از لیون کامپیوتر قســـــــــــــــــــــــــــــــــــطی خرید کنید فروش اقساطی برای سراسر ایران
اخبار سخت افزار ، نرم افزار ، بازی و دنیای آیتی در مجله لیون کامپیوتر 🤩
تخته امتیازات
مطالب محبوب
در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 08/02/19 در همه بخش ها
-
سلام امیدوارم حالتون خوب باشه دیروز یکی از دوستان که چندسالی عضو انجمن بود به رحمت خدا رفت طی یک اتفاق ناگوار @ENIGMA.tic و من به عنوان یکی از دوستای این عزیز در خواست دارم از کسایی که با این مرحوم معامله داشتن اگه به دلایلی ناراضی بودن لطف کنن حلالش کنن تا روحش در آرامش باشه اگر هم کسی براش فاتحه بخونه خیلی لطف کرده و یه دنیا ممنونیم ازش🖤 انشالله خدانگهدار همه ما باشه روزتون خوش🖤27 امتیاز
-
6 امتیاز
-
توضیحی برای فاکتور صادر شده راجب بایوس از طرف گرین نداشتید این سومین بار هست که میپرسم کارت سالم چرا نیاز به تعویض بایوس داره اونم همون مدل بایوس که قبلا زده شده ؟ و این به قول گفته آقای سعیدی استیبل تره توضیحی برای تلفنی که به بنده شد راجب کرش کارت نداشتید توضیح منطقی برای ندیدن کاغذ به اون بزرگی نداشتید توضیحی راجب مشتری مداری آواژنگ نداشتید با اینکه نماینده msi گفتن به کارشناسان میسپرن که بازی هم بشه نکردید توضیحی برای مشکل دور فن که اسکرین گذاشتم نداشتید دلیل منطقی برای این همه سهل انگاری ندارید یک بار برای روشن برای عموم اون تستهای تخصصی بگید تا همه بدونن (همون 3d خودمون!) فقط و فقط تاکید میکنید کارت سالمه و مشکلی نداره و بنده و سایر عزیزان که کارتو تست کردن دور از حضورشون مریض و مشکل روانی داریم روی کارت سالم عیب بزاریم چرا ؟ مطمئنم اگه کارت سوخته هم تحویل گرین بدم بازم میگن ایراد ظاهری داره یا مشکل نوسان برق بود که سوخته و به هردلیلی از مسئولیت گارانتیش شانه خالی کنید هدف گرین دقیقا نمیدونم چیه ولی با توجه به گفته شما که قرار باشه هر کی کارتش دلشو زده تعویض بشه سنگ سنگ بند نمیشه دیگه همه چی مشخصه یعنی بنده هم کارتم دلمو زده و این کارت با 3 سیستم مشکل داره و چند نفر دیگه کارتو تست کردن مشکل دار بود باد هوا بوده همه دروغ گوییم فقط شما راست گو هستید !؟ بنده هم قبلا عرض کردم دیگه کاری به گرین ندارم اگه بخوام بعدا این ماجرا رو پیگیری کنم از طریق اتحادیه و فروم اصلی msi و کانالهای دیگه اقدام خواهم کرد چیزی هم که مشخص شد و کاربران با شعور لیون کامپیوتر براحتی میتونن ببینند مجموعه گرین برای شانه خالی کردن مسئولیت فقط به بهانه جویی و پنهان کاری و دروغ گویی متوسل شد در آینده اگر خواستید اقدامی مشابه برای کاربران دیگه انجام بدید حداقل با همکارانتون هماهنگی لازم داشته باشید و مدرکی به جا نزارید که اینجوری آبروتون توی عموم نره احتمالا توی فروم های دیگه هم تاپیک مشابه بزنم که خریداران دیگه با دقت بیشتری خرید کنن اینو هم از کسی میشنونن که مشتری گرین بوده و تو تاپیکهای مشاوره همیشه گرین پیشنهاد دادم . بنده هم تا الان خدماتی به غیر از دروغ گویی و امثال مشابه نداشتم انتظار دارید خوشحال و خرم باشم و همه جا تعریف گرین بکنم ! موفق باشید5 امتیاز
-
در طول برگزاری کنفرانس مالی شرکت AMD مربوط به سه ماهه دوم امسال ، مدیرعامل این شرکت یعنی دکتر لیزاسو توضیحاتی را در مورد تراشه های گرافیکی پرچمدار ارائه کرد.این در حالی بوده که تاکنون وجود چنین تراشه هایی از سوی وی به تایید نرسیده بود.طی این کنفرانس ، یکی از سوالاتی که مطرح شده این بود که آیا شما میتوانید از وجود تراشه گرافیکی پرچمداری از خانواده NAVI و همچنین وجود پردازنده های سری موبایل با فرآیند ساخت 7 نانومتر به ما اطمینان بدهید؟ خانم سو هم در جواب این سوال پاسخ داد : " شما یک سوال از محصولات خوب ما پرسیدید. من هم میگویم که آنها در راه هستند.همان طور که انتظار دارید برنامه های ما در حال اجرا هستند.ما یک سبد غنی از محصولات جدید7 نانومتر فراتر از آنچه که درسه ماه نخست امسال معرفی کرده ایم در راه داریم." دو نکته مهم از این جواب بدست می آید : اول اینکه تراشه های گرافیکی پرچمداری از خانواده NAVI یا همان Big NAVI در راه هستند. دوم اینکه سوالی هم در موردتراشه های 7 نانومتری موبایل نیز مطرح شد، اما جواب آنها هم تنهامربوط به تراشه های گرافیکی و پردازنده های سطح بالا در این بخش میشد.اگر به یادداشته باشد، Sapphire در گذشته از وجودتراشه Big Navi خبر داده بود.این شرکت در کمیسیون اقتصادی اورآسیا فهرستی از محصولات قابل ارائه را منتشر کرده بود.در این فهرست نام کارتهای گرافیکی Radeon RX 5950XT و RX 5800 هم ذکر شد.این موضوع ثابت میکند که شرکای تجاری AMD به فکر آینده هستند و برنامه های آنها تنها به تراشه NAVI 10 ختم نمی شود. منبع : Videocardz مترجم : محمد فتحی5 امتیاز
-
درود این خبر قلبم رو درد اورد ... ---------------------- نمیدونم چی بگم ... روحش شاد خدا به خانوادش صبر بده ...5 امتیاز
