رفتن به مطلب

Recommended Posts

البته که بنده درسطحی نیستم که نظر کارشناسی بدم

ولی فکر کنم اصول گارانتی در دنیا این هست که در کوتاهترین زمان ممکن مشکل کاربر حل بشه و کاربر بدون قطعه نمونه و اگر مشکلی هم هست ولی دقیق پیدا نمیشه ربطی به یوزر پیدا نمیکنه شرکت قطعه رو عوض میکنه بعد قسمت فنی میشینه ایراد رو پیدا میکنه چون اینجوری پیش بره یوزر باید بشینند با بخش فنی به ایراد یابی بپردازند و با هم پیر بشوند😄

  • لایک 4
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 301
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

در 12 دقیقه قبل، Ehsan.K گفته است :

البته که بنده درسطحی نیستم که نظر کارشناسی بدم

ولی فکر کنم اصول گارانتی در دنیا این هست که در کوتاهترین زمان ممکن مشکل کاربر حل بشه و کاربر بدون قطعه نمونه و اگر مشکلی هم هست ولی دقیق پیدا نمیشه ربطی به یوزر پیدا نمیکنه شرکت قطعه رو عوض میکنه بعد قسمت فنی میشینه ایراد رو پیدا میکنه چون اینجوری پیش بره یوزر باید بشینند با بخش فنی به ایراد یابی بپردازند و با هم پیر بشوند😄

😂😂 

چی بگم والا 

بزار تا اعلام نتایج قضاوتی نکنیم 

درضمن طبق گفته نماینده ها هزینه پست و ایاب ذهاب هم رایگانه 

باید پول استارتر هم مشخص بشه که خودش هزینه کرده یا خیر

 

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام به همه دوستان و عزیزان و ممنون از حماییتون 

کارت داره روند رسیدگیشو طی میکنه یه کم  طولانی میشه به خاطر ایراد نادر کارت ولی آقای موسوی پیگیر ماجرا هستن و به بنده تضمین دادن مشکل بنده حل میشه فقط مسئله زمانه

یه مطلبی هم یاداور بشم کارت از طریق نمایندگی ارسال بشه هزینه پستی نداره و رایگانه و فقط هزینه رفت و آمد تا نمایندگی به عهده خود کاربره و  بنده تا الان از همین روش کارتو ارسال کردم زمان ارسال و دریافت یه کمی طولانی تر از  ارسال شخصی میشه ولی هزینه ای نداره و رایگانه .

در صورت آپدیت قضیه حتما همینجا اعلام میکنم

تا اعلام نیتجه نهایی فععلا منتظر میمونیم

بازم ممنون از پیگیری دوستان تا جایی که تونستم پستها رو لایک کردم 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

عجب داستانی... 

نزدیک 1ماهه فقط داریم پیگیری و رسیدگی میشنویم اینجا

حرفم میزنی به قصد دشمنی نگاه میکنن والا تمام دوستان تا وقتی کار درست پیش بره با کسی مشکلی ندارن اصلا چه دلیلی هست مشکل داشته باشن؟ 

اگه مشکل شناسایی شده و حل نمیشه خوب تعویض کنید با کارت اکبند بره ایا شما متحمل ضرری میشید با تعویض کارت اکبند؟ جریمه میخورید؟  هر هزینه ای هم باشه باید خود شرکت اصلی msi متحمل بشه  و ضرری به نماینده وارد نمیشه مگه اینکه توافق شما به گونه ای دیگه باشه!!! (بازاریابی و فروش x هزارتا جنس) 

اگه مشکل شناسایی نشده چرا اعلام نمیکنید چیزی؟بلخره از این 2حالت خارج نیست دیگه! 

من با 10 دقیقه تست با شرایط مختلف کرش کارتو 5بار دیدم شما با لابراتوریتون 5روزه هیچ گزارشی اینجا اعلام نکردید

این فاجعه نیست؟؟  دقیقا دنبال چی هستید الان؟ 

یا دنبال بهانه برای این میگردید که عیب رو بندازید روی سیستم کاربر یا اینکه دوستان اینجا تخصصی تر از لابراتوری شما عمل میکنن که تو 1روز مشکل رو با چشم دیدن با 2سیستم متفاوت و 1بار هم با تعوض تک تک قطعات سیستم

حتی اگه مشکل هم شناسایی کرده باشید ضمن اعلام مشکل به کاربر باید اعلام کنید راه حلی براش دارید یا خیر اگه ندارید که با بایوس زدن و امروز و فردا کردن چیزی حل نمیشه و حتما مشکل خاصی در کارت هست 

کلا در دنیای الکترونیک و دیجیتال کوچیک ترین مشکلات میتونن نادرترین مشکلات باشن و شناساییش هم با اون تعداد قطعات رو برد به 0درصد میل میکنه مگه واقعا هم شخص علمشو داشته باشه هم تجهیزات تست کردنشو و یا اصلا علمی برای شناساییش وجود داشته باشه

اگه همه مشکلات حل شدنی بود خط تولید دیگه  خرابی نداشت و خرابی هارو بازیافت نمیکردن، به جاش تعمیر میکردن! 

واقعا همه خواستاریم که این مشکل حل بشه هرچه زودتر  چون واقعا مشکلی نیست که به چشم نیاد و خیلی واضح هست 

 

 

 

 

 

در اخر:

اگه وضعیت همینطور میخواد پیش بره از استارتر درخواست دارم تایپک مرتبط با مشکل خودشون و این تایپک رو هرطور شده ذخیره کنن و خلاصه اش رو به انگیلیسی ترجمه به همراه لینک اصلی و تصاویر ذخیره شده به شرکت اصلی msi(ایران نه) گزارش کنن بلخره اون ها هم باید در جریان فعالیت نمایندشون درکشور های دیگه باشن و  اگه در این رابطه سهل انگاری کنن قطعا حداقل  کسی در این انجمن  دیگر سمت msi نخواهد رفت 

همچنین میتونن با سامانه های مرتبط اقدامات قانونی انجام بدن 

تا اینجا هم ثابت شد اون تندیس ها فقط نماد هستن و جز نمادگرایان کسی اونارو باور نداره

 

 

 

 

ویرایش شده توسط memex
  • لایک 6
لینک به دیدگاه
Share on other sites

تو این شرایط که عیب یابی خیلی طول می کشه به نظرم باید شرکت گارانتی یه کارت مشابه کارت طرف به کاربر بده تا کاربر بدون کارت نباشه و بعد سر فرصت به مشکل رسیدگی کنن. کارت اوکی شد طرف کارت گرفته رو پس میده و کارت خودش رو تحویل می گیره.

 

انشالله مشکل دوستمون حل بشه واقعا درک می کنم شرایطش رو. لپتاپی که یه روز بود خریده بودم برند msi البته گارانتی ماتریکس کلیدش مشکل فیزیکی داشت گارانتی قبول نکرد گفت مشکل فیزیکی شامل گارانتی نمیشه. اون زمون ۱۵۰ که به پول الان پونصد میشه باید بدی درست کنیم. ینی اصلا احتمال اینکه در حین ساخت ممکنه لپتاپ مشکل فیزیکی پیدا کنه  در نظر نمی گیرن‌ مشکل هم این بود کلیک چپ و راست موقع زدن گیر می کرد و حس نا خوشایندی به آدم می داد. لپتاپ از نویی برق میزد بدون کوچکترین ضربه خوردگی یا فرورفتگی و ... .

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 17 ساعت قبل، Sabertooth گفته است :

3بار قطعه رفته گارانتی هر بار کرایه وقت استرس و....

اگه قرار بود با ادیت بایوس مشکلتون حل بشه 3 بار نمیرفت گارانتی...

این قضیه داره برای یه کاربر تو سایتی اتفاق میوفته که در روز هزاران بازدید داره و اینجوری میپیچونن! ببین چقدر هستن کسایی که هیچی نمیدونن و ....

