رفتن به مطلب

مشکل کارت MSI RX 480 Gaming X


Blueman6
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

با سلام

کارت گرافیک من دچار مشکلاتی هست که در پایین ذکر می کنم :

1 - فرکانس کارت مرتب و با دامنه بالا نوسان میکنه (چه در تست و چه در بازی) و گاهی انقدر شدتش زیاده که دچار کرش میشه و هیچ وقت به فرکانس خودش که 1303 هست نمیرسه.

2 - با توجه به مشکل بالا پرفورمنس بسیار پایینی داره و مرتب یا درایور کرش میکنه یا تصویر میره و من مجبور میشم سیستم رو ریست کنم.

3 - وقتی کیس رو در حالت ایستاده قرار میدم، این حالت خیلی وخیم تر میشه.

با توجه به مشکلات بالا مرتب یا دچار لگ میشه یا کرش میشه و دور فن هم به شدت افزایش پیدا میکنه.

 

متاسفانه گارانتی کارت 9 ام همین ماه به اتمام رسیده.

درایور مورد استفاده : 20.2.2

مشخصات سیستم :

پردازنده : R3 2200g

مادربورد : giga b450

رم : 16 گیگ دوال جی اسکیل

پاور : گرین 600 وات HP plus

با آپدیت بایوس هم مشکل حل نشد.

الان میشه کاری کرد برای تعمیرش؟ آیا شامل خدمات پس از فروش میشه؟ @MSI Support @GREEN Support

 

gpuz.jpg

 

guz2.jpg

ویرایش شده توسط Blueman6
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 36 دقیقه قبل، Blueman6 گفته است :

با سلام

کارت گرافیک من دچار مشکلاتی هست که در پایین ذکر می کنم :

1 - فرکانس کارت مرتب و با دامنه بالا نوسان میکنه (چه در تست و چه در بازی) و گاهی انقدر شدتش زیاده که دچار کرش میشه و هیچ وقت به فرکانس خودش که 1303 هست نمیرسه.

2 - با توجه به مشکل بالا پرفورمنس بسیار پایینی داره و مرتب یا درایور کرش میکنه یا تصویر میره و من مجبور میشم سیستم رو ریست کنم.

3 - وقتی کیس رو در حالت ایستاده قرار میدم، این حالت خیلی وخیم تر میشه.

با توجه به مشکلات بالا مرتب یا دچار لگ میشه یا کرش میشه و دور فن هم به شدت افزایش پیدا میکنه.

 

متاسفانه گارانتی کارت 9 ام همین ماه به اتمام رسیده.

درایور مورد استفاده : 20.2.2

مشخصات سیستم :

پردازنده : R3 2200g

مادربورد : giga b450

رم : 16 گیگ دوال جی اسکیل

پاور : گرین 600 وات HP plus

با آپدیت بایوس هم مشکل حل نشد.

الان میشه کاری کرد برای تعمیرش؟ آیا شامل خدمات پس از فروش میشه؟ @MSI Support @GREEN Support

 

gpuz.jpg

 

guz2.jpg

 

سلام دوست عزیز

با ضمیمه کردن توضیحات به گارانتی تحویل بدید تا بررسی کنند .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

بنده همین کارت رو با همین مشکل داشتم. ایراد از پایه های PCI بود و اینکه کاملا داخل اسلات چفت نمیشد. کارت رو در بیارید و پایه هارو به دقت چک کنید و تمیز کنید و مجدد داخل اسلات بگذارید. ضمنا سنگینی کارت رو مهار کنید و سعی کنید کارت کاملا افقی باشه چون کولر این کارت به شکلی هست که مقداری سگینگ ایجاد میکنه.

کارت که نصب کردید وقتی رفت زیر لود، با دست مقداری کارت رو از زیر به بالا فشار بدید ببینید مشکل حل میشه یا خیر.

برای بنده اینطور بود و مشکل هم حل شد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، MSI Support گفته است :

 

سلام دوست عزیز

با ضمیمه کردن توضیحات به گارانتی تحویل بدید تا بررسی کنند .

سلام

ممنون والا میخواستم بدونم گرین سرویس میده برای کارتی که گارانتیش تموم شده؟

ارسال میکنم، امیدارم درست بشه.

در 1 ساعت قبل، Sir MehDi گفته است :

درود

بنده همین کارت رو با همین مشکل داشتم. ایراد از پایه های PCI بود و اینکه کاملا داخل اسلات چفت نمیشد. کارت رو در بیارید و پایه هارو به دقت چک کنید و تمیز کنید و مجدد داخل اسلات بگذارید. ضمنا سنگینی کارت رو مهار کنید و سعی کنید کارت کاملا افقی باشه چون کولر این کارت به شکلی هست که مقداری سگینگ ایجاد میکنه.

کارت که نصب کردید وقتی رفت زیر لود، با دست مقداری کارت رو از زیر به بالا فشار بدید ببینید مشکل حل میشه یا خیر.

برای بنده اینطور بود و مشکل هم حل شد.