-
اااااااااا خدا رحمتش کنه خدا همه اموات رو بیامرزه قدر لحظه هاتونو بدونید میشه اطلاعات تکمیلی کی بودن سنشون و علت فوتشون. هیییی روزگار5 امتیاز
-
روحشون شاد بسیار متاسف شدم. همین یکی دو روز قبل تاپیکشون راجع به درخواست خرید فن مستر تک رو دیده بودم. میشه بفرمایید علت فوت شدن این دوست عزیزمون چی بوده؟5 امتیاز
-
سلام ،تشکر از شما دوست گرامی برای اطلاع رسانی . یادی هم کنیم ازکاربر بازنده که خیلی وقته درکنارمون نیست ، خداوند هر دو دوست عزیزمون رو بیامرزه .4 امتیاز
-
برای شادی روح رفتگان مخصوصا این دوست نازنین صلوات .... (( الهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم )). از خداوند برایشون تقاضای آمرزش و برای خانوانده محترمشون تقاضای صبر دارم.4 امتیاز
-
با اینکه متأسفانه افتخار آشنایی شون رو نداشتم اما چون تو این چند سال تو فروم پست ها و تاپیکهاشون رو دیده بودم احساس میکنم یکی از دوستانم رو از دست دادم و بسیار از شنیدن این خبر متأثر شدم ، محمد جان به شما به عنوان یکی از دوستان نزدیک این عزیز تسلیت میگم، خدا رحمتشون کنه و به خانواده شون صبر بده4 امتیاز
-
روحشان شاد قرار نیست دوست و اشنای من یا دیگران باشه , همه برای کمک به یکدیگر و رفع نیاز داخل این مجموعه هستم , خدا به خانواده ایشون صبر بده 😢 خیلی ناراحت شدم4 امتیاز
-
سلام و عرض ادب آیا شرکت msi هم به چنین مواردی اشاره داشته اند ؟ آیا این موضوع از پیشا پیش جزء بند های شرایط گارنتی گرین برای خریداران شفاف شده؟4 امتیاز
-
4 امتیاز
-
متاسفانه علیرغم هشدارهای بسیاری که داده میشه باز هم چنین بی احتیاطی هایی حادثه ساز میشه . ما هم در استان خوزستان امسال از این قبیل خبرها زیاد شنیدیم یک مورد هم همین دیروز که جسد دو خواهر که در دریاچه سد غرق شده بودند پیدا شد.4 امتیاز
-
درود بله. کاملاً صحیح هست. تمام پست ها رو کامل خوندم و میبینم که تمام گفتی ها رو خود آقای عسگری گفتن و تماماً هم قابل تأیید هست. ------------------------------------------------------------------------------ @GREEN Support ولی خب واقعاً می خوام یک چیزی بگم نمیدونم مجموعه گارانتی گرین اصلاً اهمیتی میدن یا خیر اما همونطور که آقای عسگری هم گفتن من از اول به طور کامل در تمام جریان بودم و هر اتفاقی که میوفتاد به من می گفتن و تمام تست ها رو با هم از کارت می گرفتیم و این "از اول" هم که میگم مال امروز و دیروز نیست، مال همون چند سال پیش هست که ایشون کارت اولشون رو خریدن. واقعاً در این مدت، همینجور که در این تاپیک دیدم اصلاً به خوبی و به درستی به مشکل این عزیز رسیدگی نشد. در این چند وقت اتفاقاتی افتاد که من که از کنار مشاهده می کردم کلی اعصابم خرد شد، چه برسه به آقای عسگری عزیز که کارت رو پول داده و خریده که لذت ببره، اما اینجوری باهاش تا کردین. اینو گفتم که یادآوری کنم، این کاربر و دیگر کاربرهای با سابقه فروم آماتور نیستن که ندونن دارن چیکار می کنن و وقتی بگن مشکلی دارن، حتماً قبلش از سَمتِ خودشون محکم کاری کردن. این کاربرا در تاپیک ها و به افراد دور و برشون (که مطمئن باشین کم هم نیستن، یک نمونه شو خود آقای عسگری از پیغام خصوصیش در پست بالاتر فرستاده) مشورت خرید قطعات و سخت افزار میدن و مشتری های کم تجربه از تجربه اینها در انتخاب سخت افزار استفاده می کنن. حالا با این اوضاع و احوال و تعلل و کار شکنی و سفسطه و دروغ گویی های شما، واقعاً انتظار دارین از این به بعد این کاربر سخت افزاری که گارانتی گرین پشتش هست به کسی توصیه کنه؟ همونجور که ایشون داره از کارشکنی شما ضرر میبینه، بیشتر از اون هم می تونه بهتون ضرر بزنه و این یک تهدید نیست، یک واقعیت ساده هر تجارت هست. شما اینجا پشتیبانی دارین که رضایت مشتری رو جلب کنید و مشتری جذب کنید، با این رفتارها که بدتر دارین افراد رو از خودتون دور می کنید! به هر حال ما که گفتنی رو گفتیم و شما هم "خواه از سخن ما پند بگیرین خواه ملال" و امیدوارم مشکل ایشون هم حل بشه ببینیم بعد از دو سال می تونه دو دقیقه به خوبی از سیستمش استفاده کنه یا نه!4 امتیاز
-
الان مشکل شما چیه ؟ رم اولویت بیشتری داره . اگر هنوز شک دارید تاپیک رو به صورت نظر سنجی در بیارید .3 امتیاز
-
طفلی 25 سالش بود ، زندگی رو شروع نکرده تموم کرد ، حیف شد واقعا3 امتیاز
-
