رفتن به مطلب

Recommended Posts

  • کاربر ویژه
در 15 دقیقه قبل، Blueman6 گفته است :

سلام

خدمت شما

اول خدا صبرتون بده

دوم خب چرا با کارت سری rx تعویض نمیکنن!!!!! تو بازار الان قیمت کارت های انویدیا بیشتره و همون موقع هم که خریدید قطعا دیوونه نبودید پول اضافه بابت کارت انویدیا بدید. اینکه ی کارت نو و سالم از مدل خودتون پیدا کنن و با احترام تقدیم کنن، کمترین کاریه که میتونن انجام بدن. این کلاهبرداریه و بی انصافی محضه که گفته بشه بیا با کارت انویدیا عوض کن دوباره پول اضافه بده. اصلا شاید کسی در توانش نباشه پول اضافه بده.

اگه راست میگن پول ی کارت نو رو بهتون بدن شما با خیال راحت می رید یدونه نو میخرید.(قیمت روز بازار)

سوم  وقتی الان کارت شما دست اونا اینطوری شده، دیگه جای ماستمالی کردن نیس و به آخرای اذیت شدن رسیدید. جای فرار کردن و توجیه کردن ندارن. من نمیدونم مگه یک کارت چقدره که این شکلی با شما برخورد کردن.

من خودم به شخصه بعد پیغام شما دیگه گارانتی نرفتم، خودم نشستم کارتو باز کردم و درست بستم و بایوسشم عوض کردم مشکلم حل شد.(البته دیگه کارت گارانتی نداشت)

این بایوسی که رو این کارتا میزنه گرین، خیلی عجیبه عملکرد کارت با پایین اومدن کلاک ضعیف میشه، دما هم فاجعه بود در کمتر از یک دقیقه میرسید به 80 درجه با همون تست های kombuster به نظر من اصلا کارتو تست نکرده بودن. (رفتارشون خوبه ولی اصلا حرفه ای و متخصص نیستن.)

اون زمان که بنده این کارتو خریدم 1300 ، 1060 همین مدل بود حدود 1236 که روش یه موس هم میدادن یعنی ارزونتر بود قیمت حدودی 1070 همین مدل هم 1750 اینا بود

اون موقع دلار 3700-3800 بود یعنی کارت 250 دلاری با دلار 5200 تو پاچمون کردن و یه سود کلان کردن الانم میخوان همون کارو بکنن به جای خدمات و عذرخواهی از بدرفتاری های گذشته

تا الان که بهانه داشتن کارت سالمه  البته اولش گفتن ایراد داره بعدش که بنده خسارت خواستم شد سالم ، الانم که کارتو ترکوندن جاش یا 480 ارمور خراب شده و تعمیری میخوان بدن که ضعیفتر از کارت خودمه حتی بک پلیت هم نداره یا با قیمتهای نجومی کارتهای ته انباری فرو کنن

به خدا قسم از کار و زندگی میزنم فقط نون اینا رو آجر کنم ، نخواستن برای چندمین بار مسئولیت قبول کنن و هزینه گرفتن اما خدمات نمیدن (البته کلی با اعصاب آدم بازی میکنن که توش تک هستن) یه کارت 480 ارزششو نداشت برای شرکت به اون بزرگی ولی طمع کردن و براشون گرون تموم میشه بهشون این قولو میدم حداقل 100 نفر این تاپیکو دیدن 10 نفرشون دیگه از گرین نخرن کافیه که من راضی نمیشم حالا حالا کار دارم باهاشون 

گرین = دزد البته دزد سرگردنه معرفتش از اینا بیشتره 

ویرایش شده توسط Hassan.SK
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 301
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

در 5 دقیقه قبل، Hassan.SK گفته است :

اون زمان که بنده این کارتو خریدم 1300 ، 1060 همین مدل بود حدود 1236 که روش یه موس هم میدادن یعین ارزونتر بود قیمت حدودی 1070 همین مدل هم 1750 اینا بود