سلام و درود

بنظر منم از پایه pci هست، ولی هر کاری کردم، درست نشد، تمیز کردم، با دست نگهش داشتم، سعی کردم تراز بشه، ولی جواب نداد.

من چند بار هنگام لود از زیر فشار وارد کردم، لحظاتی خوب میشه ولی در کسری از ثانیه هم یهو دما آنچنان بالا میره که ریست میشه سیستم.

حالا اگه همین باشه قضیه، چطور برای همیشه حلش کنم؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 11 دقیقه قبل، Blueman6 گفته است :

سلام

ممنون والا میخواستم بدونم گرین سرویس میده برای کارتی که گارانتیش تموم شده؟

ارسال میکنم، امیدارم درست بشه.

سلام و درود

بنظر منم از پایه pci هست، ولی هر کاری کردم، درست نشد، تمیز کردم، با دست نگهش داشتم، سعی کردم تراز بشه، ولی جواب نداد.

من چند بار هنگام لود از زیر فشار وارد کردم، لحظاتی خوب میشه ولی در کسری از ثانیه هم یهو دما آنچنان بالا میره که ریست میشه سیستم.

حالا اگه همین باشه قضیه، چطور برای همیشه حلش کنم؟

سلام

پیشنهاد میکنم روی سیستم دیگه تست کنید . در صورت ادامه مشکل با گارانتی گرین هماهنگ کنید شما را راهنمایی میکنند .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، MSI Support گفته است :

سلام

پیشنهاد میکنم روی سیستم دیگه تست کنید . در صورت ادامه مشکل با گارانتی گرین هماهنگ کنید شما را راهنمایی میکنند .

روی سیستم دیگه هم همین طور بود.

دوستمون هم با همین کارت به همین مشکل برخوردن . @ali6727

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، Blueman6 گفته است :

روی سیستم دیگه هم همین طور بود.

دوستمون هم با همین کارت به همین مشکل برخوردن . @ali6727

نمیشه گفت همین ایراد .متاسفانه به دلیل اتمام گارانتی برای خدمات و نحوه اون با گارانتی گرین تماس بگیرید .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 دقیقه قبل، MSI Support گفته است :

نمیشه گفت همین ایراد .متاسفانه به دلیل اتمام گارانتی برای خدمات و نحوه اون با گارانتی گرین تماس بگیرید .

ممنونم، بله حتما

فردا اول صبح تماس می گیرم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

فکر میکردم گارانتیش تموم شده ولی الان رفتم سایت چک کردم دیدم خدا رو شکر هنوز 2 3 ماهی مونده از اتمام گارانتی 😃

1.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 36 دقیقه قبل، Blueman6 گفته است :

فکر میکردم گارانتیش تموم شده ولی الان رفتم سایت چک کردم دیدم خدا رو شکر هنوز 2 3 ماهی مونده از اتمام گارانتی 😃

1.jpg

بسیار عالی .تماس بگیرید برای تحویل کالا به گارانتی گرین

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 4 هفته بعد...

سلام مجدد

خدمت دوستان لیونی

کارت رو 3 روزی میشه که از گارانتی تحویل گرفتم، خوشبختانه تمام مشکلات کار برطرف شد و عملکرد کارت بی نقص شده.

هزینه ای که در فاکتور نوشته شده بود، 1/600/000 تومان بود که باتوجه به اینکه کارت هنوز گارانتی داشت، برای من رایگان تمام شد. (در شرح نوشته تعمیر بورد که اگه با جزئیات بیشتری عنوان میشد بازم بهتر بود.)

فقط یک مقدار روند بررسی و تعمیر طول کشید که با توجه به اوضاع این روزای کشور بنظر میاد طبیعیه.

خواستم تجربه خوبی که از گارانتی داشتم، با شما به اشتراک بذارم (فقط نباید نقص رو بگیم، نکات مثبت رو هم باید گفت.)

و از مجموعه گارانتی گرین تشکر میکنم.

@GREEN Support  @MSI Support

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 21 اردیبهشت 1399 در 14:38، Blueman6 گفته است :

سلام مجدد

خدمت دوستان لیونی

کارت رو 3 روزی میشه که از گارانتی تحویل گرفتم، خوشبختانه تمام مشکلات کار برطرف شد و عملکرد کارت بی نقص شده.

هزینه ای که در فاکتور نوشته شده بود، 1/600/000 تومان بود که باتوجه به اینکه کارت هنوز گارانتی داشت، برای من رایگان تمام شد. (در شرح نوشته تعمیر بورد که اگه با جزئیات بیشتری عنوان میشد بازم بهتر بود.)

فقط یک مقدار روند بررسی و تعمیر طول کشید که با توجه به اوضاع این روزای کشور بنظر میاد طبیعیه.

خواستم تجربه خوبی که از گارانتی داشتم، با شما به اشتراک بذارم (فقط نباید نقص رو بگیم، نکات مثبت رو هم باید گفت.)

و از مجموعه گارانتی گرین تشکر میکنم.

@GREEN Support  @MSI Support

 

سلام ممنون بابت اطلاع رسانی

موفق باشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...