فک کنم اونجا حس مسولیت پذیری زیاده و هرکی برای خودش آشپزی میکنه این سهل انگاری ها منجر به اتهام میشه وقتی کار درست پیش بره هیچ دلیلی نیست نه ایشون عصبی بشه نه شما متهم بشی نه 50 پست اعتراضی اینجا زده شده این بند اخرتون دقیقا پاسکاری هست لازم نیست دلسرد بشید از پیگیری که کردید شما یک مسئولید و باید دنبال بهبود مجموعه باشید نه شونه خالی کردن شما یا مجموعه شما قبال هر شایعه و واقعیت و ابهام باید پاسخگو باشه و این تعریف واقعی کلمه مسئول هست وگرنه پشت میز نشستن و باد کولر خوردن از تعریف کلمه مسئول نیست چه بسا کارش سخت تر از کل کارمندان و زیردستاش باشه قطعا هدف شما پیگیری بوده ولی فرایند کاریتون بسیار بی نظم تا حدی که خودتون نمیدونید چه کسی به ایشون از گارانتی زنگ زده😂 در هرصورت بنده هم سپاسگذارم بابت پیگیری 🌹هم معترض به روال کاری پیگیری و چیز هایی که بیان شد 👊 و 1درصد هم کوتاه نمیام مجموعه شما قبلا خیلی هماهنگ تر و بهتر بود ولی الان با توجه به شروع تحریم های حداکثری کلا ریخته بهم هدف دوستمون هم سو استفاده و تعویض جنسش نبوده ایشون دنبال دلیل سهل انگاری قبلی و حل مشکل پیش اومده با ذکر بیان راه حل مشکل از جانب مجموعه شما بود که متاسفانه در فاکتور فقط تعویض بایوس خورد البته فعلا که مشکلی جز دورفن دیده نشده و امیدوارم مشکلی هم نباشه و شاهد کرش نباشیم دراخرم جا داره از فرجام عزیز @Farjam دعوت کنم به تست و انالیز ولتاژ و فرکانس کارت ایشون بپردازن و درصورت وجود مشکل همینجا بیان کنن همچنین از نماینده( روابط عمومی طور) msi تشکر کنم که علاوه بر سکوت کلا در صحنه حاضر نبودند☺️3 امتیاز
-
سلام خدمت دوستان.🖤🖤🖤 دقیقا بله احسان جان از دوستان بسیار عزیز بودند و معاملات زیادی داشته بودم باهاشون چندین بار واسطه شده بودم براشون و خیلی خوش برخورد بودند متاسفانه توی همین معامله که قرار بود واسطه بشیم دوست مرحوم روستا متاسفانه منصرف شدند و کلی شرمنده شدن برای موضوع پیش اومده. واقعا دنیای بی ارزشی هست و خیلی شوک زده شدم بابت این موضوع !! جز خوبی شخصا چیزی از مرحوم احسان عزیز ندیده بودم و خدا رحمتاشتون کنه . یادشان گرامی . ( هیچوقت فراموششان نخواهیم کرد.) 🖤🖤🖤🖤🖤3 امتیاز
-
دو تن از کارمندان کمپانی ASUS به تازگی تایید کرده اند که مادربردهای جدید AMD X590 به زودی معرفی خواهند شد.این در حالیست که دو مدل بر اساس این چیپست یعنی PRIME X590-PRO و ROG STRIX X590-E در اسناد محرمانه این شرکت دیده شده اند.البته این موضوع تایید نمیکند که قرار است به زودی این مادربردها به بازار عرضه شوند، با این حال میتوان مطمئن بود که این محصولات وجود دارند و مراحل توسعه خود را سپری میکنند.یکی از مواردی که قبلا شایعاتی در مورد آن وجود داشت این بود که تنها مادربردهای X590 از نسل 4 درگاه PCIe پشتیبانی میکنند و مادربردهای X570 با قابلیت PCIe Gen3 سازگاری خواهند داشت.اکنون ما میدانیم که تمامی مادربردهای X570 از PCIe Gen4 پشتیبانی میکنند همانطوری که بسیاری از مادربردهای X470 نیز ، این قابلیت به آنها اضافه شده است.البته ما هنوز مطمئن نیستیم که چیپست X590 چه مقدار با چیپست X570 ، تفاوت خواهد داشت.در هر حال این طور میتوان تصور کرد که چیپست X590 برای پردازنده 16 هسته ای Ryzen 9 3950X توسعه داده شده و همزمان با آن طی دو ماه آینده معرفی و عرضه خواهد شد. در این بین حتی تایید شده که ASUS در حال توسعه مادربرد پرچمدارZENITH II EXTREME است.همانطور که مطلعید نسل اول این برد یعنی ZENITH (I) بر اساس چیپست X399 طراحی و توسعه یافت ، بر همین اساس گمان میرود که نسل دوم آن ZENITH II بر اساس چیپست X599 و مخصوص پشتیبانی از نسل سوم پردازنده های Threadripper 3000 طراحی و تولید شود. منبع : Videocardz مترجم : محمد فتحی3 امتیاز
-
خدا رحمتش کنه.واقعن مرگ یه جوان خیلی دردناک و غم انگیزه.روحش شاد.3 امتیاز
-
روحش شادو امیدوارم بخشیده و در آرامش باشد . این دنیا توهمی بیش نیست ایکاش در این توهم به خود بیاییم و بدانیم ماهم روزی میمیریم ، هیچ چیزی همیشگی نیست وبیایید قدر یکدیگر را بدانیم و انسانیت و همونع دوستی را فراموش نکینم در این اوضاع نابسامان کشور .3 امتیاز
-
3 امتیاز
-
عمـر آدمی کوتــاه . از یک ساعت بعد خودتـــ هیچ خبری نداری . خدا رحمــتش کنـــه . خدا به خانوادش صبـر بده. یادش گرامــــی .3 امتیاز
-
خوب دوستان کارتو تحویل گرفتم فقط بایوس ادیت شده هستش نمیدونم چه قسمتی ولی همون 154 ورژنی که پارسال زده بود ولی به گفته خودشون این بایوس استیبل تره و هنوز فرصت نکردم بازی کنم ولی تست استرس 17 دقیقه ای گرفتم مشکلی نبود واسه بازی حداقل 2 هفته زمان میخوام که تست کنم اگه حوصله بازی بکشه چون قبلا با درایور قدیمی 3 روز کامل (روزی 8 ساعت) بازی کردم و مشکلی نبود اما بعد یک هفته برگشت به درایور قدیمی بازم کرش میکرد چند تا مسئله اینجاست که باید روشن بشه یک ساله با کارت خراب دارم سر میکنم و هر بار فرستادم گارانتی سر سری گرفتن موضوع رو و فوری برگشت دادن به بهانه سالم بودن کارت و ایرادو گردن سایر قطعاتم انداختن مثل پاور که اونم برای گرین فروردین امسال ارسال و 4 هفته طول کشید تا بره بیاد و 4 هفته بدون سیستم موندم ! حتما باید سر و صدایی توی فروم بر پا بشه که تا به کار مراجعه کنندگان رسیدگی بشه ؟! هنوز مطمئن نشدم که کارت سالمه ولی اگه مشکلی نبود چی جواب خسارت بنده رو میده که یکسال با کارت خراب سر کردم ؟ حتی یه عذرخواهی ساده هم نکردن ! مسائل جالب تر اینکه 2 روز بعد از تلفن آقای سعیدی ، سر صبحی آقای موسوی به بنده تلفن کردن و با لحنی طلبکارانه ، به بنده گفتن چرا کاغذی همراه کارت نفرستادی ، بنده هم عرض کردم کاغذ چسبوندم به کارت و حتی موقع گرفتن قبض به مسئولین گرین تلفنی مشکلشو گفتم و علاوه بر دو نماینده هم در جریان مشکل کارت بودن ، جالب تر از اون دیروز وقتی کارت از نمایندگی گرفتم با کمال تعجب دیدم کاغذی که چسبوندم سر جاشه و حتی به نماینده گرین تبریز این موضوع رو گفتم و ایشون هم مثل بنده تعجب کردن (البته بنده از دروغ گویی اعصابم بدجوری بهم ریخته ) ، اگه به پستهای قبلتر نگاه کنید آقای موسوی بنده با نام عسگری خطاب کردن که فامیل بنده هستش اما مشکلی که همیشه دارم اینه که هر جا فامیلمو میگم با نام اصغری ثبت میکنن و اگه بعکس کارت کارت نگاه کنید نماینده تبریز با نام اصغری ثبت کردن ، روی کاغذی که بنده چسبوندم با نام عسگری نوشتم به همین راحتی دروغ آقای موسوی نمایان میشه که میگفتن کاغذی ندیدن ! مسئله دیگه اینکه زمانی که تلفنی حرف میزدیم آقای موسوی مدعی شدن که با تمامی کارکنان بخش فنی صحبت کردن و هیچ کدوم به بنده زنگ نزدن که کارت کرش کرده و کارت از هر لحاظی سالمه و طبق معمول تست های همیشگی گذرونده و با وجود اینکه بنده تاکید کردم باید باهاش بازی بشه ولی این مطلبو فراموش کردن وقتی کسی زنگ میزنه شماره طرف مقابل روی گوشی ثبت میشه و حتی میشه مکالمات رو ضبط کرد ! که توی تصاویر مشخصه که حدود 5 دقیقه مانده به ساعت 3 آقای سعیدی زنگ زدن و چند دقیقه بنده پست زیر دادم این فاکتوری که گرین صادر کرده و مشخصه که بایوس زدن آیا برای کارت سالم نیازه بایوس بزنن اونم بایوس قبلی !؟ که مدل هر دو 154 بودن و آخرین ورژن که احتمالا این بایوس ادیت شده هستش و چون تخصصی در این باره ندارم نظری نمیتونم بدم .تاریخ فاکتور هم ، همون تاریخی هست که بنده پست دادم که بایوس میزنن مسئله دیگه اینکه آخرسر بعد 17 دقیقه مکالمه آقای موسوی به بنده تضمین دادن اگه از ایراد کارت فیلم بگیرم و بفرستم مشکل بنده رو حل میکنن و پرسیدم چجوری ؟ با کارت آکبند تعویض میشه و ایشون گفتن دست بچه های گارانتیه اما همه جای دنیا وقتی تعویض میشه با کارت دست دوم تعمیری تعویض میکنن که الان انبار گارانتی ها پر شده از کارتهای ماین شده خراب که رو دستشون باد کرده و منتظر کاربر بدبختی مثل بنده هستن که از سرشون باز کنن و مطلبی هم غیر مستقیم به بنده برچسب زدن که اگه با کارت آکبند تعویض کنن هر کسی که کارتش دلشو زده میاد هیا هو میکنه و میخواد کارتش با آکبند تعویض بشه اینو بگم هیج جای دنیا اینجوری نیست فقط گرین اینجوریه این یه نمونه که گارانتی آواژنگ کارت مشکل دار شبیه بنده با کارت آکبند تعویض کردن بدون هیا هو ! همین مطلب آخر یه خاطره ای از گرین زمان اسفند 95 زنده کرد که فعلا نمیخوام این پست منحرف بشه و زخمهای کهنه باز کنه در آینده احتمالا به بحث اون خواهم پرداخت ، به بنده هم گفتن که دیگه توی تاپیک مطلبی ننویسم چون جو ضد گرین درست میشه و بنده هم گفتم باشه فقط اون مطلب رایگان هزینه پستی گفتن پست بده که دادم حالا هم از مجموعه گرین میخوام اگه توضیحی در رابطه عملکرد ضعیف کادر فنی و دروغ گویی مکرر نمایندشون در لیون دارن بیان کنن البته به غیر از انکار و توجیح خودشون و اعلام میکنم بنده هیچ صحبتی با آدم دروغ گو ندارم و به شدت از این قبیل افراد متنفرم نماینده msi این موارد رو ببینه و بیشتر دقت کنن که با چه مجموعه ای قرارداد نمایندگی امضا میکنن این حرفو کسی میزنه که 5-6 قطعاتتش سیستم خودش یا ساخت گرین یا تحت گارانتی گرین هستش و به حدی توی این 2.5 سال مخصوصا این یکسال اخیر زده شد که حتی حاضر نیستم هیچ قطعه ای دیگه از گارانتی گرین خریداری کنم و در صورت اولین امکان قطعات گرین تعویض میکنم منه ساده دل بگو همیشه توی تاپیکهای مشاوره محصولات گرین پیشنهاد دادم الانم نشان طرفداری گرین از پروفایل خودم برمیدارم نماینده msi اگر حرفهای قانع کننده ای داشتن نشان msi نگه میدارم و بعدا بازم از برندشون حمایت میکنم و جواب خسارت سر کردن یکسال با کارت خراب کی الان میده و البته هنوز وقت تست کردن کارتو ندارم که مطمئنم بشم با بایوس جدید مشکلی نخواهم داشت چون ممکنه یکی دو ماهی بدون مشکل کار کنه و بعدش روز از نو روزی از نو ! مطلبی هم اگه فراموش کرده باشم بعدا همینجا اضافه میکنم چون این چند روزه به اندازه یکسال سر کردن با کارت مشکل دار ، اعصابم خراب نشده بود و در آخر هم احتمالا بخوان صدای بنده خفه کنن که اگه اینجوری شد مطمئن بشید حق با بنده بوده ! والسلام @MSI Support3 امتیاز
-