اون موقع دلار 3700-3800 بود یعنی کارت 250 دلاری با دلار 5200 تو پاچمون کردن و یه سود کلان کردن الانم میخوان همون کارو بکنن به جای خدمات و عذرخواهی از بدرفتاری های گذشته

تا الان که بهانه داشتن کارت سالمه  البته اولش گفتن ایراد داره بعدش که بنده خسارت خواستم شد سالم ، الانم که کارتو ترکوندن جاش یا 480 ارمور خراب شده و تعمیری میخوان بدن که ضعیفتر از کارت خودمه حتی بک پلیت هم نداره یا با قیمتهای نجومی کارتهای ته انباری فرو کنن

به خدا قسم از کار و زندگی میزنم فقط نون اینا رو آجر کنم ، نخواستن برای چندمین بار مسئولیت قبول کنن و هزینه گرفتن اما خدمات نمیدن (البته کلی با اعصاب آدم بازی میکنن که توش تک هستن) یه کارت 480 ارزششو نداشت برای شرکت به اون بزرگی ولی طمع کردن و براشون گرون تموم میشه بهشون این قولو میدم حداقل 100 نفر این تاپیکو دیدن 10 نفرشون دیگه از گرین نخرن کافیه که من راضی نمیشم حالا حالا کار دارم باهاشون 

گرین = دزد البته دزد سرگردنه معرفتش از اینا بیشتره 

کارت شما فقط باید با کارت gaming x و نو و سالم تعویض بشه و در غیر اینصورت پولشو کامل پرداخت کنن. این شکلی تصویر فاجعه ای  که از خودشون ساختن شاید بهتر بشه.

اگه انقد بی قائده شده که میخوان راحت حق شما وبقیه رو بخورن، من و خیلیای دیگه پشت شما هستن.

خیلی راحت میتونن براتون جور کنن.

 

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

باسلام
من نظرم  تعویض کارت شما کارت 1070Ti GamingX  یا  1660Ti هست بدون کوچکترین مابه التفاوتی
این همه زمان و انرژی که گزاشته شده رو هیچکس نمیتونه پاسخگو باشه
580 و ... هم بماند

ویرایش شده توسط mInI_ClockEr
  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خدا بهت صبر بده داداش. جالبه کسی از به اصطلاح نمایندگی هاش چیزی نمیگن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بهشون بگو 1070ti میخوای اما 1.300 بهشون میدی!

من خودم 1060 دارم ...تو بازی کنترل بهم سیخ زد که باید عوض شه!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، Hassan.SK گفته است :

البته  توی فروم های مشابه در خدمتشون هستم که ملت ببینن با چی طرفن ، حالا بنده مشتری و طرفدار گرین بودم وای به حال بقیه

یه مطلب دیگه هم اضافه کنم اگه پستهای قبلی آقای موسوی ببینید گفتن که  ما به کار ایشون(یعنی بنده) مثل سایرین انجام میدیم و هیچ ارفاقی قائل نیستیم

اصلش باید همین باشه! یعنی خدمات درست برای همه! 

یعنی ارفاق نکنن وضعیت اینقد گنده؟ بیچاره بقیه پس..

یعنی باید زور باشه بالاسرشون یا ادم خاصی باشی از ترس کار راه بندازن؟ 

کار شرکت اگه درست باشه اصلا نیاز به vip بازی نیست 

واقعا زمین زدن شرکت کاری نداره ولی ما قراره کمک کنیم  به رشد اونم در این جامعه با وضعیت بد! حتی اگه شرکت مشکلم داشته باشه  یا کم کاری کنه

 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 20 دقیقه قبل، Sabertooth گفته است :

بهشون بگو 1070ti میخوای اما 1.300 بهشون میدی!

من خودم 1060 دارم ...تو بازی کنترل بهم سیخ زد که باید عوض شه!