سال 90 یا 91 بود 5850 رفیقم سوخت فرستادیم گارانتی سازگار ..گفتن گرافیک داغ شده سوخته و ما قبول نداریم حرف شکایت اوردیم وسط یهو گفتن 5870 داریم 70 تومن باید سر بدید😂

خلاصه گارانتی تو این مملکت زوری هست 

کلا سازگار رو ولش(شرمنده اینجوری حرف میزنم ولی دل خوشی ازشون ندارم) 

کلا کاری که سازگار میکنه اینه که یه گارانتی بی در و پیکر ارائه میده بعد وقتی مراجعه میکنی میگه قطعه عوض میشه(میگی ایول چه گارانتی خوبی) برای تحویل که میری میبنی که قطعه دست دوم که معلوم نیست چه بلایی سرش اومده رو میدن بهت اگه اعتراض بکنی که باید قطعه نو بدید میگه اگه ۱۰ روز گذشته بود قطعه نو میدادیم در غیر این صورت همینه که هست(روی کارت گارانتیشونم نگاه کنی نوشته با قطعه سالم تعویض میگردد یعنی دست دوم ولی سالم که یعنی عملا قطعه تعمیری یه بنده خدای دیگه رو به شما میدن) جالب اینکه با دریافت ۷۰ تومن هر قطعه‌ای باشه رو صفرشو میدن(*****ها قیمت رو جوری گذاشتن که شما به خودت میگی ولش بابا کی حوصله و دردسر شکایت رو داره) حالا بماند که بعضا جنگولک بازیهایی به کار میبرن که بگن ایراد از جای دیگس مثل نصفه جا زدن کارت گرافیک و غیره!

در 16 ساعت قبل، Hamed.Madadi گفته است :

شما فکر کردید گرافیک رو با گرافیک نو عوض میکنن ، پس خیلی فکر اشتباهی کردی ، Gtx 980 داشتم با گارانتی آواژنگ ، خروجی dvi کارت مشکل داشت ، شش ماه از گارانتیش مونده بود  ، کارت منو با کارت دیگه ی عوض کردن ، مشخص بود کارت نو نیست و کارکردست ، پرسیدم چرا کارت نو نیست ، گفتند درصورتی که حداکثر شش ماه از شروع گارانتی گذشته باشه با کارت نو عوض میشه ، کارتی هم بهمم دادن مشکل داشت ، کلا چهار دفعه رفتم گارانتی آواژنگ و سه ماه بدون کارت بودم 

خب شما گفتید منم گفتم یه تجدید کنم شاید دوستان یادشون رفته باشه

در 16 ساعت قبل، Ehsan.K گفته است :

البته که بنده درسطحی نیستم که نظر کارشناسی بدم

ولی فکر کنم اصول گارانتی در دنیا این هست که در کوتاهترین زمان ممکن مشکل کاربر حل بشه و کاربر بدون قطعه نمونه و اگر مشکلی هم هست ولی دقیق پیدا نمیشه ربطی به یوزر پیدا نمیکنه شرکت قطعه رو عوض میکنه بعد قسمت فنی میشینه ایراد رو پیدا میکنه چون اینجوری پیش بره یوزر باید بشینند با بخش فنی به ایراد یابی بپردازند و با هم پیر بشوند😄

چند وقت پیش داشتم گارانتی شرکت وسترن رو میخوندم و یه نکته برام خیلی جالب بود که در زیر تعریف میکنم:

طبق اطلاعات سایت وسترن وقتی قطعه شما مشکل داره ولی هنوز کار میکنه میتونید یه برنامه مخصوص دارن اون رو دانلود کنید و تست بگیرید وقتی تو تست تاییده تعویض گارانتی خورد گزارش اون رو برای نماینده شرکت میفرستید بعد از تایید اونها شما مبلغ ۱ هارد صفر(همون مدل خودتونو) به صورت امانت در اختیار نماینده میذارید(از طریق پی پال پرداخت میکنید) بعد اونها یک هارد صفر و آک رو براتون میفرستند تا شما اطلاعات هارد فعلیتونو منتقل کنید بعد از اتمام انتقال شما هارد معیوب رو پس میفرستید اونها هم مبلغ شما رو بهتون عودت میدن!

فقط یه لحظه فک کنید به همچین سطحی از گارانتی برسیم!

  • لایک 4
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام آقای شعبانی

بارها دیدم در تاپیک های مختلف در مورد گرین و خدمات پس از فروشش اظهار نظر کردین و همیشه به تعریف و تمجید از این مجموعه پرداختین

لطفا در مورد این مسئله میخوام پاسخگو باشین ممنونم. @Poorya_Lion

ویرایش شده توسط Nsm1000
  • لایک 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 36 دقیقه قبل، Nsm1000 گفته است :

سلام آقای شعبانی

بارها دیدم در تاپیک های مختلف در مورد گرین و خدمات پس از فروشش اظهار نظر کردین و همیشه به تعریف و تمجید از این مجموعه پرداختین

لطفا در مورد این مسئله میخوام پاسخگو باشین ممنونم. @Poorya_Lion

الان نظر ایشون چه دردیو دوا میکنه ؟ 

بهتره خود نماینده ها پاسخ گو باشن تا وکیل مدافع

الان وضعیت شبیه وضعیت حقوق بشر شده😄 همه حمایت میکنن و تا ترق تروق میشه سکوت.

یک مسئول باید مسئولیت پذیر باشه و جواب گو  اگه مشتری ناراحته و اعتراض میکنه یعنی مسئول یا کادرش کارشو درست انجام نداده و باید پاسخ گو باشه اینجا حق الناس وسطه 

حق گرفتنیه ولی اولش با زبان لطیف و نرم! 

ایران گویا برعکسه مشتری باید پاسخ گو باشه و مسئول طلبکار و در نهایتم حرفی زده میشه فرارفکنی میکنن و بحث بی ربطو وسط میکشن تا ذهن ها جایی دیگه درگیر شه

☺️ماکه رغیب نیستیم کسیو تخریب کنیم 

ولی حامی حقوق مظلومیم

 

 

 

ویرایش شده توسط memex
  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان میگم صبر کنید کارت برسه دست دوستمون یه تست بزنه ببینیم چی شده/ گارانتی ها هم با این اوضاع گرانی قطعات معمولا سمت تعویض نمیرن 🙄

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 45 دقیقه قبل، m2relax گفته است :

دوستان میگم صبر کنید کارت برسه دست دوستمون یه تست بزنه ببینیم چی شده/ گارانتی ها هم با این اوضاع گرانی قطعات معمولا سمت تعویض نمیرن 1f644.png

شکر اضافه خوردن..موقع گرفتن درصدشون به فکر من و شما نیستن وظیفشون هست و باید درست عمل کنن وگر نه اون پولی که از این شغل بدستشون میرسه حلال نیست(البته کی حروم حلال حالیشه)

 

 

  • لایک 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم موافقم فعلا باید تا رسیدن کارت قضاوتی از رو گذشته شرکت و احساسات نکرد

قطعا کارت اگه بازم مشکلش سرجاش باشه اندک اعتباری هم که اینجا داشتن از بین میره 

 

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 11 ساعت قبل، Nsm1000 گفته است :

سلام آقای شعبانی

بارها دیدم در تاپیک های مختلف در مورد گرین و خدمات پس از فروشش اظهار نظر کردین و همیشه به تعریف و تمجید از این مجموعه پرداختین

لطفا در مورد این مسئله میخوام پاسخگو باشین ممنونم. @Poorya_Lion

چند وقتی هست که رابط بین شرکت و انجمن های لیون کامپیوتر توسط همین یوزر پشتیبان گرین صورت میگیره. مهندس شعبانی و کل تیم فنی ترجیح دادند که ارتباط تیم فقط توسط همین یوزر انجام بگیره.