سلام دوستان بعد ازمدتها تونستم یک ماهی رو با بازی bloodborne سر کنم و این بازی رو به قوله معروف شخم بزنم ....من بازیایه میازاکی رو تاحالا بازی نکردم و این اولین بازیه میازاکی هستش ( نه دارک سول نه اونیکی تازه اومده که اسمشو یادم رفته( فقط ازبین بازیایه سخت رو nioh رو بازی کردم اونم رو پی سی با فریم 60 که انصافا سخت بود ، بلادبورن رو هم رویه 30 فریم رو پی اس 4 پرو بازی کردم ( خیلی گشتم اپدیت 60 فریم نداشت اخرسر مجبور شدم همون 30 فریم بازی کردم که البته با فریم 60 بازی nioh خیلی بهتر می چسبید) الان میخوام بلادبورن رو با بازی nioh مقایسه کنم که هردوتاشون بازیایه سختی هستن. ازهمین اوله کاربگم که nioh هم خیلی سخت تر از بازی بلادبورن هستش و هم گیم پلی غنی تری داره..... خعلی درسته بلادبورن یه سر که چه عرض کنم چندسرو گردن از nioh بالاتره ولی تویه سختی و تویه گیم پلی باید جلو nioh زانو بزنه بلادبورن واقعا طراحی مراحل و موسیقی بسیار زیبا با تمه تاریک و تاثیرگذار و خوفناکی داره که درمقابل nioh یکی از نقاط ضعفش طراحیه مراحلش هستش یارنام ( شهر بلابورن ) واقعا یکی از شهرهای به یادماندنی و تاثیرگذار دنیای گیم هستش کلا هرچی از طراحی مراحل و موسیقی بلادبورن بگم کم گقتم ........... اوله بازی تویه شهر میبینی که چنتا جونور یا بقوله خودشون beast رو صلیب کشیدن و اتششون زدن همون باس فایته اولش چقدر خوفناکه و چه هیبتی داره ....... وقتی میری با باس سومش بارزه کنی تویه کلیسا ، بیرون کلیسا میبینی نشان مسیحه همه ی قبرها اتیش گرفته و تمه خیلی تاثیرگذاری به اون قسمت داده طراحی هنری بازی به قدریه که هربار میمیری و از اول میای بازم دوسداری توخیابونا و کوچه های یارنام پرسه بزنی چیزی که تویه nioh بشدت کمبودش حس میشه نه موسیقی درستی داره نه طراحی مراحل چه هنری چه گرافیکی حالا میرسیم به گیم پلی که برعکس میشه یعنی این بار بلادبورن باید جلویه nioh زانو بزنه نه اینکه گیم پلی بلادبورن بد باشه نه اتفاقا خیلی هم خوبه ولی گیم پلی nioh خیلی غنیه خیلی متنوع هستش البته میدونم طرافداریه متعصب پی اس بهشون بر میخوره ولی دقت کنین گفتم گیم پلی بلادبورن خیلی خوبه ولی درمقابل nioh ...... البته خوده nioh هم انحصاریه پی اس هستش اینقد حرص نخورید باس های هردو بازی خیلی خوب طراحی شدن هرچند که بنظره من باس های nioh یکم بهترو سختر هستن ....من از یه چیزه nioh خیلی بدم میاد اونم اینکه تویه باس هاش و حتی تویه بعضی از دشمنایه دیگش ( غیره باس ) همشون یه حرکت دارن که بزنن همه خونتو می برن که خیلی اعصاب خوردن کن هستش فکر کن تویه nioh یه باس داره که یه خانومیه با زبونه مشکی یه حرکت داره همش اون حرکتو میزنه که اگه بهت بخوره همه خونتو میبره بابا داداشم خواهره من کم اون حرکته بد مصبو بزن یبار زدی دوبار زدی چنبار میخوای بزنی یهو میبینی اول تا اخر همش همون حرکتو میزنه که یکی از بدیایه بازیه بنظره من ، تویه بلادبورن باساش درسته که خیلیلاشون یه ضربه دارن بزنن همه خونتو می بره ولی هی تندتند این حرکتو نمیزنن که گندشودرارن. شاید بگین که باسایه nioh همین حرکتو دارن ولی نه صدتا حرکت دیگه دارن ولی خیلیاشون کلید میکنن رو این حرکتا. چیزه دیگه هم که تو بلادبورن خیلی خوبه باساش بعده اینکه بیشتره خونشون میره وحشی ترمیشن و خیلیاشون تغییره شکل پیدا میکنن که nioh هم همینجوریه فقط یکم کمتر میدونی از چیه nioh خوشم میاد ازینکه دشمنای غیره باس بازی چه (انسانیش چه شیطانیاش ) همشون خودشون یه باسن ،رو تک تکشون کار شده باهرکدومشون که روبه رو میشی نمیتونی سرسری ازکنارشون رد شی بعده اینکه همون موجود چنبارکشتت متوجه میشی که باید مثه یه باس مقابلشون واستی و ..... بلادبورن هم همینجوریه ولی خفیف تر یعنی موجوداته غیرباسش اسونتره از nioh اپگریدایه بدنی بلادبورن خیلی خوبه کم کم با توجه به لولت بالا میره و خیلی هم تاثیر گذاره توبازی ولی برایه nioh خیلی کم تاثیر گذاره تو nioh کاراکترت خیلی stamina کمی داره دوتاضربه میزنی خسته میشه اون اواخره بازی که اینقد xp میخواد برایه لول اپ کردن که کلا بیخیالش میشی. ولی تویه nioh اپگرید کردنه مهارتهایه مبارزش خیلی خوبه لامصب کلی مهارت برای یادگیری داره که بلادبورن اصلا نداره تنوع اسلحه ها تویه nioh خیلی بهتره همش نمیتونی بایه اسلحه جلو بری بعضی باسا باید اسلحه قدرتی برداری بعضیا اسلحه سرعتی و ..... من تویه بلابورن فقط از تبر استفاده می کردم البته اسحله های دیگم بود ولی خب تبره یه ویژگی داشت که فکر کنم همه بلادبورن بازا همونو استفاده می کردن. وقتی میگم گیم پلی nioh خیلی لولش بالاتره از بلادبورن بخاطره ایه که تویه nioh سه تا سبک داشتی برای حمله و دفاع سبک بالا برایه حمله قدرتی و دفاع حملات سنگین سبک پائین برایه حملات سریع و دفاع حملات سریع سبک جلو برایه ترکیبی ازین دوتا که برایه هرباس یا حتی برایه دشمنایه دیگه باید کلی میمردی تا یاد میگرفتی کدوم سبک رو باید بکار ببری کدوم اسلحه رو بکار ببری داستان هردوبازی هم خیلی خوبه البته بلادبورن روایتی نداره باید بگردی خودت سر ازداستانش پیداکنی که تویه نت هستش و داستانه خیلی توپی داره داستان nioh خیلی زیباست خیلی هم جذابه فقط این لعنتیا ژاپنی حرف میزنن که باید زیرنویس انگلیسی رو فعال کنی ولی داستان و روایت داستانش خیلی خوبه خلاصه اینکه خیلی با بلادبورن حال کردم مخصوصا طراحی مراحل بازی طراحی هنری و گرافیکی بازی موسیقیه لعنتیش و خیلییی چیزایه دیگه ولی اصلا سختش گیم پلیش درحده nioh نبود3 امتیاز
