‌توان گفت این تکنولوژی بوده‌است که بقا و پیشرفت ما را میسر کرده‌است. جدال‌برانگیزتر از این، می‌توان گفت که این انسان نبود که تکنولوژی را ابداع کرد، بلکه تکنولوژی بود که انسان را ابداع کرد. انسان«طبیعی»- اگر منظور از آن انسان غیرتکنولوژیک باشد- هرگز وجود نداشته و هرگز وجود نخواهد داشت. تکنولوژیِ پرورده دست اجداد ما - نظیر تبرِ سنگی - رهایی انسان از سلطه طبیعت را مقدور ساخت و همین پیشرفت‌های بعدی ما انسان ها را میسر کرد. تکنولوژی منابعی را برای پیشرفت مغزهای بزرگ تر و از همه مهمتر زبانمان در دسترس ما قرار داد. بنابراین این تصویر از تکنولوژی که غیرانسانی است تصویری مخدوش است - به عکس هر آنچه انسانی است همیشه وابسته به تکنولوژی است تا انسانی باشد و انسانی بماند. تکنولوژی بر همه جنبه‌های زندگی ما سایه انداخته است.

  10. می‌توان گفت نفرت، نفرت می‌آورد و جهانی که در آن بر نفرت دامن زنند چنان آکنده از زد و خورد و مجادله خواهد شد که هیچ‌کس نمی‌تواند از لذت یک زندگی خوب بهره‌مند گردد.

  11. به این دلیل این همه به طبیعت وحشی و آزاد علاقه داریم که این طبیعت هیچ نظری درباره ی ما ندارد.

  12. همه‌ی ما در زندگی ناگزیر با افرادی مواجه می‌شویم که از ما تهاجمی ترند؛ افرادی حیله گر و مستبد که مصمم‌اند به خواسته‌هایشان دست یابند و مبارزه‌ی مستقیم با آن‌ها کاملا احمقانه است، زیرا جنگیدن همان چیزی است که در آن خوب عمل می‌کنند و از خرد کردن دیگران اِبایی ندارند. شما احتمالا مغلوب خواهید بود. پس با نشان دادن ضعف خود به استقبال تهدیدات و حملات بیشتر نروید. آن ها مشتاق‌اند تا ناخشنودی و تلخی به وجود آورند و تسلیم شدن، دست کشیدن و رها کردن بدون مبارزه، راه پیروزی را برایشان هموار می‌کند.
    به جای تلاش برای جلوگیری از درگیری یا شکایت از بی عدالتی، می‌توانید از استراتژی بهره گیرید. رهبران نظامی و استراتژیست ها، برای مقابله با همسایگان زیاده طلب و خشونت ستیز خود، تا قرن‌ها از روش «ارعاب معکوس» استفاده می‌کردند. این هنر بازدارنده، بر سه واقعیت اساسی دربارۀ جنگ و طبیعت انسانی متکی است: اول، اگر مردم شما را ضعیف ببینند، بیشتر آسیب‌پذیر خواهید بود. دوم، آن‌ها در مورد ضعف شما مطمئن نیستند و عملکردشان به نشانه‌هایی از رفتار شما در حال و گذشته بستگی دارد. سوم، آن‌ها پس از پیروزی‌های آسان، حساس و بی رمق می‌شوند. به همین دلیل، دستخوش ضعف و آسیب پذیری خواهند شد.
    در چنین شرایطی، درک از خود به عنوان فردی ضعیف، ساده لوح و بی تجربه شما را در سرازیری سقوط قرار می‌دهد. ممکن است واقعا آسیب پذیر باشید؛ اما آن ها نمی دانند و درباره‌ی آن مطمئن نیستند. شما ضعف خود را مخفی و آن‌ها را منحرف کنید و در نظر داشته باشید که رفتار و عملکردتان اعتبار بیشتری نسبت به تهدید محض با کلمات پرشور و آتشین دارد. با این استراتژی، مهاجم احتمالا عقب نشینی می‌کند وبه سوی شخص دیگری می‌رود. 
    این نوع جنگ دفاعی در جنگ‌های زندگی روزمره قابل استفاده است. برای بازداشتن و ترساندن تجاوزگران، باید در فریبکاری و دسیسه ماهر باشید، ظواهر را دستکاری کنید و درک آن‌ها از خودتان را تغییر داده و از مهارتهای ارزشمندی که دارید در تمام جنبه‌های جنگ روزانه استفاده کنید. در نهایت، با تمرین این هنر، به عنوان فردی سخت، نفوذناپزیر، شایسته‌ی احترام و کمی هراس انگیز و پرهیبت، برای خودتان اعتبار و ارزش خواهید ساخت. در این شرایط، کارشکنان منفعل و تهاجمی که سعی دارند شما را به صورت مخفیانه تضعیف کنند، دوباره به تفکر در موردتان فرو می‌روند.
     
  13. سلام آرمین عزیز ان شاء ا... خوب و عالی و سلامت باشین چی بگم برادر pm زدم خدمتتون
  14. همه می خواهند بشریت را عوض کنند، ولی افسوس هیچ کس در این اندیشه نیست که خود را عوض کند.

  15. سخت‌ترین حسابی که باید یاد بگیریم،

    شمردن نعمت‌هایی است که از آن برخورداریم.

  16. نوع رفتارِ شما با کسی که هیچ سودی برایتان ندارد، شخصیتِ واقعیِ شما را نشان می‌دهد.
  17. گرفتاری این دنیا از این است که نادان از کار خود اطمینان دارد و دانا از کار خود مطمئن نیست.

  18. گرفتاری این دنیا از این است که نادان از کار خود اطمینان دارد و دانا از کار خود مطمئن نیست.

  19. گرفتاری این دنیا از این است که نادان از کار خود اطمینان دارد و دانا از کار خود مطمئن نیست.

  20. فردی با استعدادهای والا و نادرِ ذهنی، که به حرفه‌ای صرفا مفید گمارده شود؛ مانند یک ظرف باارزش تزئین شده با زیباترین نقش‌هاست که به جای دیگ آشپزخانه استفاده شود.

×
×
  • اضافه کردن...