در 56 دقیقه قبل، memex گفته است :

منم موافقم فعلا باید تا رسیدن کارت قضاوتی از رو گذشته شرکت و احساسات نکرد

قطعا کارت اگه بازم مشکلش سرجاش باشه اندک اعتباری هم که اینجا داشتن از بین میره 

 

ما با آقای عسگری (استارتر) در ارتباط هستیم و در حال هماهنگی و تست و مستند سازی جهت ارائه به بخش گارانتی گرین و MSI. 

به زودی مشکل ایشون حل خواهد شد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 17 ساعت قبل، GREEN Support گفته است :

ما با آقای عسگری (استارتر) در ارتباط هستیم و در حال هماهنگی و تست و مستند سازی جهت ارائه به بخش گارانتی گرین و MSI. 

به زودی مشکل ایشون حل خواهد شد

با تشکر از شما 

ولی فکر میکنم کارت دیگه الان دست گارانتی نباشه😅

کارت رو خود بنده تست خواهم کرد امید وار هستم مشکل رفع شده باشه

در 17 ساعت قبل، GREEN Support گفته است :

چند وقتی هست که رابط بین شرکت و انجمن های لیون کامپیوتر توسط همین یوزر پشتیبان گرین صورت میگیره. مهندس شعبانی و کل تیم فنی ترجیح دادند که ارتباط تیم فقط توسط همین یوزر انجام بگیره.

میتونم بپرسم سِمَت شما در گیرین چیه؟ 

چون نوشتید رابط 

فکر میکنم شما مدیر روابط عمومی هستید درسته؟ 

ویرایش شده توسط memex
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در در 5 مرداد 1398 در 15:02، Hassan.SK گفته است :

همین الان از گرین زنگ زدن گفتن که مشکل کارتو مشاهده کردن و بایوس آپدیت کردن (گفتم که بایوس آخرین ورژن روشه ) در جواب : نه این همون ولی استیبل تره ! 😐

دوباره گرافیکو میفرستن تست کنم ! امیدوارم درست بشه ولی امید زیادی ندارم !

خوب دوستان کارتو تحویل گرفتم فقط بایوس ادیت شده هستش نمیدونم چه قسمتی ولی همون 154 ورژنی که پارسال زده بود ولی به گفته خودشون این بایوس استیبل تره و هنوز فرصت نکردم بازی کنم ولی تست استرس 17 دقیقه ای گرفتم مشکلی نبود واسه بازی حداقل 2 هفته زمان میخوام که تست کنم اگه حوصله بازی بکشه چون قبلا با درایور قدیمی 3 روز کامل (روزی 8 ساعت) بازی کردم و مشکلی نبود اما بعد یک هفته برگشت به درایور قدیمی بازم کرش میکرد

چند تا مسئله اینجاست که باید روشن بشه

 یک ساله با کارت خراب دارم سر میکنم و هر بار فرستادم گارانتی سر سری گرفتن موضوع رو و فوری برگشت دادن به بهانه سالم بودن کارت و ایرادو گردن سایر قطعاتم انداختن مثل پاور که اونم برای گرین فروردین امسال  ارسال و 4 هفته طول کشید تا بره بیاد و 4 هفته بدون سیستم موندم ! حتما باید سر و صدایی توی فروم بر پا بشه که تا به کار مراجعه کنندگان رسیدگی بشه ؟!

هنوز مطمئن نشدم که کارت سالمه ولی اگه مشکلی نبود چی جواب خسارت بنده رو میده که یکسال با کارت خراب سر کردم ؟ حتی یه عذرخواهی ساده هم نکردن !

مسائل جالب تر اینکه 2 روز بعد از تلفن آقای سعیدی ، سر صبحی آقای موسوی به بنده تلفن کردن و با لحنی طلبکارانه ، به بنده گفتن چرا کاغذی همراه کارت نفرستادی ، بنده هم عرض کردم کاغذ چسبوندم به کارت و حتی موقع گرفتن قبض به مسئولین گرین تلفنی مشکلشو گفتم و علاوه بر دو نماینده هم در جریان مشکل کارت بودن ، جالب تر از اون دیروز وقتی کارت از نمایندگی گرفتم با کمال تعجب دیدم کاغذی که چسبوندم سر جاشه و حتی به نماینده گرین تبریز این موضوع رو گفتم و ایشون هم مثل بنده تعجب کردن (البته بنده از دروغ گویی اعصابم بدجوری بهم ریخته ) ، اگه به پستهای قبلتر نگاه کنید آقای موسوی بنده با نام عسگری خطاب کردن که فامیل بنده هستش اما مشکلی که همیشه دارم اینه که هر جا فامیلمو میگم با نام اصغری ثبت میکنن و اگه بعکس کارت کارت نگاه کنید نماینده تبریز با نام اصغری ثبت کردن ، روی کاغذی که بنده چسبوندم با نام عسگری نوشتم به همین راحتی دروغ آقای موسوی نمایان میشه که میگفتن کاغذی ندیدن !

111_1_.jpg115.JPG

مسئله دیگه اینکه زمانی که تلفنی حرف میزدیم آقای موسوی مدعی شدن که با تمامی کارکنان بخش فنی صحبت کردن و هیچ کدوم به بنده زنگ نزدن که کارت کرش کرده و کارت از هر لحاظی سالمه و طبق معمول تست های همیشگی گذرونده و با وجود اینکه بنده تاکید کردم باید باهاش بازی بشه ولی این مطلبو فراموش کردن وقتی کسی زنگ میزنه شماره طرف مقابل روی گوشی ثبت میشه و حتی میشه مکالمات رو ضبط کرد ! که توی تصاویر مشخصه که حدود 5 دقیقه مانده به ساعت 3 آقای سعیدی زنگ زدن و چند دقیقه بنده پست زیر دادم این فاکتوری که گرین صادر کرده و مشخصه که بایوس زدن آیا برای کارت سالم نیازه بایوس بزنن اونم بایوس قبلی !؟ که مدل هر دو 154 بودن و آخرین ورژن که احتمالا این بایوس ادیت شده هستش و چون تخصصی در این باره ندارم نظری نمیتونم بدم .تاریخ فاکتور هم ، همون تاریخی هست که بنده پست دادم که بایوس میزنن

117.jpg114.jpg118.JPG116.thumb.jpg.52a9eb93e53928708c4303253b77ece7.jpg

مسئله دیگه اینکه آخرسر بعد 17 دقیقه مکالمه آقای موسوی به بنده تضمین دادن اگه از ایراد کارت فیلم بگیرم  و بفرستم مشکل بنده رو حل میکنن و پرسیدم چجوری ؟ با کارت آکبند تعویض میشه و ایشون گفتن دست بچه های گارانتیه اما همه جای دنیا وقتی تعویض میشه با کارت دست دوم تعمیری تعویض میکنن که الان انبار گارانتی ها پر شده از کارتهای ماین شده خراب که رو دستشون باد کرده و منتظر کاربر بدبختی مثل بنده هستن که از سرشون باز کنن و مطلبی هم غیر مستقیم به بنده برچسب زدن که اگه با کارت آکبند تعویض کنن هر کسی که کارتش دلشو زده میاد هیا هو میکنه و میخواد کارتش با آکبند تعویض بشه اینو بگم هیج جای دنیا اینجوری نیست فقط گرین اینجوریه این یه نمونه که گارانتی آواژنگ کارت مشکل دار شبیه بنده با کارت آکبند تعویض کردن بدون هیا هو ! همین مطلب آخر یه خاطره ای از گرین زمان اسفند 95 زنده کرد که فعلا نمیخوام این پست منحرف بشه و زخمهای کهنه باز کنه در آینده احتمالا به بحث اون خواهم پرداخت ، به بنده هم گفتن که دیگه توی تاپیک مطلبی ننویسم چون جو ضد گرین درست میشه و بنده هم گفتم باشه فقط اون مطلب رایگان هزینه پستی گفتن پست بده که دادم

580_1.JPG580.JPG

حالا هم از مجموعه گرین میخوام اگه توضیحی در رابطه عملکرد ضعیف کادر فنی و دروغ گویی مکرر نمایندشون در لیون دارن بیان کنن البته به غیر از انکار و توجیح خودشون و اعلام میکنم بنده هیچ صحبتی با آدم دروغ گو ندارم و به شدت از این قبیل افراد متنفرم