-
3 امتیاز
-
اَللّهُمَّ اِنّا لا نَعْلَمُ مِنْهُ اِلاّ خَیراً وَ اَنْتَ اَعْلَمُ بِهِ مِنّا اَللّهُمَّ اِنْ کانَ مُحْسِناً فَزِدْ فی اِحْسانِهِ وَ اِنْ کانَ مُسیئاً فَتَجاوَزْ عَنْهُ وَاغْفِرِ لَهُ .... . ( خدایا ما از او جز خوبی سراغ نداریم و تو از ما به او داناتری، خدایا اگر نیکوکار است بر نیکیاش بیفزا و اگر گنهکار است از او درگذر و او را بیامرز. )2 امتیاز
-
درود دوستان حسن خان امیدوارم مشکلت حل بشه(که بشه یا نشه دیگه اعصابت بحدی خراب شده که ارزش خاصی هم نداره گویا[]) یادمه چند ماه پیش هر تایپیکی که میرفتم همین اقایون تعریف تمجید مجموعه گرینشون و اون دم و تشکیلاتشونو میکردن یکی کلیپ شرکتشونو میزاشت یکی فقط مسعول بخش پاورا بود و .... حال که باید دقیقا یه کارت نو تحویل حسن عسگری بدند اقا میفرماید اگر کارت نو بدیم که سنگ رو سنگ بند نمیمونه(وااای که چقدر دقیقید در کارتون وااای از اینهمه هماهنگی و قانون در مجموعه بسیااااااار بزرگ گرینتون).فقط خاستم از مجموعه گرین تشکر کنم بخاطر اینهمه زرنگی و اینکه مثل همه جاهای دیگه این مملکت عقب نمونده و سکان دروغ و خوردن پول رو میچرخونه .پول حسن خان هم که باد هواست دیگه داده به کارت.2 امتیاز
-
من بالای صد و پنجاه بار این بازی رو تا آخر رفتم. روی حالت نرمال مشکل خاصی نیست ولی وقتی هارد بازی میکنیم روی این قسمتای دکمه زنی کار خیلی سخت میشه و این جایی که شما میگید سخت ترین قسمت کلیدزنی بازی هست... من خودم گاهی بالای 10 بار اینجا پرت میشم پایین تا بالاخره میتونم رد کنم. خلاصه باید دستتون و انگشتاتون رو قبلش یه مقدار گرم کنید و وقتی موقعش شد خودتون رو پرت کنید رو کیبورد و دکمه ایکس کیبورد رو دشمن فرضی فرض کنید و هرچه فریاد دارید بر سر این دشمن بزنید تا بالاخره ردش کنید.... امیدوارم کمکی بهتون کرده باشم...2 امتیاز
-
بنده مسلما از این تاریخ به بعد نه محصولات تولیدی و گارانتی شده توسط گرین رو میخرم و نه به کسی پیشنهاد میدم. با کسی تعارف نداریم که... نماینده گرین برای همه کارهاش توجیه داره میاره چون فلان شرکت این رویه رو پیش گرفته همه شرکتها مثه همه تقی به توقی میخوره میگه بیان شرکت با هزینه ما خودتون از نزدیک ببینید.2 امتیاز
-
عزیز به نظرم اعصابت خیلی خرد شده و البته حقم داری. یه کارت ارزش اعصاب خردی نداره و به نظرم یکم سعی کن ریلکس تر باشی. بیخیال تو زندگی صدها مشکل این مدلی پیش میاد بخواد اینقدر اعصابمون خرد بشه که کاری نمیشه از پیش برد. البته باز می گم حق داری. برای شخص خودم اعصابم از همه چی مهمتره. من بودم احتمالا زودتر از اینا بیخیال گارانتی میشدم و خارج از گارانتی سعی می کردم بیشتر از خسارتی که بهم زدن بهشون خسارت بزنم. خیلی وقتا جز مقابله به مثل راهی نمیمونه و باید مقابله به مثل کرد. دیگه به نظرم زیاد خودت رو درگیر برای پاسخ دادن به نماینده گرین نکن. ظاهرا ایشون بجای حل مشکل اومدن برای توجیه رفتارشون. کارت رو به هیچ وجه خرد نکن. این کارت بزرگترین برگ برنده شما هستش. کارت رو سعی کن برای افراد بیشتری که سابقه دار هستن چه در فروم لیون و چه خارج از اون بفرستی تا تست کنن. بعد اون افراد لطف می کنن نتیجه تست رو داخل همین تایپیک یا تایپیک های دیگه قرار میدن. وقتی تعداد افرادی که حرفه ای هستن مشکل کارت شما رو تایید کنن ادعای شما موثق جلوه می کنه و این یه برگ برنده برای شما هستش. وقتب ادعای شما اثبات بشه. دو حالت داره یا کارشناسای گرین متوجه نشدن که خوب خیلی برای یه گارانتی بده که کارشناسای غیر وارد و در پیت دارن یا مشکل فهمیدن و دارن شانه خالی می کنن که باز برای یه گارانتی خیلی بده. در هر دو حالت ضربه به گارانتی مورد نظر هست. به نظرم احتمالا دیگه کارت برای شما زنده نمیشه در نتیجه تا می تونی به اعتبار گارانتی شرکت گرین ضربه بزن. با ارزشترین چیز برای یه شرکت اعتبار اونه ضربه بخوره خیلی سخت جبران میشه. پنج نفر رو منصرف کنی از خرید محصولاتی که گارانتی گرین دارن معادل خسارتی که به شما زدن خسارت می بینن جدا از اینکه اعتبارشون لطمه می خره. انشاالله مشکل مشابه دیگه ای برای شما پیش نیاد و قطعات بعدیت مثل ساعت کار کنن. هیچ چیز برای یه گیمر لذت بخش تر از بازی گیم مورد نظرش بدون دردسر و دغدغه نیست و گارانتی گرین مانع این امر شده.2 امتیاز
-