چند فریم میداد در اولترا؟ 😶

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 دقیقه قبل، mَd گفته است :

چند فریم میداد در اولترا؟ 😶

البته بازی مشکل داره...روی الترا 30 تا 45 هست جالبه میزاری رو مدیوم 2 یا 3 فریم بهتر میشه اما روی low بین 63 تا 110 هست!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 دقیقه قبل، Sabertooth گفته است :

البته بازی مشکل داره...روی الترا 30 تا 45 هست جالبه میزاری رو مدیوم 2 یا 3 فریم بهتر میشه اما روی low بین 63 تا 110 هست!

470 هم همینقدر میده یهجا 50 یجا 60 یجا 40  یجا خیلی شلوغ شه 30 لحظه ای

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 19 دقیقه قبل، mَd گفته است :

اصلش باید همین باشه! یعنی خدمات درست برای همه! 

یعنی ارفاق نکنن وضعیت اینقد گنده؟ بیچاره بقیه پس..

یعنی باید زور باشه بالاسرشون یا ادم خاصی باشی از ترس کار راه بندازن؟ 

کار شرکت اگه درست باشه اصلا نیاز به vip بازی نیست 

واقعا زمین زدن شرکت کاری نداره ولی ما قراره کمک کنیم  به رشد اونم در این جامعه با وضعیت بد! حتی اگه شرکت مشکلم داشته باشه  یا کم کاری کنه

 

 

 

کلا عشق تناقض دارن و هیچ کدوم از اعضاشون با هم هماهنگ نیستن

این وضعیت بنده هستش با 5 سال فعالیت توی یکی از بزرگترین فروم های سخت افزاری ارسال بیش از 5 هزار پست ، طرفدار و مشتری گرین ، اون از رسیدگی قبلی که فکر کنم وقتی کارتو ارسال میکنم فقط تست تصویر میگیرن و میگن سالمه شاید همونم انجام ندن اینم از رسیدگی vip !

وای به حال بقیه ، البته بعد مشکلات بنده به چند نفری لطفایی کردن که وجه از دست رفته درست بشه ولی اصل کاریو فراموش کردن ولی این زخمی که زدن با اینجور  چیزا درست نمیشه 

الانم کلا بیخیال کارت و گارانتی شدم یعنی حساب میکنم که ندارم ولی تا هر جا که بتونم دنبال حقم میرم که اگه همه اینجوری بودن وضعیتمون اینجوری نبود 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز بنده قبلا هم خدمتتون عرض کردم اینا اصلا جوابگو نیستن،تها راه پیگیری کردن از طریق اتحادیه و فروم ام اس آی هست

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

پاسخ نماینده گیرین

 

Screenshot_20190918-214952.jpg

ویرایش شده توسط mَd
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 7 دقیقه قبل، mَd گفته است :

پاسخ نماینده گیرین

 

Screenshot_20190918-214952.jpg

فقط عاشق پر رو بودن اینام ، خواستن بهم کمک کنن بنده نذاشتم 

سوءتفاهم : 100 تا دلیل و مدرک جلوشون گذاشتم چیزی نداشتن بگن 

به گفته خودشون کارت سالم بوده تا الان اما یه دفعه معلوم نیست چی شده که  تصویر هم نمیده ، به نظرتون به شعور آدم توهین نمیشه واسه کارت سالم میان بایوس ادیت شده میزنن ، اگه راست میگن فایل مکالمه بنده با آقای سعیدی و آقای موسوی بزارن که همه بشنون که سوء تفاهم بوده یا نه که قبلا اسکرینشونو گذاشتم توی همون مکالمه 17 دقیقه ای با آقای موسوی به بنده امر کردن که چیزی تو تاپیکت ننویس و فقط اون رایگان بودن هزینه ارسال بنویس که بهم برخورد بعدش پته اینا رو ریختم روی اب ، توی این 5 سال یکنفر نیومده بگه اینو بنویس اونو ننویس حالا شیپورچی گرین اومده امر و نهی میکنه ، نوبرن به خدا 