نماینده msi این موارد رو ببینه و بیشتر دقت کنن که با چه مجموعه ای قرارداد نمایندگی امضا میکنن این حرفو کسی میزنه که 5-6 قطعاتتش سیستم خودش یا ساخت گرین یا تحت گارانتی گرین هستش و به حدی توی این 2.5  سال مخصوصا این یکسال اخیر زده شد که حتی حاضر نیستم هیچ قطعه ای دیگه از گارانتی گرین خریداری کنم و در صورت اولین امکان قطعات گرین تعویض میکنم منه ساده دل بگو همیشه توی تاپیکهای مشاوره محصولات گرین پیشنهاد دادم الانم نشان طرفداری گرین از پروفایل خودم برمیدارم 

نماینده msi اگر حرفهای قانع کننده ای داشتن نشان msi نگه میدارم و بعدا بازم از برندشون حمایت میکنم و جواب خسارت سر کردن یکسال با کارت خراب کی الان میده و البته هنوز وقت تست کردن کارتو ندارم که مطمئنم بشم با بایوس جدید مشکلی نخواهم داشت چون ممکنه یکی دو ماهی بدون مشکل کار کنه و بعدش روز از نو روزی از نو !

مطلبی هم اگه فراموش کرده باشم بعدا همینجا اضافه میکنم چون این چند روزه به اندازه یکسال سر کردن با کارت مشکل دار ، اعصابم خراب نشده بود

و در آخر هم احتمالا بخوان صدای بنده خفه کنن که اگه اینجوری شد مطمئن بشید حق با بنده بوده !

والسلام

@MSI Support

 

 

ویرایش شده توسط Hassan.SK
اصلاح تصویری که نمایش داده نمیشد
  • لایک 7
لینک به دیدگاه
Share on other sites

یه سوالی شما بایوس کارت گرافیک رو آپدیت کردید ؟ بعداز آپدیت بایوس کارت گرافیک این مشکل پیش امده ، شما فرمودید اسفند 95 این کارت رو آکبند از لیون خریدید و 3 سال بدون مشکل استفاده میکردید و 6 ماه هست که مشکل پیش امده ، اگر خودتون بایوس کارت گرافیک رو آپدیت نکرده باشید بعید میدونم ایراد از بایوس باشه چون بایوس به خودی خود فکر نمیکنم دچار تغییر بشه

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 28 دقیقه قبل، Hamed.Madadi گفته است :

یه سوالی شما بایوس کارت گرافیک رو آپدیت کردید ؟ بعداز آپدیت بایوس کارت گرافیک این مشکل پیش امده ، شما فرمودید اسفند 95 این کارت رو آکبند از لیون خریدید و 3 سال بدون مشکل استفاده میکردید و 6 ماه هست که مشکل پیش امده ، اگر خودتون بایوس کارت گرافیک رو آپدیت نکرده باشید بعید میدونم ایراد از بایوس باشه چون بایوس به خودی خود فکر نمیکنم دچار تغییر بشه

 

بایوس پارسال توسط گارانتی آپدیت شده

کارت حدود یکسال مشکل داره و ایرادات جور واجور میده ، کارت قبلی از لیون اسفند 95 آکبند گرفتم که همون اول  کارت مشکل داشت و بعد از 2 هفته کشو قوس های فراوان با گارانتی برام تعویض کردن به اسم آکبند که وقتی کارت دستم رسید متوجه شدم قسمتی از کارت به بدنه کیس وصل میشه جای پیچ هست و این موضوع به آقای شعبانی اطلاع دادم و ایشون به بنده اطمینان دادن که کارتو خودشون از روی بار جدید برداشتن و آکبندهستش و چون 2 هفته بدون کارت بودم و دم عید بود و باید حداقل 3 هفته دیگه بدون  کارت میموندم به حرف ایشون اعتماد کردم  و این همون زخم کهنه ای هستش که توی پست قبلی اشاره کردم و فعلا راجب این موضوع بحث نمیکنم چون تاپیک منحرف میشه و بعدا سر فرصت اگه لازم شد توی  تاپیک جدید یا همینجا راجبش بحث میکنم ، آقا مجید هم از همون ابتدا در جریان کارت من و مشکلاتی که با گرین داشتم هستن و میتونن صحبت های بنده رو تایید کنن 

@Trickster

لینک به دیدگاه
Share on other sites

جالب شد

کاغذ الحاق شده موقع تحویل کارت به شما، همچنان رو جعبه کارت هست چجوری پیدا نکرددن؟ 😕

الان فقط بایوس عوض کردن؟؟؟؟!!!!!😶 بایوسم که نمیتونن نسخه ادیت شده بزنن اصلا اجازه این کارو ندارن

در ۱ ساعت قبل، Hassan.SK گفته است :

گفتن دست بچه های گارانتیه اما همه جای دنیا وقتی تعویض میشه با کارت دست دوم تعمیری تعویض میکنن

😕 نکنه همینارو لیبل اک میزنن دوباره با گارانتی 3ساله میفروشن

من همچین چیزی نشنیدم والا که کارت دست دوم تحویل بدن

این همه دوستان اینجا کارت ماینی و غیره به گارانتی های مختلف فرستادن و اکبند تحویل گرفتن  چطور همچین ادعایی میکنن؟

خوب کارت مشکل دارو برگردونن به شرکت msi دوباره حالا خود شرکت اصلی تصمیم میگیره چه بلایی سر این کارتا بیاره

این رفتار های عجیب و غریب علتش چیه؟  قبلا گیرین اینجوری نبود

خیلی بی نظمی دیده میشه در کارشون و کاملا هم مشخص هست و باید پاسخ گو باشن

در ۱ ساعت قبل، Hassan.SK گفته است :

مسئله دیگه اینکه آخرسر بعد 17 دقیقه مکالمه آقای موسوی به بنده تضمین دادن اگه از ایراد کارت فیلم بگیرم  و بفرستم مشکل بنده رو حل میکنن

بهتر هست شما به بررسی و تست کارت بپردازید درصورت وجود مشکل قبلی ایشونو با خبر کنید باز بلاخره تضمین دادن الکی نیست که! هرچند بهانه بلاخره در زمان های متفاوتی به وجود میاد و هرشخصیم ازش استفاده میکنه.

 

 

 

فک کنم الانه که شروع بشه : من نبودم دستم بود!! ......

 

 

 

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 50 دقیقه قبل، memex گفته است :

جالب شد

کاغذ الحاق شده موقع تحویل کارت به شما، همچنان رو جعبه کارت هست چجوری پیدا نکرددن؟ 1f615.png

الان فقط بایوس عوض کردن؟؟؟؟!!!!!1f636.png بایوسم که نمیتونن نسخه ادیت شده بزنن اصلا اجازه این کارو ندارن

1f615.png نکنه همینارو لیبل اک میزنن دوباره با گارانتی 3ساله میفروشن

من همچین چیزی نشنیدم والا که کارت دست دوم تحویل بدن

این همه دوستان اینجا کارت ماینی و غیره به گارانتی های مختلف فرستادن و اکبند تحویل گرفتن  چطور همچین ادعایی میکنن؟

خوب کارت مشکل دارو برگردونن به شرکت msi دوباره حالا خود شرکت اصلی تصمیم میگیره چه بلایی سر این کارتا بیاره

این رفتار های عجیب و غریب علتش چیه؟  قبلا گیرین اینجوری نبود

خیلی بی نظمی دیده میشه در کارشون و کاملا هم مشخص هست و باید پاسخ گو باشن

بهتر هست شما به بررسی و تست کارت بپردازید درصورت وجود مشکل قبلی ایشونو با خبر کنید باز بلاخره تضمین دادن الکی نیست که! هرچند بهانه بلاخره در زمان های متفاوتی به وجود میاد و هرشخصیم ازش استفاده میکنه.

 

 

 

فک کنم الانه که شروع بشه : من نبودم دستم بود!! ......

 

 

 

نمیدونم دلیل رفتارهای عجیب و غریب چیه ولی چیزی که مسلمه بنده یکساله با کارت خراب سر میکنم هر بار به بهانه های مختلف خدماتی دریافت نکردم اگه درد گارانتی اینه که مسئولیت یه کارت خراب گردن نگیره میخواین با چکش کارتو خورد کنم همه راحت شیم !؟ وقتی هم یکی چیزی میگه 4 تا کلمه حفظ کردن همونا رو توی تاپیک های مختلف کپی پیست میکنن فلان لابراتور داریم بیان ببینین با هزینه شرکت و فلان (که فقط واسه تبلیغاته) انگاری بگی جنگنده f35 دارم اما خلبانشو ندارم ، اگه عرضه داشتین مسئولیتی که گردن گرفتید درست انجام میدادید !

یه مسئولش زنگ میزنه میگه کارت کرش کرده بایوس استیبل میزنیم شما تست کن اگه بازم ایراد داد بفرست نگاه کنیم بعدی هم میاد میگه کارت سالمه و مشکلی نداره ! هماهنگی بین مجموعه گرین موج میزنه !

وقتی هم که نوشته روی کارتن کارتو نگاه میکنم آتیش میگیرم نوشته گارانتی گرین = گارانتی لبخند

من که اینجوری میبینم گارانتی گرین = گارانتی اعصاب 

واسه تست هم عرض کردم باید حداقل 2 هفته ای باهاش بازی کنم که اعصابی اگه برام مونده باشه! بعد تست هم اگه بازم مشکلی بود از طریق اتحادیه و فروم اصلی msi اقدام میکنم راههای دیگه ای هم هست بالاخره یه نفر باید جوابگو باشه مگه یه نفر چقدر وقت و اعصاب داره واسه یه گرافیک

 

ویرایش شده توسط Hassan.SK
اصلاح غلط املایی
  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 دقیقه قبل، Hassan.SK گفته است :

نمیدونم دلیل رفتارهای عجیب و غریب چیه ولی چیزی که مسلمه بنده یکساله با کارت خراب سر میکنم هر بار به بهانه های مختلف خدماتی دریافت نکردم اگه درد گارانتی اینه که مسئولیت یه کارت خراب گردن نگیره میخواین با چکش کارتو خورد کنم همه راحت شیم !؟ وقتی هم یکی چیزی میگه 4 تا کلمه حفظ کردن همونا رو توی تاپیک های مختلف کپی پیست میکنن فلان لابراتور داریم بیان ببینین با هزینه شرکت و فلان (که فقط واسه تبلیغاته) انگاری بگی جنگده f35 دارم اما خلبانشو ندارم ، اگه عرضه داشتین مسئولیتی که گردن گرفتید درست انجام میدادید !

یه مسئولش زنگ میزنه میگه کارت کرش کرده بایوس استیبل میزنیم شما تست کن اگه بازم ایراد داد بفرست نگاه کنیم بعدی هم میاد میگه کارت سالمه و مشکلی نداره ! هماهنگی بین مجموعه گرین موج میزنه !

وقتی هم که نوشته روی کارتن کارتو نگاه میکنم آتیش میگیرم نوشته گارانتی گرین = گارانتی لبخند

من که اینجوری میبینم گارانتی گرین = گارانتی اعصاب 

واسه تست هم عرض کردم باید حداقل 2 هفته ای باهاش بازی کنم که اعصابی اگه برام مونده باشه!

 

بلخره صبر ادمم حدی داره و رفتار شما کاملا منطقی و قابل درکه

فکر کنم اونجا جنگ سر مسولیت زیاده چون همه فکر میکنن آشپزن و هرکی یه ادویه میزنه تو دیگ

نمیدونم والا  پشت پرده رو نمیشه رو کرد

من 1پردازنده تری(اک بدون جعبه ) گرفتم برای شخصی ( تایپکشم هست)

پردازنده کلا مشکل داشت با اینکه اک بود سنسور دماش مشکل داشت و پالس تروتل به مادربرد میفرستاد خلاصه که با تست و بررسی توسط خودم و حرف زدن با اسمبلر سیستم

و متقاعد شدن ایشون برای اینکه پردازنده در سیکل کاری خودش کار نمیکنه و مشکل داره ، پردازنده اکبند دیگه ای از مغازه گرفتن و بی منت تحویل دادن و گفتن این سیپیو برگشت باید داده بشه و برای مغازه دار  ضرر ملیونی هست و برای برگشت دادن مجبورم جعبشو نگهدارم اگه ممکنه جعبه سیپیوتون رو به بنده بدید (درصورتی که چون من خودم اونجا نبودم  میتونستن با جواب های چرت و پرت به دوستم  بگن نه این پردازنده به قدری قوی هست که اصلا زیر تستم بره به این فرکانس نمیرسه و اینا اون بنده خدام چون اطلاعاتی نداشت قانع میشد و برمیگشت)

 سیپیو های اینتل اصلا گارانتی ندارن داخل ایران هیچ کسیم مسولیتی نسبت بهش نداره، مغازه دار راحت عوض کرد و من خیلی جا خوردم چون هیچ تضمین و کاغذ بازی  اولش به بنده ندادن  ولی حتی با اینکه ضرر هم کردن جایگزین اکبند  دادن حتی تصویرشم خودم دیدم که کاملا برچسب اک اینتل روش بود 

😕 نه به این بنده خدا نه به گارانتی

نمیدونم چی بگم

 

 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 34 دقیقه قبل، Hassan.SK گفته است :

نمیدونم دلیل رفتارهای عجیب و غریب چیه ولی چیزی که مسلمه بنده یکساله با کارت خراب سر میکنم هر بار به بهانه های مختلف خدماتی دریافت نکردم اگه درد گارانتی اینه که مسئولیت یه کارت خراب گردن نگیره میخواین با چکش کارتو خورد کنم همه راحت شیم !؟ وقتی هم یکی چیزی میگه 4 تا کلمه حفظ کردن همونا رو توی تاپیک های مختلف کپی پیست میکنن فلان لابراتور داریم بیان ببینین با هزینه شرکت و فلان (که فقط واسه تبلیغاته) انگاری بگی جنگده f35 دارم اما خلبانشو ندارم ، اگه عرضه داشتین مسئولیتی که گردن گرفتید درست انجام میدادید !

یه مسئولش زنگ میزنه میگه کارت کرش کرده بایوس استیبل میزنیم شما تست کن اگه بازم ایراد داد بفرست نگاه کنیم بعدی هم میاد میگه کارت سالمه و مشکلی نداره ! هماهنگی بین مجموعه گرین موج میزنه !

وقتی هم که نوشته روی کارتن کارتو نگاه میکنم آتیش میگیرم نوشته گارانتی گرین = گارانتی لبخند

من که اینجوری میبینم گارانتی گرین = گارانتی اعصاب 

واسه تست هم عرض کردم باید حداقل 2 هفته ای باهاش بازی کنم که اعصابی اگه برام مونده باشه!

 

ببینید شما اگر زبان انگلسیتون خوبه به ساپورت ام اس آی اصلی ایمیل بزنید و صحت تایید اینکه شرکت گرین نماینده رسمی ام اس آی در ایران هست رو بگیرید

این موضوع رو میگم چون در مورد خودرویی که نمیتونم اسم ببرم به کارخانه اصلی ایمیل زدیم و شرکت مادر گفت ما اصلا در ایران نماینده نداریم ولی پیگیری کرد و اون شرکت به خاک رفت

ولی همچنان شما میتونید از این شرکت به عنوان جعل عنوان نماینده اصلی و مخدوش کردن اعتبار شرکت به شرکت ام اس آی شکایت کنید که اونها وکیل بین المللی دارند و موضوع رو میفرستند اتاق بازرگانی و کلا" اطلاعیه میخوره که در ایران نماینده ای نداره ولی اگر هم طرف داره وارد میکنه و فقط به بحث انحصار شده نماینده انحصاری به اصناف شکایت کنید چون این کارت ها گارانتی بین المللی داره و کسی از کیسه نمیبخشه در حقیقت تحویل میدن مثلا" به نماینده فروش در امارات و آکبند تحویل میگیرن

به هر حال جای پیگیری هست ولی وقت و حوصله میطلبه.

  • لایک 5
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 43 دقیقه قبل، Ehsan.K گفته است :

ببینید شما اگر زبان انگلسیتون خوبه به ساپورت ام اس آی اصلی ایمیل بزنید و صحت تایید اینکه شرکت گرین نماینده رسمی ام اس آی در ایران هست رو بگیرید

این موضوع رو میگم چون در مورد خودرویی که نمیتونم اسم ببرم به کارخانه اصلی ایمیل زدیم و شرکت مادر گفت ما اصلا در ایران نماینده نداریم ولی پیگیری کرد و اون شرکت به خاک رفت

ولی همچنان شما میتونید از این شرکت به عنوان جعل عنوان نماینده اصلی و مخدوش کردن اعتبار شرکت به شرکت ام اس آی شکایت کنید که اونها وکیل بین المللی دارند و موضوع رو میفرستند اتاق بازرگانی و کلا" اطلاعیه میخوره که در ایران نماینده ای نداره ولی اگر هم طرف داره وارد میکنه و فقط به بحث انحصار شده نماینده انحصاری به اصناف شکایت کنید چون این کارت ها گارانتی بین المللی داره و کسی از کیسه نمیبخشه در حقیقت تحویل میدن مثلا" به نماینده فروش در امارات و آکبند تحویل میگیرن

به هر حال جای پیگیری هست ولی وقت و حوصله میطلبه.

خودم که زبانم  ضعیفه نهایت از دوستان کمک میگیرم ، خیلی بهتر از اینه که از اینجا پیگیری کنم اون از تعویض اولیشون که کارتی گرفتیم مورد دار بوده و فقط مسئله زمان بوده که خودشو نشون بده 2 سال پیش هم زیاد بازی نمیکردم با سیستم و بیشتر مشغول کلش رویال بودم از پارسال که اومدیم بازی کنیم ایرادات جور واجور داریم مثلا گرافیک قبلیو عوض کردیم که با گرافیک جدید توی تنظمیات بالا بازی کنیم اونم زهره مارمون کرد

کارتو باید تست کنم اگه بازم مشکلی داشت حتما از اون طریق هم پیگیری میکنم فعلا که یه 15 دقیقه بازی کردم دور فن بازم قاطی کرده و رفته روی 74 درصد !

ممنون از راهکارتون 

DevilMayCry5_2019_08_01_17_21_41_724.jpgDevilMayCry5_2019_08_01_17_21_28_090.jpg

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، Ehsan.K گفته است :

ببینید شما اگر زبان انگلسیتون خوبه به ساپورت ام اس آی اصلی ایمیل بزنید و صحت تایید اینکه شرکت گرین نماینده رسمی ام اس آی در ایران هست رو بگیرید

این موضوع رو میگم چون در مورد خودرویی که نمیتونم اسم ببرم به کارخانه اصلی ایمیل زدیم و شرکت مادر گفت ما اصلا در ایران نماینده نداریم ولی پیگیری کرد و اون شرکت به خاک رفت

ولی همچنان شما میتونید از این شرکت به عنوان جعل عنوان نماینده اصلی و مخدوش کردن اعتبار شرکت به شرکت ام اس آی شکایت کنید که اونها وکیل بین المللی دارند و موضوع رو میفرستند اتاق بازرگانی و کلا" اطلاعیه میخوره که در ایران نماینده ای نداره ولی اگر هم طرف داره وارد میکنه و فقط به بحث انحصار شده نماینده انحصاری به اصناف شکایت کنید چون این کارت ها گارانتی بین المللی داره و کسی از کیسه نمیبخشه در حقیقت تحویل میدن مثلا" به نماینده فروش در امارات و آکبند تحویل میگیرن

به هر حال جای پیگیری هست ولی وقت و حوصله میطلبه.

دقیقا

بسیار راهکار زیبایی بود 

اول صحتش بررسی بشه بعد درصورت تایید، میتونن  از اقدامات و ادعاهاشون شکایت کنن و مورد بررسی قرار بگیره

اونجا به طمع سود و غرامت هم باشه پیگیر این موضوع هستن 

 

 

 

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

https://www.msi.com/page/service-location-new

اینجا که حرفی از کشور ایران نیست! 

Screenshot_20190801-183751.thumb.jpg.56c86fa15e1809f1bdf38d39770fad9f.jpg

باز داخل فرومش میپرسم 

ویرایش شده توسط memex
  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، Hassan.SK گفته است :

بایوس پارسال توسط گارانتی آپدیت شده

کارت حدود یکسال مشکل داره و ایرادات جور واجور میده ، کارت قبلی از لیون اسفند 95 آکبند گرفتم که همون اول  کارت مشکل داشت و بعد از 2 هفته کشو قوس های فراوان با گارانتی برام تعویض کردن به اسم آکبند که وقتی کارت دستم رسید متوجه شدم قسمتی از کارت به بدنه کیس وصل میشه جای پیچ هست و این موضوع به آقای شعبانی اطلاع دادم و ایشون به بنده اطمینان دادن که کارتو خودشون از روی بار جدید برداشتن و آکبندهستش و چون 2 هفته بدون کارت بودم و دم عید بود و باید حداقل 3 هفته دیگه بدون  کارت میموندم به حرف ایشون اعتماد کردم  و این همون زخم کهنه ای هستش که توی پست قبلی اشاره کردم و فعلا راجب این موضوع بحث نمیکنم چون تاپیک منحرف میشه و بعدا سر فرصت اگه لازم شد توی  تاپیک جدید یا همینجا راجبش بحث میکنم ، آقا مجید هم از همون ابتدا در جریان کارت من و مشکلاتی که با گرین داشتم هستن و میتونن صحبت های بنده رو تایید کنن 

@Trickster

درود

بله. کاملاً صحیح هست. تمام پست ها رو کامل خوندم و میبینم که تمام گفتی ها رو خود آقای عسگری گفتن و تماماً هم قابل تأیید هست.

------------------------------------------------------------------------------

@GREEN Support

ولی خب واقعاً می خوام یک چیزی بگم نمیدونم مجموعه گارانتی گرین اصلاً اهمیتی میدن یا خیر اما همونطور که آقای عسگری هم گفتن من از اول به طور کامل در تمام جریان بودم و هر اتفاقی که میوفتاد به من می گفتن و تمام تست ها رو با هم از کارت می گرفتیم و این "از اول" هم که میگم مال امروز و دیروز نیست، مال همون چند سال پیش هست که ایشون کارت اولشون رو خریدن. واقعاً در این مدت، همینجور که در این تاپیک دیدم اصلاً به خوبی و به درستی به مشکل این عزیز رسیدگی نشد. در این چند وقت اتفاقاتی افتاد که من که از کنار مشاهده می کردم کلی اعصابم خرد شد، چه برسه به آقای عسگری عزیز که کارت رو پول داده و خریده که لذت ببره، اما اینجوری باهاش تا کردین.

اینو گفتم که یادآوری کنم، این کاربر و دیگر کاربرهای با سابقه فروم آماتور نیستن که ندونن دارن چیکار می کنن و وقتی بگن مشکلی دارن، حتماً قبلش از سَمتِ خودشون محکم کاری کردن. این کاربرا در تاپیک ها و به افراد دور و برشون (که مطمئن باشین کم هم نیستن، یک نمونه شو خود آقای عسگری از پیغام خصوصیش در پست بالاتر فرستاده) مشورت خرید قطعات و سخت افزار میدن و مشتری های کم تجربه از تجربه اینها در انتخاب سخت افزار استفاده می کنن. حالا با این اوضاع و احوال و تعلل و کار شکنی و سفسطه و دروغ گویی های شما، واقعاً انتظار دارین از این به بعد این کاربر سخت افزاری که گارانتی گرین پشتش هست به کسی توصیه کنه؟ همونجور که ایشون داره از کارشکنی شما ضرر میبینه، بیشتر از اون هم می تونه بهتون ضرر بزنه و این یک تهدید نیست، یک واقعیت ساده هر تجارت هست. شما اینجا پشتیبانی دارین که رضایت مشتری رو جلب کنید و مشتری جذب کنید، با این رفتارها که بدتر دارین افراد رو از خودتون دور می کنید!

به هر حال ما که گفتنی رو گفتیم و شما هم "خواه از سخن ما پند بگیرین خواه ملال" و امیدوارم مشکل ایشون هم حل بشه ببینیم بعد از دو سال می تونه دو دقیقه به خوبی از سیستمش استفاده کنه یا نه!

  • لایک 10
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 7 مرداد 1398 در 00:26، Ehsan.K گفته است :

البته که بنده درسطحی نیستم که نظر کارشناسی بدم

ولی فکر کنم اصول گارانتی در دنیا این هست که در کوتاهترین زمان ممکن مشکل کاربر حل بشه و کاربر بدون قطعه نمونه و اگر مشکلی هم هست ولی دقیق پیدا نمیشه ربطی به یوزر پیدا نمیکنه شرکت قطعه رو عوض میکنه بعد قسمت فنی میشینه ایراد رو پیدا میکنه چون اینجوری پیش بره یوزر باید بشینند با بخش فنی به ایراد یابی بپردازند و با هم پیر بشوند😄

طبق قوانین گارانتی در تمام دنیا زمانی شرکت پشتیبان زمانی اقدام به تعویض و تعمیر قطعه میکنه که ایراد دستگاه محرز شده باشه. در غیر این صورت متاسفانه ممکنه برخی از مشتریان از این امر سوء استفاده کنند و در طول مدت گارانتی محصول برای تعویض قطعه خودشون به گارانتی مراجعه کنند. باور بفرمایید در این صورت سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

 

در در 9 مرداد 1398 در 19:07، memex گفته است :

با تشکر از شما 

ولی فکر میکنم کارت دیگه الان دست گارانتی نباشه😅

کارت رو خود بنده تست خواهم کرد امید وار هستم مشکل رفع شده باشه

میتونم بپرسم سِمَت شما در گیرین چیه؟ 

چون نوشتید رابط 

فکر میکنم شما مدیر روابط عمومی هستید درسته؟ 

منظور بنده از تست و مستند سازی ، اقداماتی که بود به خود جناب عسگری جهت سرعت گرفتن فرآیند رسیدگی به امرشون ذکر کردم.

به این یوزر (GREEN Support) با توجه به نوع سوالاتی که توسط مشتریان محترم پرسیده میشه توسط چند نفر از همکاران در بخش های فنی، تحقیق و توسعه، روابط عمومی و گارانتی دسترسی  دارند.

نقل قول

مسائل جالب تر اینکه 2 روز بعد از تلفن آقای سعیدی ، سر صبحی آقای موسوی به بنده تلفن کردن و با لحنی طلبکارانه ، به بنده گفتن چرا کاغذی همراه کارت نفرستادی ، بنده هم عرض کردم کاغذ چسبوندم به کارت و حتی موقع گرفتن قبض به مسئولین گرین تلفنی مشکلشو گفتم و علاوه بر دو نماینده هم در جریان مشکل کارت بودن ، جالب تر از اون دیروز وقتی کارت از نمایندگی گرفتم با کمال تعجب دیدم کاغذی که چسبوندم سر جاشه و حتی به نماینده گرین تبریز این موضوع رو گفتم و ایشون هم مثل بنده تعجب کردن (البته بنده از دروغ گویی اعصابم بدجوری بهم ریخته ) ، اگه به پستهای قبلتر نگاه کنید آقای موسوی بنده با نام عسگری خطاب کردن که فامیل بنده هستش اما مشکلی که همیشه دارم اینه که هر جا فامیلمو میگم با نام اصغری ثبت میکنن و اگه بعکس کارت کارت نگاه کنید نماینده تبریز با نام اصغری ثبت کردن ، روی کاغذی که بنده چسبوندم با نام عسگری نوشتم به همین راحتی دروغ آقای موسوی نمایان میشه که میگفتن کاغذی ندیدن !

جناب آقای عسگری عزیز لحن بنده اون روز صبح به هیچ وجه طلب کارانه نبود. بنده هدفم این بود که چرا برای حل زودتر مشکلتون مستند سازی نکردید. باور بفرمایید لحظه ای که کارت شما به دست همکاران بنده رسیده بود این برگه رو پیدا نکرده بودند. این که چه اتفاقی افتاده ما در جریان این امر نیستیم.

جناب آقای عسگری عزیز اگر خاطرتون باشه شما بار اولی که در فروردین ماه امسال قصد ارسال این کارت گرافیک رو داشتید قبلش با همین یوزر هماهنگ کردید و در اون لحظه هم مثل همین الان بنده (موسوی) پاسخگوی شما بودم. تو اون تایم شما در پیغام خصوصیتون نام و نام خانوادگی  به همراه شماره تلفنتون رو برای بنده ارسال کردید. بنده از طریق همون پیغام اسم و فامیلی شریف شما به همراه شماره تماستون رو پیدا کردم و با شما تماس گرفتم. بنده اون برگه رو ندیدم و طبق اعلام همکاران من به بنده اون ها هم این برگه رو ندیدند.

lion-ha-m.thumb.png.44c0579f10d8e0256a8d634d24ba85e4.png

باور بفرمایید بنده دروغگو نیستم. من تمام تلاشم رو کردم (انجام وظیفه می کینم) تا این مشکل شما که بسیار نادر و خاص هم هست زودتر حل بشه. تون اون تماس هم عرض کردم خدمت شما که همکاران بنده مشکلی که شما مشاهده می کنید رو ندیدند و برای حل سریع تر مشکل لطف بفرمایید این بار با ضبط ویدئو مستند سازی کنید برای بنده بفرستید تا بنده شخصاً پیگر امر شما باشم.

من شوکه شدم . من هدفم کمک به شما و حل سریع تر این موضوع بود. ولی شما کامل چیز دیگه ای برداشت کردید.

نقل قول

حالا هم از مجموعه گرین میخوام اگه توضیحی در رابطه عملکرد ضعیف کادر فنی و دروغ گویی مکرر نمایندشون در لیون دارن بیان کنن البته به غیر از انکار و توجیح خودشون و اعلام میکنم بنده هیچ صحبتی با آدم دروغ گو ندارم و به شدت از این قبیل افراد متنفرم

نماینده msi این موارد رو ببینه و بیشتر دقت کنن که با چه مجموعه ای قرارداد نمایندگی امضا میکنن این حرفو کسی میزنه که 5-6 قطعاتتش سیستم خودش یا ساخت گرین یا تحت گارانتی گرین هستش و به حدی توی این 2.5  سال مخصوصا این یکسال اخیر زده شد که حتی حاضر نیستم هیچ قطعه ای دیگه از گارانتی گرین خریداری کنم و در صورت اولین امکان قطعات گرین تعویض میکنم منه ساده دل بگو همیشه توی تاپیکهای مشاوره محصولات گرین پیشنهاد دادم الانم نشان طرفداری گرین از پروفایل خودم برمیدارم 

نماینده msi اگر حرفهای قانع کننده ای داشتن نشان msi نگه میدارم و بعدا بازم از برندشون حمایت میکنم و جواب خسارت سر کردن یکسال با کارت خراب کی الان میده و البته هنوز وقت تست کردن کارتو ندارم که مطمئنم بشم با بایوس جدید مشکلی نخواهم داشت چون ممکنه یکی دو ماهی بدون مشکل کار کنه و بعدش روز از نو روزی از نو !

مطلبی هم اگه فراموش کرده باشم بعدا همینجا اضافه میکنم چون این چند روزه به اندازه یکسال سر کردن با کارت مشکل دار ، اعصابم خراب نشده بود

و در آخر هم احتمالا بخوان صدای بنده خفه کنن که اگه اینجوری شد مطمئن بشید حق با بنده بوده !

والسلام

از اینکه این مشکلات برای شما پیش اومده بی نهایت متاسفیم و همانطور که عرض کردم  طبق مستندات موجود ما قصدی جز حل سریع تر مشکلات شما نداشتیم.

همواره شما مشتریان محترم ایرانی بزرگترین سرمایه گرین هستید و تحت هر شرایطی حق با شماست.

هر طور که خودتون صلاح می دونید برای شکایت می تونید از واحد CRM ما اقدام کنید (داخلی 7005  خانم تهرانی) و یا از طریق اتحادیه صنف فناوران رایانه اقدام بفرمایید. در هر شرایط همکاران بنده پاسخگو شما خواهند بود.

گرین جزو معدود شرکت هایی هست که در حال حاضر در انجمن های سخت افزاری ایرانی به صورت رسمی پاسخگوی شما مشتریان محترم می باشد. این یوزر هیچ دسترسی مدیریتی در این انجمن نداره و تا زمانی که کسی از قوانین کلی  این انجمن نافرمانی نکنه می تونه آزادانه به بیان مشکلات ، انتقادات و پیشنهاد بپردازه. مطمئن باشید ما هیچ وقت چنین جسارتی نمی کنیم و نخواهیم کرد.

در 5 ساعت قبل، Trickster گفته است :

درود

بله. کاملاً صحیح هست. تمام پست ها رو کامل خوندم و میبینم که تمام گفتی ها رو خود آقای عسگری گفتن و تماماً هم قابل تأیید هست.

------------------------------------------------------------------------------

@GREEN Support

ولی خب واقعاً می خوام یک چیزی بگم نمیدونم مجموعه گارانتی گرین اصلاً اهمیتی میدن یا خیر اما همونطور که آقای عسگری هم گفتن من از اول به طور کامل در تمام جریان بودم و هر اتفاقی که میوفتاد به من می گفتن و تمام تست ها رو با هم از کارت می گرفتیم و این "از اول" هم که میگم مال امروز و دیروز نیست، مال همون چند سال پیش هست که ایشون کارت اولشون رو خریدن. واقعاً در این مدت، همینجور که در این تاپیک دیدم اصلاً به خوبی و به درستی به مشکل این عزیز رسیدگی نشد. در این چند وقت اتفاقاتی افتاد که من که از کنار مشاهده می کردم کلی اعصابم خرد شد، چه برسه به آقای عسگری عزیز که کارت رو پول داده و خریده که لذت ببره، اما اینجوری باهاش تا کردین.

اینو گفتم که یادآوری کنم، این کاربر و دیگر کاربرهای با سابقه فروم آماتور نیستن که ندونن دارن چیکار می کنن و وقتی بگن مشکلی دارن، حتماً قبلش از سَمتِ خودشون محکم کاری کردن. این کاربرا در تاپیک ها و به افراد دور و برشون (که مطمئن باشین کم هم نیستن، یک نمونه شو خود آقای عسگری از پیغام خصوصیش در پست بالاتر فرستاده) مشورت خرید قطعات و سخت افزار میدن و مشتری های کم تجربه از تجربه اینها در انتخاب سخت افزار استفاده می کنن. حالا با این اوضاع و احوال و تعلل و کار شکنی و سفسطه و دروغ گویی های شما، واقعاً انتظار دارین از این به بعد این کاربر سخت افزاری که گارانتی گرین پشتش هست به کسی توصیه کنه؟ همونجور که ایشون داره از کارشکنی شما ضرر میبینه، بیشتر از اون هم می تونه بهتون ضرر بزنه و این یک تهدید نیست، یک واقعیت ساده هر تجارت هست. شما اینجا پشتیبانی دارین که رضایت مشتری رو جلب کنید و مشتری جذب کنید، با این رفتارها که بدتر دارین افراد رو از خودتون دور می کنید!

به هر حال ما که گفتنی رو گفتیم و شما هم "خواه از سخن ما پند بگیرین خواه ملال" و امیدوارم مشکل ایشون هم حل بشه ببینیم بعد از دو سال می تونه دو دقیقه به خوبی از سیستمش استفاده کنه یا نه!

دلیل اینکه به مشکل ایشون رسیدگی نشده همان طور که بارها اینجا عرض کردم خاص بودن مشکل ایشونه.  برای مثال آخرین فرمایشات ایشون پس از دریافت مجدد کارت رو ملاحظه بفرمایید:

در 9 ساعت قبل، Hassan.SK گفته است :

خوب دوستان کارتو تحویل گرفتم فقط بایوس ادیت شده هستش نمیدونم چه قسمتی ولی همون 154 ورژنی که پارسال زده بود ولی به گفته خودشون این بایوس استیبل تره و هنوز فرصت نکردم بازی کنم ولی تست استرس 17 دقیقه ای گرفتم مشکلی نبود واسه بازی حداقل 2 هفته زمان میخوام که تست کنم اگه حوصله بازی بکشه چون قبلا با درایور قدیمی 3 روز کامل (روزی 8 ساعت) بازی کردم و مشکلی نبود اما بعد یک هفته برگشت به درایور قدیمی بازم کرش میکرد



 

ایشون تو همون تستی که قبلاً می گرفتند و باعث ناپایداری کارت گرافیکشون می شد این بار فرمودند که پس از 17 دقیقه این مشکل پیش نیومده. مشکل همکاران بنده هم همینه که متاسفانه در انواع تست های استاندارد تعیین شده توسط کمپانی MSI این مشکل مشاهده نمیشه. به همین دلیل این بار از ایشون درخواست شده که لطف کنند و با ضبط فیلم این مسئله رو مستند سازی کنند تا همکاران بنده با شبیه سازی همون شرایط مشکل ایشون رو مشاهده و به اون رسیدگی کنند.

در 7 ساعت قبل، Ehsan.K گفته است :

ببینید شما اگر زبان انگلسیتون خوبه به ساپورت ام اس آی اصلی ایمیل بزنید و صحت تایید اینکه شرکت گرین نماینده رسمی ام اس آی در ایران هست رو بگیرید

این موضوع رو میگم چون در مورد خودرویی که نمیتونم اسم ببرم به کارخانه اصلی ایمیل زدیم و شرکت مادر گفت ما اصلا در ایران نماینده نداریم ولی پیگیری کرد و اون شرکت به خاک رفت

ولی همچنان شما میتونید از این شرکت به عنوان جعل عنوان نماینده اصلی و مخدوش کردن اعتبار شرکت به شرکت ام اس آی شکایت کنید که اونها وکیل بین المللی دارند و موضوع رو میفرستند اتاق بازرگانی و کلا" اطلاعیه میخوره که در ایران نماینده ای نداره ولی اگر هم طرف داره وارد میکنه و فقط به بحث انحصار شده نماینده انحصاری به اصناف شکایت کنید چون این کارت ها گارانتی بین المللی داره و کسی از کیسه نمیبخشه در حقیقت تحویل میدن مثلا" به نماینده فروش در امارات و آکبند تحویل میگیرن

به هر حال جای پیگیری هست ولی وقت و حوصله میطلبه.

دوست عزیز شرکت پردیس صنعت سیاره سبز در حال حاضر تنها نماینده رسمی محصولات کامپوننت MSI در ایران است. صحت این موضوع رو می تونید از مراجع مختلف داخلی  پیگیری کنید.

اگر می بینید که اسمی از گرین در وب سایت این کمپانی نیست مسائل مربوط به تحریم و اقدامات محافظه کارانه کمپانی MSI  و کمپانی های مشابه چینی و تایوانی در قبال تجارت با ایران است.

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری


×
×
  • اضافه کردن...