شما دائما دم از عدم تبعیض و حقوق یکسان می زنید، قطعا اینم در نظر بگیرید که با سهل انگاری کارشناس شما حداقل قطعه دوبار رفته و برگشته و مدت زمان زیادی هم از این قضیه گذشته و در این موارد با توجه به قصوری که صورت گرفته، شما برای دلجویی می تونید کار ایشون رو در اولویت قرار بدید.(این حداقل کار ممکنه) اینکه کاغذ همراه جعبه رو مسئول شما ندیده، قطعا یجای کارتون میلنگه دیگه (نمایندگیتون تو اون شهر تایید کردن و تعجب هم کردن!!!- ضمن اینکه وقتی از طرف نمایندگی ارسال میشه، تمام موارد مورد نیاز باید از طرف نماینده ارسال کننده چک بشه) و بازم تمام این موارد برمیگرده به اهمال و سستی در امور محوله. میشه در مورد محیط شبیه سازی و شرایط این کار در مورد حداقل کارت های گرافیک شفاف سازی بکنید(این کار خالی از لطف نیس - شاید با پیشنهاد سازنده ای مواجه شدید و باعث پیشرفت بشه.) من سر این قضیه که می فرمایید باید طرف ی کاغذ با توضیح مشکل به جعبه بچسبونه واقعا بحث دارم؛ واقعا تا حالا به این مورد توجه نشده که فرم از پیش آماده ای باشه برای پر کردن موارد مورد نیاز؟؟ یا تا حالا مهندسی شده و روال کار ارسال کالای معیوب بررسی شده که ببینید چه فیلدهایی باید در اون فرم لحاظ بشه؟(اون فرد صاحب کالا از کجا بدونه باید چی بگه) - شما باید فرمی آماده کنید که فرد با حداقل شناخت در مورد امور کامپیوتر حداکثر اطلاعات مورد نیاز برای بررسی قطعه رو عنوان کنه و دیگه نیاز به ارسال فیلم و تلفن و ... نباشه - که قطعا این کار نشده و همین باعث رنجش و به سُتوه اومدن مشتریتون شده. - ضمنا وقتی اون محیط شبیه سازی و کارشناس با هم متوجه مشکل نشدن، قطعا یکی یا هر دوی اونها دچار اشکال هستن. بهتره واقعا بجای جواب های از پیش تعریف شده، بازنگری صورت بگیره در عملکرد و شرایط گارانتی شما و همچنین جلب رضایت مشتری - همچنین قصور صورت گرفته رو بپذیرین. اینم اضافه کنم اینکه در فضای مجازی و انجمن ها فعالیت می کنین قابل تمجید و تحسینه و مطمئنا باعث رُشد و توسعه شرکتتون میشه.2 امتیاز
-
1- برگه ای که وقتی کارتو دریافت کردم روی کارتن بوده و حتی نماینده تبریز هم میتونن تایید کنن ، همکاران شما هم حتما کور هستن که کاغذ a4 ندیدن در ثانی وقتی بنده تلفنی مشکلشو گفتم تاپیک زدم دو تا از نمایندگان گرین و msi در جریان گذاشتم به نظرتون بهانه خوبیه که بگید کارشناس ما از کجا بفهمه ایراد اون کجاست !؟ مگه کارشناس نیست من به هرکسی کارتو دادم زیر 15 دقیقه شاهد رفتار عجیب کارت شد کارشناس شما چرا نمیشه ؟! 2- شما که میگید کارت سالمه و از طرف همکارانتون هم میگن سالمه ، براتون اسکرین گذاشتم که ساعت 14.54 روز شنبه به بنده زنگ زدن و کارت کرش کرده و براش بایوس استیبل میزنن ، اسکرین هم که گذاشتم گرین زنگ زده ، فاکتور تعویض بایوس خودتون گذاشتید با تاریخ شنبه چطوری منکر این قضیه میشید که بازم کارت سالمه ، آیا این همه مستندات براتون کافی نیست که یک نفر این وسط دروغ میگه شاید شما نیستید ولی این وسط یک نفر روی اعصاب بنده راه میره 3-نمیدونم مشکل همه گانیه یا نه بنده از دیروز از وقتی که اون پست دادم دسترسیم به فروم محدود شده با مرورگر گوگل کروم که همیشه بازدید میکردم کلا دسترسی ندارم کش و تاریخچه و کوکی و همه چی پاک کردم ولی بازم نشد مرورگر موزیلا نصب کردم اولش مشکلی نبود ولی بعد لاگین بازم مشکل پیدا کردم الان با مرورگر ویندوز اومدم که به محض لاگین شدن بازم دسترسیم محدود شد و از اکانت خارج میشم چند باری رفرش میکنم تا درست بشه و بتونم پستی بدم 4-میخواید با بایوس رسمی فروم msi تست کنم ؟ اینو هم بگم طبق گفته پشتیبان اصلی فروم msi تعویض بایوس هیچ خدشه ای به گارانتی وارد نمیکنه حتی گفتن تعویض خمیر کارت اگه با هماهنگی گارانتی باشه موردی برای گارانتی نداره ، بنده یکسال مشکل دارم با این کارت قبلشم زیاد بازی نمیکردم واسه همین مشکلاتش نمایان نبود دلیل این هم که این کارتی هم که گرفتم آکبند نبوده و قبلا روی سیستم بوده بنده این همه تاکید کردم که با کارت باید بازی بشه بازم شما رفتید 4 تا تست 3d گرفتید و گفتید سالمه همین که مدت کمی تست کردم مشکل دور فن بازم پدیدار شد براتون اسکرین گذاشتم که دور فن روی 74 دما روی 62 حتی دمای کارت میاد زیر 60 باید فنها خاموش بشن اما دور فن همچنان روی 76 درصد ! حتما خود کارت باید زبون در بیاره و بگه ایراد دارم تا شما به کار مراجعه کنندگان رسیدگی کنید صبر بنده هم خیلی زیاده یعنی یکسال باهاش سر کردم ولی دیگه نمیکشم کارت 250 دلاری اون زمان 350 دلار پول دادم اما همش برام کابوس بوده پست بنده هم کامل نخوندید بنده اسکرین گذاشتم کاربر لیون که مشکل مشابه بنده داشتن براشون با کارت آکبند تعویض شده حتی یک نفر دیگه بود کارت مشکل 1070 داشتن که آواژانگ چون 1070 موجود نداشتن براشون با کارت 1070ti تعویض کردن بدون هیچ هزینه اضافی ، این همه ادعا داریداما اندازه آواژنگ هم نبودید و انقدر کار بنده معطل میکنید که مدت گارانتیش تموم بشه خودتون حساب کنید از پارسال بهتون مراجعه کردم تا الان وضعیت همینه اعصابی هم برام نمونده در آخر هم اگر به نتیجه ای نرسم احتمالا کارتو با چکش خورد فیلم بزارم یوتیوب و آپارات راحت شیم ! همین الان که این پستو دارم میدم به محض اینکه روی صفحه بعد کلیک میکنم بازم صفحات به هم میریزه که نه میتونم پستی بدم نه پستی بخونم ! اینم از لیون !2 امتیاز