اون وضع قیمت گذاریشون فقط واسه کارت همرده و یکمی ضعیفتر که ته انبار مونده 110 دلار خواستن اینم یه توهین دیگه

قبلا هم گفتم دیگه کاری با گرین ندارم فقط منتظر پاسخ @MSI Support هستم (اگه آنلاین بشن)

و از کانالهای دیگه اقدام خواهم کرد 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام

والا پرهای انسان میریزه مبلغ سر رو میخونه

البته که این مورد رو به شخصه خودم تجربه کردم

که برای تعویض 1060 از یک مدل به مدل دیگری برای کارت آکبند از من تقریبا" 700 تومان خواستند البته میگم گرین به صورت مستقیم دخالتی نداشت و شماره یکی از عاملین پخش رو داد و از ایشان همچین رقمی رسیدند و فرمول هم اینگونه بود که کارت بنده قیمت خریدشون برداشته میشد و موقع فروش کارت دیگری به من به قیمت عادی حساب میشد که در نوع خودش خیلی خیلی جالب بود

در مورد شما هم همین موضوع هست ولی بسیار بدتر و شدیدتر چون کلی اعصاب خوردی داشتید در مدت استفاده و اگر هم تونستید استفاده کنید با مشقت بوده

شایسته هست عزیزان و بزرگانی که در تیم فروش لیون هستند و روابط خوبی هم با گرین دارند ایشان رو به عنوان یکی از سابقه داران فروم کمک کنند به حقشون برسنه

هر چی باشه کلی از محبوبیت امروزش رو گرین مدیون لیون هست حیفه خیلی ساده و در همین جا خیلی ها رو پرواز بده.

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام حسن جان.واقعا ناراحت شدم وقتی وضعیت کارتت رو گفتی !واقعا الان عصبانی هستی و کاملا بهت حق میدم .پیشنهاد میکنم یکم صبر کنی تا نمایندگان گرین یا ام اس ای جواب درست و حسابی بدن !

طبق عرف گارانتی برای جنس معیوب اینه که همرده همون جنس رو بدن برای شما ! یعنی اگه کارت شما gaming x بوده باید دقیقا مشابهش رو به شما بدن ! اگر موجود نداشتن باید طبق قیمت روز کارت شما در صورت رضایت مبلغ کارت یا کارت مشابه همون قیمت کارتتون رو به شما بدن !

من خودم واقعا جا خوردم ازاین ماجرای کارت شما.امیدوارم مشکلت به زودی حل بشه

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام حسن جان، امیدوارم حالت بهتر باشه.

اول اینکه باید بگم منم مثل خیلی از دوستان از این وضعیت پیش اومده واقعا ناراحت شدم، با اینکه پست‌های تاپیک رو به صورت کامل خوندم اما واقعا نمی‌دونستم چی بگم تا زمانی که این پست آخرت رو دیدم. حقیقتش تا جایی که تونستم توی سیستم خودم از قطعات و همینطور گارانتی گرین استفاده نکردم و اگر قطعه ای بوده (کیس سیستمم) به اجبار و از سر ناچاری بخطار گرون بودن سایر برند ها بوده،  ولی خب منم می‌تونم بگم که همچین تجربه‌ای رو داشتم. اگر یادت باشه قبل از اینکه کارت گرافیک‌های RX 480 رو سفارش بدیم منم قطعاتم رو تیکه تیکه از لیون و بقیه سایت‌ها خریداری کرده بودم و زمانی که قطعات تکمیل شد و شروع کردم به اسمبل کردنش  - خب یه تاپیک هم زدم که خودت و دوستان عزیز حاضر و غایب در انجمن لطف کردید و راهنمایی‌های زیادی بهم کردید اون موقع ولی مشکلی که داشتم این بود که تصویری نمی‌گرفتم از سیستم و بعد‌تر مشخص شد که یکی از رم‌های سیستم با اینکه آکبند بود سوخته بوده.

داستانم با گارانتی آواژنگ از همینجا شروع شد - رم‌ها رو تحویل شعبه اصفهان دادم و تست کردن و منتظر بودم یه بهونه بیارن ولی خب تا جایی که می‌دونم برای رم سیستم نمی‌تونن بهونه زیادی بیارن و در بیشتر موارد مجبور به تعویض می‌شن - با تست کردنشون مشخص شد که یکی از ماژول‌های رم سوخته و سریعا گفتند مدل مشابه نداریم و باید صبر کنید براتون بیاریم یا هزینه‌ش رو بهتون بدیم. مدل رمم GSkill Trident Z 16GB 3200Mhz بود که من اواخر ۹۴ یا اوایل ۹۵ خریده بودم ۳۰۰،۰۰۰ تومن - اون موقعی که تحویلشون دادم اواخر سال ۹۵ بود و قیمت این مدل رم به ۸۰۰،۰۰۰ تومن رسیده بوده که گفتن معادل مبلغ فاکتورتون هزینه رم رو بهتون برمیگردونیم!

گفتم خب من الان اگر بخوام همچین رمی رو دوباره بگیرم که باید یه مبلغ اندازه همون مبلغ خریدم رو بزارم روش و منتظر شدم یه مدل مشابه برام بیارن که تقریبا ۱ ماه اول به بهونه‌های مختلف بار رسیده و توی گمرک مونده و منتظریم ترخیص بشه و ... ما رو پیچوندن و هرطوری شد رسوندن به اواخر اسفند و گفتن دیگه نمیشه و میره برای اونور سال - باز هم بعد از تعطیلات تا میشد بهانه اوردن که من بیخیال شم و به مبلغ رم بسنده کنم. اگر درست یادم باشه اواخر تیر ماه ۹۶ بود که دیگه با کلی تماس توی ماه‌های قبل و پیگیری از دفتر مرکزی و دفتر شعبه اصفهان موفق شدم یه ماژول از سری جدید Trident Z ازشون بگیرم.

از این بخش مخاطبم شما هستید @GREEN Support / @MSI Support

در کل هدفم از این خاطره و تجربه بد از گارانتی‌های ایرانی این بود که حداقل اگر یه کاربر / مشتری رو می‌خواید بپیچونید و می‌بینید اینقدر داره پیگیری می‌کنه کارش رو بدونید پولی که داده برای اون قطعه رو از سر راه پیدا نکرده و کلی بابتش زحمت کشیده و از خیلی خوشی‌ها و تفریح‌هاش زده که تونسته این قطعات رو تهیه کنه! حداقل کاری که می‌تونید برای ایشون انجام بدید جدا از اینکه این همه مدت ایشون رو بدون کارت گرافیک گذاشتید و قبل از اون هم با کارت گرافیک تعویضی به اسم آکبند و قبل‌تر با کارت گرافیک مشکل‌دار دنبال خودتون کشیدید،‌ این هست که در وحله‌ی اول یه عذرخواهی حتی ساده از ایشون کنید و بعد از اون واقعا فکر می‌کنم وظیفه‌ اصلی‌تون هست که کارت ایشون رو با یه کارت آکبند هم‌رده - بدون گرفتن هیچ مبلغ مابه‌تفاوتی - تعویض کنید. در حال حاضر کارت RX 480 تولید نمی‌شه و فکر می‌کنم حداقلش این هست که یک کارت آکبند RX 580 برای ایشون تهیه کنید.

حتی اگر وظیه‌تون نمی‌دونید امیدوارم اینقدری انسانیت در وجود‌تون باقی مونده باشه که این‌کار رو برای ایشون انجام بدید. مطمئنا نگه داشتن وجهه کاری‌تون در مقابل مدیران و مسئولان رده‌بالای شرکت‌تون خیلی مهم‌تر از وجهه‌ای که در مقابل کاربران این انجمن از ابتدا تا کنون پیدا کردید نخواهد بود. چرا که همین کاربران حالا چه ۱ نفر چه ۱۰ نفر چه ۱۰۰ نفر با دیدن چنین شرایطی دیگه هیچوقت سمت کالایی از شرکت شما / یا محصولی با عنوان گارانتی گرین نخواهند رفت.

به شخصه فکر می‌کنم شما هم تفاوت آنچنانی با سایر شرکت‌های به اصطلاح گارانتی فعال در این صنف ندارید و اگر آب مهیا باشه شما و امثال شما هم بخوبی شنا کردن رو بلدید.

ویرایش شده توسط Ruby
  • لایک 4
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام حسن جان

واقعا ناراحت کننده است که رفتار و نحوه خدمات رسانی گارانتی ها به این صورت شده و این اتفاق تقریبا از زمان بهم ریختن وضعیت بازار رخ داد.

گارانتی ها و شرکت هایی که قبلا اندک خدماتی به مشتری ارائه میدادند دیگه فقط سعی در شانه خالی کردند از زیر مسئولیت و وظیفشون دارند.

همه ما میتونیم کالا بدون گارانتی تهیه کنیم با قیمت بسیار کمتر نسبت به نمونه دارای گارانتی ولی تنها هدفی که از تهیه کالا همراه با گارانتی داریم (حتی کالاهایی با گارانتی بعضی شرکت ها گرانتر از شرکت های مشابه به فروش میرسه هیچکس هم نمیپرسه چرا مگر نه اینکه تمامشون موظف به خدمات رسانی و ارائه سرویس در هنگام نیاز مشتری هستند؟) دریافت خدمات و سرویس در هنگام نیاز و مشکل هستش ولی متاسفانه زهی خیال باطل و خبری از خدمات رسانی نیست که هیچ تازه کلی دردسر و گرفتاری هم برای آدم درست میکنند و آدم همش باید درگیر پیگیری باشه.

همون جنس بدون گارانتی با قیمت کمتر بخریم خیلی بهتر هستش و حداقل میدونیم که خبری از گارانتی نیست و اگه مشکلی پیش اومد یا کالا رو بیرون میفرستیم برای تعمیر یا تعویض میکنیم اینطوری حداقل در آرامش هستیم

برای مثال الان خود بنده در تاریخ 98/04/16 مانیتورم رو که روی صفحه لک افتاده بود بردم گارانتی هامی (ویستا سرویس قبلی) دستگاه پذیرش شد و گفتند که باید پنلش تعویض بشه و سفارش قطعه زدیم که از شرکت برامون ارسال کنند و صبر کنید. تا همین امروز بنده بالای 20 بار باهاشون تماس گرفتند و فقط گفتند صبر کنید سفارش زدیم هنوز نرسیده، نه زمانی به بنده اعلام میکنند و نه هیچی اصلا معلوم نیست تا کی باید صبر کنیم یک ماه دیگه دو ماه دیگه یک سال دیگه، اینکه شرکت توانایی تامین قطعه رو نداره تقصیر مشتری نیست که بخواد تاوان بده مشتری نمیتونه چندین ماه صبر کنه و فقط جواب این باشه که صبر کنید هنوز نرسیده و هفته بعد تماس بگیرید.

اگه نمیتونه قطعه رو تامین کنه باید کالا رو عوض کنه و اگه نمیتونه خدمات رسانی کنه بهتره جمع کنه بره چون  گارانتی یعنی خدمات رسانی

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوست عزیز واقعا متاسفم که هنوز بعد این همه مدت یه شرکتی با سود چند صد میلیونی و کنترل قیمت ها توی بازار به بهانه گارانتی و شکستن کمر مصرف کننده یدونه کارت رو واسه شما عوض نکرده! همچنین متاسفم که توی این مملکت بجر موقعی که واسه چیزی از ما پول میگیرن دیگه کاری با ما و یا رضایت ما ندارن. بازم متاسفم که هیچ نظارتی وجود نداره چون خود کسایی که باید نظارت کنن خودشون مشکل دارن. امیدوارم به خودشون بیان و دست ازین حرف و رفتار های مسخره بردارن و فکر نکنن ما از پشت کوه اومدیم و یا کارشناساشون فقط چیزی حالیشون هست. بخدا قسم نصف افراد این انجمن هم از لحاظ تجربی و هم سواد بیشتر حالیشون هست. باید بگم که خودم زیاد با گارانتی سر و کله نزدم ولی وقتی هم زدم واسم دردسری نداشته خوشبختانه ، یدونه گرافیک داشتم که ارتیقکت میداد  و بردم اواژنگ بعد از ۲ روز یدونه اکبند بهم تحویل دادن موقعی که اکبند اون کارت ۷ میلیون شده بود! اگه که واقعا شماها نماینده رسمی هستید چرا باید کالایی که گارانتی بین المللی داره توی ایران جدا گارانتی بشه و مجدد هزینه بگیرید و پاسخگو نباشید؟ پس ما هزینه دادیم واسه چی؟ اگه خدمات نمیدین پس‌ چرا هزینه گارانتی از مصرف کننده میگیرید؟ مگه ما جز بقیه دنیا نیستیم؟ مگه ما ادم نیستیم؟ حرف اخرم اینه که اکثر گارانتی ها = دزد.

ویرایش شده توسط Behrouz Molaei
  • لایک 4
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست گرامی.

اینجا ایران هستش و محدود شرکت هایی هستند که به خوبی از کاربران یا خریدارانشون حمایت کنند و خدمات گارانتی ارائه بدن.

یادم هستش یک شرکتی بودش و پاور معتبری  گارانتی می کرد به این صورت بودش که منبع تغذیه خریداری شده کاملا نو به ما داده بودن و منبع تغذیه مشکل داشت و جریان برق به قطعات نمی رسوند.

 

خودم حضورا رفتم شرکت منبع تغذیه بهشون نشون دادم،  می خواستم به بنده یک منبع تغذیه تعمیری بدن با کلی حرف و دعوا کار به جایی نرسید.

 

رفتم تو این صفحه : سامانه انلاین تعزیرات  شکایتم و با فاکتور و منبع تغذیه که عکس گرفتم گذاشتم ثبت شد و بعدش از تعزیرات و شرکت تماس گرفتم رفتم  حضورا منبع تغذیه کاملا نو سالم به بنده تحویل دادن.

 

اگر هنوز درگیر کارت گرافیکت هستین برای شرکت  گارانتی کننده برو به این صفحه و شکاییت حتمنا با مدارک ثبت کن شک نکن رسیدگی می کنند و شرکت گارانتی کننده ببین به ذلتی می افته و با شما همکاری می کنه و مشکل شما بر طرف می کنه.

 

بنده جای شما باشم این کارت گرافیک می فروشم مقداری روش میذارم کارت بهتری می خرم

 

****** به دوستان پیشنهاد می کنم اگر مشکلی دارید مربوط به گارانتی هستش و شرکت گارانتی کننده سرباز می زنن، حتمنا حتمنا به این وب سایت برید و شکوایتون ثبت کنید.

 

لینک

ویرایش شده توسط TERRORIST
  • لایک 4
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، TERRORIST گفته است :

رفتم تو این صفحه : سامانه انلاین تعزیرات  شکایتم و با فاکتور و منبع تغذیه که عکس گرفتم گذاشتم ثبت شد و بعدش از تعزیرات و شرکت تماس گرفتم رفتم  حضورا منبع تغذیه کاملا نو سالم به بنده تحویل دادن.

 

منم موافقم 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 3 ساعت قبل، TERRORIST گفته است :

دوست گرامی.

 

****** به دوستان پیشنهاد می کنم اگر مشکلی دارید مربوط به گارانتی هستش و شرکت گارانتی کننده سرباز می زنن، حتمنا حتمنا به این وب سایت برید و شکوایتون ثبت کنید.

 

لینک

ممنون دوست عزیز

خانم تهرانی شنبه بیاد گرافیکمو ازش بگیرم بعد تو اتحادیه شکایت میزنم ، از کانالهای دیگه مثل همین لینکی هم دادید شکایت میزنم

سرم خلوتر بشه توی فروم اصلی msi و فرومهای مشابه در خدمتشون هستم و اطلاع رسانی میکنم

اینا یک شبه به این جایی هستن که نرسیدن و انتظار نداریم یک شبه بیان پایین ولی ما هستیم صبرمون هم زیاده در خدمت مشاور گیرندگان عزیز هستیم که مبادا تو چاهی که ما افتادیم نیوفتن

شرمنده دوستان شدم مثبتهام سریع تموم میشه

ممنون از همه دوستان

@سعید بهمنیان اقا سعید یادم رفته بود تگ کنم و الان حضور ذهن ندارم بقیه دوستان رو بعدا تگ میکنم 

 

یه مطلب به نماینده گرین بگم : @GREEN Supportبنده صبرم زیاده یعنی یکسال با هر گونه ادا و اطفال شما سر کردم با کارت خراب سر کردم اما توهین تحمل نمیکنم هی میگم اینا از خر شیطون پایین اومدن باهاشون راه بیام میبینم خیر

یه جوری رفتار میکنن که به شعور آدم توهین میشه بعدش اسمشو میزارن سوء تفاهم ، اخرش هم میگن هر چی اتفاق افتاده تا الان رو فراموش کن ، انگاری بهت سیلی بزنم فوش بدم آخرش بگم فراموش کن !

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

گویا این شرکت فراموش کرده که از کجا شروع کرده و کجا بود !

پای برندهای بزرگ کیس و پاور رو از مملکت جمع کردند که هرجور که دلشون میخواد ملت رو با محصولات بی کیفیت Tier 3 خودشون اشباع کنند.

اون از افتضاح پاور 1200 وات که مثلا سعی کردن توی دفتر لیون کامپیوتر ماست مالیش کنند و تقریبا همه دیدن که داستان چی شد ، اون هم از کیس های فوق العاده بی کیفیت که الان با قیمت های فضایی داره فروخته میشه.

کافیه حرف بزنی در مورد کیفیت یکی از محصولات تا عزیزان گرین بلافاصله  با این جمله " ما و همکاران ما در مجموعه گرین از شما دعوت میکنیم که تشریف بیارید و تجهیزات و خط تولید مارو از نزدیک ببینید " حاضر بشند.

نه آقا نمیخواد دعوت کنید ، یه بار سر اون داستان پاور دعوت کردید نتیجه رو دیدیم !

از مدتی پیش دوستانم رو تشویق به نخریدن محصولات گرین کردم. بعد از مطالعه این تاپیک بیش از پیش این کار رو خواهم کرد.

پ.ن : استارتر عزیز حق دادنی نیست ، گرفتنی است. امیدوارم بتونی حقت رو بگیری

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 27 شهریور 1398 در 14:31، Hassan.SK گفته است :

 به خدا یه دونه کارته .

سلام، متاسفم حسن جان .

@GREEN Support (به خدا یه دونه کارته) . این دوستمون اینقدر اذیت شدن  برای یه دونه کارت ...

در تاپیک مورد نظر بنده و همکارانی که به این یوزر دسترسی دارند قبلا سعی کردیم که به ایشون کمک کنیم ولی به دلیل سوء تفاهم پیش آمده در دفعه قبل از سوی مدیریت از ادامه کار منع شدیم. تصمیم گیری در مورد امر ایشون از حیطه اختیارات بنده خارج شده متاسفانه .

چه سوء تفاهمی ؟؟؟

ویرایش شده توسط ahmadsa
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

استارتر عزیز

واقعا ارزش نداره به خاطر یه کارت گرافیک این همه  اعصاب خودتون رو خراب کنید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری


×
×
  • اضافه کردن...