-
به نظر میرسد که کمپانی XFX باردیگر طراحی کارتهای گرافیکی خودرا ، دچارتغییراتی ساخته است.در اینجا اولین عکس از کارت کاستوم شده این شرکت مربوط به سری جدید RX 5700 منتشر شده است. از قرار معلوم مشخص است که فن های مورد استفاده از همان طراحی موجود برای سری VEGA بهره میبرند.اینبار نوارهای فانتزی جای خود را به بافت هایی از جنس فیبر کربن داده اند.در کل کولر کارت هم به صورت متقارن تری نسبت به نسل های قبلی طراحی شده است.البته هنوز XFX تایید نکرده که این عکس مبتنی بر کارتهای گرافیکی خانواده NAVI است.با این حال با توجه به اینکه تا کنون چند بار این کمپانی طراحی های خود را تغییر داده ، واضح است که ما با یک کارت گرافیک با معماری RDNA طرف هستیم.با توجه به اینکه تاریخ دقیقی جهت عرضه این کارتها اعلام نشده ، اما انتظار میرود که که مدل های سفارشی شده XFX از سری کارتهای RX 5700 ماه آینده در قفسه فروشگاه ها باشند. آپدیت : اولین عکس های رسمی از کارت سفارشی RX 5700XT : منبع : Videocardz مترجم : محمد فتحی2 امتیاز
-
انشاالله خدا رحمتش کنه. فاصله ما با مرگ شاید حتی کمتر از یه قدم یا یه لحظه باشه. حتی از یک ثانیه بعد نمیشه با قطعیت خبر داشت. ایشون سر بی احتیاطی و عدم رعایت شرایط ایمنی فوت کردن اما این قضیه می تونه برای هرکس اتفاق بیوفته. برای خودم هم پیش اومده و شاید باورتون نشه اما اگه یه ثانیه زودتر (شایدم کمتر) حرکت می کردم الان سینه قبرسون بودم. قدر تک تک لحظه هاتون رو بدونید و سعی کنید تا جای ممکن بی احتیاطی نکنید. فوت فرزند جوون برای پدر و مادر بسیار سخته و شاید غمش تا آخر عمر برای پدر و مادر تسکین پیدا نکنه. هم به فکر خودتون باشید هم به فکر خانواده مخصوصا پدر و مادرتون و با بی احتیاطی موجب غم و غصه اشون نشید. انشاالله خدا ایشون رو رحمت کنه و به پدر و مادرش و دیگر اعضای خانوادش صبر بده واقعا غم بزرگیه.2 امتیاز
-
خدا رحمتش کنه ، این چنین اتفاق ها بسیار ناراحت کننده هست. روحش شاد.2 امتیاز
-
2 امتیاز
-
از موضوعات قبلی تاپیک هایی که استارتر زدند و روند پیشروی تاپیک ها....چیزی که بیش از همه مشخص بود خستگی ایشون از مشکلات عدیده ای بود که از ابتدای خرید این کارت با اون سرکار داشتند. تا دلزدگی و ... . و پاسخ های این چنین برای مصرف کنندگان حقیقی منصفانه نبوده و به مثال همه را با یک چوب راندن هست.2 امتیاز
-
2 امتیاز
-
2 امتیاز
-
2 امتیاز
-
2 امتیاز
-
مگه کسی که حوصله داره انقدر تایپ کنه از چنین بازی های اعصاب خورد کنی خوشش بیاد😅 نرید سراغ این بازی های مزخرف از نظر روانشناسی ثابت شده تاثیرات بسیار منفی در کیفیت زندگیتون داره از ما گفتن چندبارم اینجا لینک دادم و مقاله از سایت های معتبر در تایید این حرف فرستادم ولی کیه که گوش کنه2 امتیاز
-
نتیجه چی شد؟ دیگه سمت محصولاتی که green گارانتیشه نریم؟به همکاران لینک بفرستیم ؟ از گارانتی که بخاری در نمیاد یکی از تعمیرکاران محترم بیاد نظرشو در مورد مشکل کارت بگه @derakulla1 امتیاز
-
جقد غم انگیز الان رفتم تو تاپیک هایی که ایشون شرکت کرده بودن و الان نیستند برایه منی که تاحالا این دوست عزیز رو ندیدم و باهاشون معامله نداشتم خیلی خبره غم انگیزی هست ...خدا به پدرومادرش صبر بده....خدارحمتش کنه1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
Call of Duty: Modern Warfare Multiplayer Supports up to 100 Players, Open Beta Dates Set .1 امتیاز
-
برخی شرکت ها قوانین کلی گارانتی را در وب سایت های جهانی خودشون درج می کنند و جزئیات شرایط گارانتی رو به عرضه کنندگان محلی واگذار می کنند. به دلیل موارد متعدد سوء استفاده از این بند گارانتی در سال های اخیر این بند ذکر نمیشه. برای مثال بارها پیش آمده که مشتریان به دلایل مختلف تا قبل از اتمام گارانتی تعویض به صورت عمدی دستگاه مورد نظر را معیوب می کنند تا دستگاه نو تحویل بگیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد پیشنهاد می کنم با شماره 02188170017 (گارانتی گرین) تماس بگیرید. بنده در حال حاضر اطلاعات دقیق تری در اختیار ندارم. قوانین گارانتی گرین برای همه مشتریان محترم یکسان و روند رسیدگی به امور مشتریان نیز تعیین شده و مشخص است. ما در صدد رفع مشکل ایشون هستیم و مطمئن باشید اگر ایشون با ما همکاری کنند امرشون در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. رسیدگی خارج از نوبت و یا تبعیض میان مشتریان در نهایت باعث ضایع شدن حق سایرین خواهد شد.1 امتیاز
-
1 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد