رفتن به مطلب

انتقادهای تند و تیز و ملایم شما از انجمن لیون کامپیوتر در این تاپیک


سعید حسینی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

20 دقیقه قبل، DarkMERC گفته است:

آقا من از شما یک سوال دارم

الان توی دایرکت کاربر ها با هم درباره اعتبار ها صحبت کنن مشکل داره یا نه؟

اگر منظورتون پیغام خصوصیه، که خصوصیه :D

تنها قانونی که برای پیامهای خصوصی هست اینه که کاربرا به هم توهین نکنند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 1.9k
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

۶ دقیقه قبل، ARMIN گفته است:

اگر منظورتون پیغام خصوصیه، که خصوصیه :D

تنها قانونی که برای پیامهای خصوصی هست اینه که کاربرا به هم توهین نکنند.

خب باریکلا

الان شما یکی تاپیک میزنه آیا فلان فروشگاه معتبر هست یا نه

اگه شما کامنت هارو ببندید، کسی نمیتونه جواب اون شخص رو در یک تاپیک عمومی بده و باعث ایجاد مشکلات برای فروم بشه

ینی اون کسی که صاحب اون فروشگاهه، نمیتونه بیاد بگه شما توی فرومتون درباره فروشگاه ما بد گفتین یا خوب گفتین و تبلیغ عمومی کردین یا حالا هرچی

ولی بقیه کاربر ها، اون تاپیک رو میبینن و میرن توی پیام خصوصی بهش مشاوره میدن

اینجوری هم اون بنده خدا مشاوره گرفته از بقیه

هم جواب های به تاپیکش عمومی نبودن که تبلیغ یا بدگویی حساب شه و باعث دردسر شه

اینطور نیست؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱ ساعت قبل، DarkMERC گفته است:

خب باریکلا

الان شما یکی تاپیک میزنه آیا فلان فروشگاه معتبر هست یا نه

اگه شما کامنت هارو ببندید، کسی نمیتونه جواب اون شخص رو در یک تاپیک عمومی بده و باعث ایجاد مشکلات برای فروم بشه

ینی اون کسی که صاحب اون فروشگاهه، نمیتونه بیاد بگه شما توی فرومتون درباره فروشگاه ما بد گفتین یا خوب گفتین و تبلیغ عمومی کردین یا حالا هرچی

ولی بقیه کاربر ها، اون تاپیک رو میبینن و میرن توی پیام خصوصی بهش مشاوره میدن

اینجوری هم اون بنده خدا مشاوره گرفته از بقیه

هم جواب های به تاپیکش عمومی نبودن که تبلیغ یا بدگویی حساب شه و باعث دردسر شه

اینطور نیست؟

ببینید، اصلا چرا باید وقت خودمون رو برای این موارد بگذاریم که 4 چشمی تا بببینیم یه نفر تاپیک زده راجب فروشگاه دیگه، سریع بیاییم ببندیم تا مبادا یه حرفی زده بشه. اصلا این موضوع (آیا فروشگاه X معتبر است یا نه)، از نظر رسیدگی، درجه اهمیتش برای من که ناظر فروم لیون کامپیوتر هستم چیه؟

هیچی.

سری که درد نمیکنه دستمال نمی بندن. اصلا به ما ربطی نداره. معتبر هست واسه خودش معتبره، معتبر نیست واسه خودش نا معتبره. مگه فروم لیون جایی تعهد داده که محلی است برای اعتبار سنجی سایت های دیگه؟ نه والا.

الان فرض کن شما بپرسی آیا X معتبره، 10 نفر بیان بگن آره، 2 نفر بیان بگن نه، اونوقت معتبر میشه یا نا معتبر؟ هیچی نمیشه، آخرش هم باز تصمیم با خودتون که آیا ریسک رو بپذیرید یا نه. وانگهی، هر فروشگاهی که دلش میخواد با مشتریان خودش مرتبط باشه، پیج اینستاگرام، بخش کامنت و نظرات داره. اونجا میتونید هر پرسشی داشته باشید مستقیما با خودشون مطرح کنید. هر کسی از هر جایی دلش بخواد میتونه با خودشون ارتباط بگیره و خرید کنه. ریسکش هم بپذیره یا نپذیره، ارتباطی به ما نداره.

بنابراین وقت و انرژیمون رو صرف مواردی میکنیم که مهم باشه. مثلا کسی مشاوره فنی بخواد، یا راهنمایی فنی بخواد. میریم سر اون مطالب وقت و انرژی میگذاریم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

2 ساعت قبل، ARMIN گفته است:

ببینید، اصلا چرا باید وقت خودمون رو برای این موارد بگذاریم که 4 چشمی تا بببینیم یه نفر تاپیک زده راجب فروشگاه دیگه، سریع بیاییم ببندیم تا مبادا یه حرفی زده بشه. اصلا این موضوع (آیا فروشگاه X معتبر است یا نه)، از نظر رسیدگی، درجه اهمیتش برای من که ناظر فروم لیون کامپیوتر هستم چیه؟

هیچی.

سری که درد نمیکنه دستمال نمی بندن. اصلا به ما ربطی نداره. معتبر هست واسه خودش معتبره، معتبر نیست واسه خودش نا معتبره. مگه فروم لیون جایی تعهد داده که محلی است برای اعتبار سنجی سایت های دیگه؟ نه والا.

الان فرض کن شما بپرسی آیا X معتبره، 10 نفر بیان بگن آره، 2 نفر بیان بگن نه، اونوقت معتبر میشه یا نا معتبر؟ هیچی نمیشه، آخرش هم باز تصمیم با خودتون که آیا ریسک رو بپذیرید یا نه. وانگهی، هر فروشگاهی که دلش میخواد با مشتریان خودش مرتبط باشه، پیج اینستاگرام، بخش کامنت و نظرات داره. اونجا میتونید هر پرسشی داشته باشید مستقیما با خودشون مطرح کنید. هر کسی از هر جایی دلش بخواد میتونه با خودشون ارتباط بگیره و خرید کنه. ریسکش هم بپذیره یا نپذیره، ارتباطی به ما نداره.

بنابراین وقت و انرژیمون رو صرف مواردی میکنیم که مهم باشه. مثلا کسی مشاوره فنی بخواد، یا راهنمایی فنی بخواد. میریم سر اون مطالب وقت و انرژی میگذاریم.

ببینید بلاخره اون شخص هم شرطه!

درسته هنوز 1 سال نشده که توی این فروم هستم ولی دیگه تقریبا چند نفر از اعضای مطمعن فروم رو میشناسم!

معلومه اگه 2 نفر ناشناس بگن معتبر هست، اعتماد کامل نمیکنم(یا حالا برعکس)

ولی وقتی یک یا چند نفر از اعضای مطمعن فروم مثل خود شما بیاین بگین آره معتبره، من دیگه خیالم راحت میشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱۲ دقیقه قبل، DarkMERC گفته است:

ببینید بلاخره اون شخص هم شرطه!

درسته هنوز 1 سال نشده که توی این فروم هستم ولی دیگه تقریبا چند نفر از اعضای مطمعن فروم رو میشناسم!

معلومه اگه 2 نفر ناشناس بگن معتبر هست، اعتماد کامل نمیکنم(یا حالا برعکس)

ولی وقتی یک یا چند نفر از اعضای مطمعن فروم مثل خود شما بیاین بگین آره معتبره، من دیگه خیالم راحت میشه

با اجازه آرمین جان

ببینید اعتبار سنجی که کلا" در ایران نمیشه انجام داد

مجموعه ای بوده سالیان خدمت داده درست یهو شبانه جمع کرده رفته

ولی در بحث اعتبارسنجی فروشگاه ها در این فروم و کلا" هر جایی بحث حقوقی در ایران مطرح هست

از اونجایی که در ایران مسئولیت قضایی هر نظری بر عهده چاپ کننده هست پس بار قضایی داره

مثلا" من در اینجا بگم آقا مجموعه ایکس فلانه مجموعه ایکس میتونه بیاد شکایت کنه و بگه بیا ثابت کن

در بحث اینکه ما بگیم کجا خوب هست در اینجا خب همچین زیاد هم درست نیست خب مسلما" هر مجموعه ای میگه من بهترین هستم و فقط من معتبر هستم

اونوقت اینجوری میشه که خود فروشگاه داره بقیه رو پروموت میکنه که این اصلا" شدنی نیست

مثلا" شما کسی رو پیدا میکنی سر در مغازش یا داخل مغازش بیاد تبلیغ مغازه دیگری بکنه ؟ حتی اگر نداشته باشه بپرسی اکثرا" میگن نمیدونم بگرد

کسی هم اینجا تو فروم نمیتونه صد در صد بگه آقا فلان جا عالیه چون برعکسش رو زیاد دیدیم بالاخره آدمیزاده دیگه

نظر من رو میخوای بهترین اعتبارسنچی خود شما هستی با تحقیق

حالا تو هر شهر و منطقه ای که هستید خب مسلما" حضوری بهترین حالت ممکن هست

ولی اگر خرید اینترنتی مد نظر هست چند تا فاکتور امنیتی داره

جواز کسب و کار اینترنتی ثبت شده همراه با تاریخ انقضا باشه و آدرس ثبت شده با آدرس قسمت آدرس و تماس با ما مجموعه یکی باشد

مثلا" یکیش میرداماد نباشه و یکی دیگه یوسف آباد

نماد پرداخت الکترونیکیشون تاریخ داشته باشه و حتما" هم جز اینماد باشه و هم اتحادیه فروشگاه های اینترنتی و هم صنف رایانه

شماره تماس ها حتما" تلفن ثابت باشه و ازشون بپرسید فروش حضوری هم دارید دیگه

اکثریت شرکت های مشکوک فوش حضوری ندارن و اگر پرداخت در محل داشته باشند که چه بهتر و اگر هم نداشته باشند هم با اون موارد تا حدی قابل پیگیری هستند

زمانی هم که کالا به دستتون رسید با گوشی با گفتن ساعت و تاریخ و تصویر برچسب شماره مرسوله جلوی دوربین کالا رو آنباکس کنید تا در صورت لزوم موردی داشت بتونید به راحتی اثبات کنید

و اینکه اون مجموعه حالا با تیپاکس میفرسته یا با پست حتما" بیمه کرده باشه مرسوله رو

با این موارد تا 80 درصد خیالتون از بابت خرید راحت میشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

لطفا اصلاح رنگ مانیتور موجود کنین. برای تنظیم کردن رنگ های مانیتور خیلی ضروریه خصوصا برای طراحی.

مثل X-Rite i1Display Studio/Pro/Pro Plus یا DataColor Spyder 5 Elite و غیره.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بخشی هست که راجب گارانتی ها صحبت بشه و اشخاص داستانشون رو اونجا بیان بیان کنن؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من دیشب دو تا سفارش با فاصله زمانی چند ساعته ثبت کردم ( دوتا خمیر سیلیکون کولر مستر). اولی رو ارسال با پست زدم، دومی رو ارسال با تیپاکس که براشون توضیح نوشتم هر دوتا همراه هم با پست ارسال بشه، چون سیستم چیزی نداشت که دو تا سفارش رو باهم مرج کنه. جهت اطمینان از این موضوع ساعت 11 هم تماس گرفتم و تاکید کردم که هر دو با هم با پست ارسال بشه. الان اس ام اس اومده که سفارش شما تحویل تیپاکس شده ( یکی هم تحویل پست)🙃😑 صبح هم برای تماس با بخش پیگیری سفارش مشکل داشتم و کسی تا مدتی جوابگو نبود(سه خط برای پیگیری سفارش دارید!) الانم که زنگ میزنم یا مشغوله یا جواب نمیدن یا بوق میخوره ولی بعدش بوق اشغال پخش میشه😑

لینک به دیدگاه
Share on other sites

9 ساعت قبل، alireza rabbani گفته است:

من دیشب دو تا سفارش با فاصله زمانی چند ساعته ثبت کردم ( دوتا خمیر سیلیکون کولر مستر). اولی رو ارسال با پست زدم، دومی رو ارسال با تیپاکس که براشون توضیح نوشتم هر دوتا همراه هم با پست ارسال بشه، چون سیستم چیزی نداشت که دو تا سفارش رو باهم مرج کنه. جهت اطمینان از این موضوع ساعت 11 هم تماس گرفتم و تاکید کردم که هر دو با هم با پست ارسال بشه. الان اس ام اس اومده که سفارش شما تحویل تیپاکس شده ( یکی هم تحویل پست)🙃😑 صبح هم برای تماس با بخش پیگیری سفارش مشکل داشتم و کسی تا مدتی جوابگو نبود(سه خط برای پیگیری سفارش دارید!) الانم که زنگ میزنم یا مشغوله یا جواب نمیدن یا بوق میخوره ولی بعدش بوق اشغال پخش میشه😑

@CRM

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام. چرا تاپیک های من بدون دلیل از دسترس من خارج و مخفی میشن؟ 

ویرایش شده توسط DM.JAGUAR
لینک به دیدگاه
Share on other sites

۴۹ دقیقه قبل، DM.JAGUAR گفته است:

سلام. چرا تاپیک های من بدون دلیل از دسترس من خارج و مخفی میشن؟ 

سلام

دوست عزیز شما تاپیکی برای شکایت داشتی که موضوعش حل شد و تمام . پرونده شما هم بسته شد . الان باز هم دنبال همون مسئله حل شده هستی و شکایت داری . اینجا دادگاه و یا انجمن مشاوره حقوقی نیست . اگر مشاوره میخواهید ، به دفاتر حقوقی مراجعه کنید و یا وکیل بگیرید . اگر شکایتی دارید به مراجع قضایی مراجعه کنید . از نظر لیون کامپیوتر مشکل شما حل شده و مابقی دیگه به این انجمن و لیون کامپیوتر ارتباطی نداره . قبلا هم گفته شده و تو قوانین هم هست که شکایت از دیگر شرکت ها تو این انجمن ممنوع هست . دفعه قبلی هم چون لیون کامپیوتر فروشنده بوده تاپیک شما باز مونده و نتیجه هم گرفتید . کالا رو پس دادید و پولتون رو هم پس گرفتید . بعد از این رو در مراجع ذیصلاح پیگیری کنید . اگر باز هم بخواهید تاپیک های مشابه ارسال کنید ، مجبوریم دسترسی شما رو محدود کنیم .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

22 دقیقه قبل، Hamed گفته است:

سلام

دوست عزیز شما تاپیکی برای شکایت داشتی که موضوعش حل شد و تمام . پرونده شما هم بسته شد . الان باز هم دنبال همون مسئله حل شده هستی و شکایت داری . اینجا دادگاه و یا انجمن مشاوره حقوقی نیست . اگر مشاوره میخواهید ، به دفاتر حقوقی مراجعه کنید و یا وکیل بگیرید . اگر شکایتی دارید به مراجع قضایی مراجعه کنید . از نظر لیون کامپیوتر مشکل شما حل شده و مابقی دیگه به این انجمن و لیون کامپیوتر ارتباطی نداره . قبلا هم گفته شده و تو قوانین هم هست که شکایت از دیگر شرکت ها تو این انجمن ممنوع هست . دفعه قبلی هم چون لیون کامپیوتر فروشنده بوده تاپیک شما باز مونده و نتیجه هم گرفتید . کالا رو پس دادید و پولتون رو هم پس گرفتید . بعد از این رو در مراجع ذیصلاح پیگیری کنید . اگر باز هم بخواهید تاپیک های مشابه ارسال کنید ، مجبوریم دسترسی شما رو محدود کنیم .

سلام.

تاپیک جدید من در ادامه تاپیک قبلی بود که بدون اجازه من مخفی شد. توی قوانینی که جدیدا وضع شده گفته شده که اسم بردن و صحبت در مورد فروشگاه های همکار ممنوع میباشد. در قوانین، راهنمایی خواستن برای گرفتن حق خود و یا صحبت در مورد شرکت های مادر یا وارد کننده ممنوع نشده است.

خیلی ممنون که دارید رویه خیلی خوب انجمن لیون برای حمایت از مصرف کننده و فرد عادی رو در برابر شرکت های بزرگ و دارای نفوذ رو نشون میدید.

دسترسی بنده رو هم ممنوع بکنید مشکلی برای من پیش نمیاد و در نهایت نتیجه این داستان رو در فروم های دیگه به اشتراک میگذارم تا افراد مطلع بشن.

ویرایش شده توسط DM.JAGUAR
لینک به دیدگاه
Share on other sites

۷ دقیقه قبل، DM.JAGUAR گفته است:

سلام.

تاپیک جدید من در ادامه تاپیک قبلی بود که بدون اجازه من مخفی شد. توی قوانینی که جدیدا وضع شده گفته شده که اسم بردن و صحبت در مورد فروشگاه های همکار ممنوع میباشد. در قوانین، راهنمایی خواستن برای گرفتن حق خود و یا صحبت در مورد شرکت های مادر یا وارد کننده ممنوع نشده است.

خیلی ممنون که دارید رویه خیلی خوب انجمن لیون برای حمایت از مصرف کننده و فرد عادی رو در برابر شرکت های بزرگ و دارای نفوذ رو نشون میدید.

دسترسی بنده رو هم ممنوع بکنید مشکلی برای من پیش نمیاد و در نهایت نتیجه این داستان رو در فروم های دیگه به اشتراک میگذارم تا افراد مطلع بشن.

خود شرکت مورد نظر شما انجمن گفتگو داره . اونجا مطرح کنید که زودتر نتیجه بگیرید .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۴ ساعت قبل، Hamed گفته است:

سلام

دوست عزیز شما تاپیکی برای شکایت داشتی که موضوعش حل شد و تمام . پرونده شما هم بسته شد . الان باز هم دنبال همون مسئله حل شده هستی و شکایت داری . اینجا دادگاه و یا انجمن مشاوره حقوقی نیست . اگر مشاوره میخواهید ، به دفاتر حقوقی مراجعه کنید و یا وکیل بگیرید . اگر شکایتی دارید به مراجع قضایی مراجعه کنید . از نظر لیون کامپیوتر مشکل شما حل شده و مابقی دیگه به این انجمن و لیون کامپیوتر ارتباطی نداره . قبلا هم گفته شده و تو قوانین هم هست که شکایت از دیگر شرکت ها تو این انجمن ممنوع هست . دفعه قبلی هم چون لیون کامپیوتر فروشنده بوده تاپیک شما باز مونده و نتیجه هم گرفتید . کالا رو پس دادید و پولتون رو هم پس گرفتید . بعد از این رو در مراجع ذیصلاح پیگیری کنید . اگر باز هم بخواهید تاپیک های مشابه ارسال کنید ، مجبوریم دسترسی شما رو محدود کنیم .

سلام

خدمت آقای قربانی عزیز

من نمیدونم موضوع چیه و بحث من کلی هست، با توجه به اینکه اینجا یک محفل عمومی برای صحبت پیرامون کامپیوتر و مطالب پیرامون اون هست، و اینکه بعضا پیش میاد در این رابطه افراد دچار مشکل بشن و در این خصوص راهنمایی و مشاوره بخوان، اسم نبردن از برندها و شرکت هایی که تو این حوزه فعالیت میکنن کاملا بی معنیه.

در واقع فضا جوری میشه که فقط باید تعریف و تمجید باشه و لا غیر، و در غیر اینصورت هر گونه اعتراض و انتقاد در مورد محصول در نطفه خفه بشه. خودتون میدونید این نوعی از دیکتاتوری رو بوجود میاره.

اگه قرار باشه از کوچکترین مسائل تا موارد بسیار مهم در نحوه تعامل با شرکت ها و تجربه استفاده از خدمات اونها بصورت یکطرفه سانسور و حذف بشه، دیگه جایی باقی نمیمونه برای پاسخگو بودن شرکت ها و انتقاد و به اشتراک گذاشتن نحوه سرویس دهی این شرکت ها.

انجمن لیون کامپیوتر که زیرمجموعه  فروشگاه فعالیت میکنه، ۲ تا رویکرد میتونه داشته باشه:

- نسبت به کاربران خودش نقش حمایتی داشته باشه و فضای مناسبی رو برای فعالیت و بحث پیرامون عملکرد و تجربه کاربری محصولات شرکت ها و خود سرویس دهی شرکت ها و نحوه تعامل اونا با مشتریانشون محیا کنه و یا 

- یک فضای بسته و محدود وجود داشته باشه و صرفا به نکات مثبت بدون توجه به جوانب منفی پرداخته بشه و بیشتر جنبه تبلیغ داشته باشه مثل رویه ای که اکثر رسانه های اجتماعی داخلی و خارجی در پیش گرفتن که خودتون هم میدونید چقدر آزار دهنده هست. در واقع مطالب محدود به دو دسته میشن: ۱ - مطالبی که ما با اون موافقیم و یا هیچ ضرری برامون نداره منتشر میشه ۲- مطالبی که ما موافق اون نیستیم یا بر ضد منافع ما عمل میکنه و اجازه نشر نداره و حتی افراد محدود میشن.

وجود و قدرت گرفتن یک مجموعه کاملا منوط به فعالیت اعضای اون هست و این انکار ناپذیر هست که چقدر انجمن طی سالیان در جهت رشد برند لیون کامپیوتر کمک کرده. و در واقع این مجموعه یک سرمایه گذاری مثبتی انجام داده که منافعش به خودش در درجه اول و در درجه بعدی به کاربرانش رسیده. و در ادامه هم همینطور اثر گذاری مثبت یا منفی رو میتونه برای خودش و اعضا داشته باشه.

مسلما منظور من از آزادی در بیان نظرات، توهین، هتک حرمت اشخاص، نظرات مغرضانه و مواردی از این قبیل نیست که حذف و محدود سازی این موارد بدیهیه.

مسلما تاپیک هایی با محتوای شکایت میتونه مدیریت بشه تا حذف و سانسور. مثلا جلوگیری از دخالت های بی ربط و دریافت مدارک مستند از کسی که شکایت میکنه به عنوان شرط درج تاپیک و کمک به انتشار اونها حتی.

در جایی که به طور صحیح با یا بدون ارائه مدرک صحبت از فروشگاه یا شرکتی میشه، جایی برای شکایت باقی نمیذاره و ضمن اینکه اون نهاد که احساس میکنه که حقش داره ضایع میشه و براش مهم هست و رسمیت داره، فضا برای دفاع از خودش وجود داره. (اینکه گفته میشه اسمی از فروشگاه یا شرکتی برده نشه، به نوعی توهین به حقوق و شعور اعضای مجموعه هست.)

باز هم نحوه مدیریت این فضا که کار به شکایت و پیچیدگی نرسه و در عین حال فضای بسته وجود نداشته باشه به نحوه مدیریت مدیران مجموعه لیون کامپیوتر وابسته هست، همونطور که در گذشته هم همین بوده.

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خداوکیلی چرا برای تخفیفایی جزئی بنر 50 و 90 درصد تخفیف میزنین بعد مینویسین "تخفیف باید واقعی باشه" ؟ نقش اون 0 جلوی 9 غیر از فریب افکار مردمه؟

521.jpg

ویرایش شده توسط Ali_14
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۴۰۰/۸/۲۶ در 22:44، Ali_14 گفته است:

سلام

لطفا اصلاح رنگ مانیتور موجود کنین. برای تنظیم کردن رنگ های مانیتور خیلی ضروریه خصوصا برای طراحی.

مثل X-Rite i1Display Studio/Pro/Pro Plus یا DataColor Spyder 5 Elite و غیره.

بچه های فروشگاه حضور دائمی اینجا ندارند مگر اینکه مورد خیلی مهمی پیش بیاد و ما صداشون کنیم بیان.

اگر راجب انجمن انتقاد و پیشنهاد دارید در این تاپیک مطرح بفرمایید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من يبار بدون هيچ قند شكنى وارد سايت شدم اون عبارت عجيب منطقه شما در دسترس نميباشد بخاطر مسائل امنيتى برام اومد كه خيلى برام عجيب بود...

جالب اينكه وقتى با قند شكن هم وارد ميشى بعضى وقتا اين پيغام مياد و بعضى وقتا هم نمياد در حالى كه با همون هست و آى پى ثابت!!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱۱ ساعت قبل، Ali_۱۴ گفته است:

خداوکیلی چرا برای تخفیفایی جزئی بنر 50 و 90 درصد تخفیف میزنین بعد مینویسین "تخفیف باید واقعی باشه" ؟ نقش اون 0 جلوی 9 غیر از فریب افکار مردمه؟

521.jpg

سلام دوست من

عبارت "تخفیف باید واقعی باشه" رو مشاهده نفرمودین

توصیه میشه برای درک بهتر موضوع فیلمی که در لینک زیر هست رو مشاهده بفرمائین

خیلی از سایت‌ها و فروشگاه‌های داخلی یا خارجی میان و تخفیف‌های 80 و 90 درصدی می‌ذارن در صورتی که این تخفیف‌ها واقعی نیستن...

اون صفر آخر وقتی خاموش هست یعنی همین، در اصل این 90 درصد نیست، 9 درصده

عبارت "تخفیف باید واقعی باشه" به همین خاطره

https://www.instagram.com/p/CWqXXaiNjNe

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام و خسته نباشید

بنده هفته قبل یدونه هارد My Book 4TB New خرید کردم که دیروز رسیدم بدستم ولی بجای هارد فوق یک عدد هارد اکسترنال my passport بهم ارسال شده بود

منم هارد رو برای اداره خرید کردم و خیلی هم فوری لازم داشتم ، میتونستم از دیجی کالا هم خرید کنم اما تعصب نسبت به لیون باعث شد تا از شما خرید کنم

جالی اینجاست بعد از تماس با لیون گفتم عکس محصول و فاکتور رو واتساپ کن تا بررسی کنیم ، منم فرستادم هیچ خبری نشد

دوبار زنگ زدم گفتید الان بررسی میکنیم باهاتون تماس میگیریم اما نگرفتید ، آخرش گفتید شارژ تبلت ما تموم نشده نمیتونیم بررسی کنیم الان اما نیم ساعته بررسی میکنیم جواب میدیم !

الان 24 ساعت گذشته و هیچ خبری نیست !

زمانی که مدیریت یک شرکت قهر کنه بره چه نتیجه ای بهتر از این حاصل میشه ؟

عکس خرید خودم و محصول رو هم میزارم !

درهر صورت دیگه تماس شما هم برام ارزشی نداره و هارد رو خیلی سریع لازم دارم نه اینکه اینو مرجوع کنم بعد شما اونو بفرستید و یک هفته زمان دیگه طی بشه

ترجیح میدم مراحل بعدی رو از طریق نماد اعتماد الکترونیک با ارایه اسناد شکایتم رو مطرح کنم

موفق باشید

 

1638209696288.thumb.jpg.2f7bb7b0599b261ca16511e8b95d8179.jpg

1638209696303.thumb.jpg.9c9fb8dfb4650bf734d6baba49d5c15e.jpg

lion.thumb.png.f64bf7d684ca8ac29fbd6f6882b51238.png

  • لایک 6
  • ممنونم 3
  • چرا؟! 2
  • قلبم گرفت 5
لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱۲ ساعت قبل، sinastar گفته است:

با سلام و خسته نباشید

بنده هفته قبل یدونه هارد My Book 4TB New خرید کردم که دیروز رسیدم بدستم ولی بجای هارد فوق یک عدد هارد اکسترنال my passport بهم ارسال شده بود

منم هارد رو برای اداره خرید کردم و خیلی هم فوری لازم داشتم ، میتونستم از دیجی کالا هم خرید کنم اما تعصب نسبت به لیون باعث شد تا از شما خرید کنم

جالی اینجاست بعد از تماس با لیون گفتم عکس محصول و فاکتور رو واتساپ کن تا بررسی کنیم ، منم فرستادم هیچ خبری نشد

دوبار زنگ زدم گفتید الان بررسی میکنیم باهاتون تماس میگیریم اما نگرفتید ، آخرش گفتید شارژ تبلت ما تموم نشده نمیتونیم بررسی کنیم الان اما نیم ساعته بررسی میکنیم جواب میدیم !

الان 24 ساعت گذشته و هیچ خبری نیست !

زمانی که مدیریت یک شرکت قهر کنه بره چه نتیجه ای بهتر از این حاصل میشه ؟

عکس خرید خودم و محصول رو هم میزارم !

درهر صورت دیگه تماس شما هم برام ارزشی نداره و هارد رو خیلی سریع لازم دارم نه اینکه اینو مرجوع کنم بعد شما اونو بفرستید و یک هفته زمان دیگه طی بشه

ترجیح میدم مراحل بعدی رو از طریق نماد اعتماد الکترونیک با ارایه اسناد شکایتم رو مطرح کنم

موفق باشید

 

1638209696288.thumb.jpg.2f7bb7b0599b261ca16511e8b95d8179.jpg

1638209696303.thumb.jpg.9c9fb8dfb4650bf734d6baba49d5c15e.jpg

lion.thumb.png.f64bf7d684ca8ac29fbd6f6882b51238.png

سلام جناب طالب زاده وقت شما بخیر باشه 

بابت اتفاقی که افتاده متاسفیم، من مسئله شما رو از واحد ارتباط با مشتریان صبح اول وقت پیگیری میکنم جناب طالب زاده و خدمت شما تماس میگیریم.

  • لایک 1
  • حالم خوب شد 2
  • چرا؟! 1
  • قلبم گرفت 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

۵۳ دقیقه قبل، CRM گفته است:

سلام جناب طالب زاده وقت شما بخیر باشه 

بابت اتفاقی که افتاده متاسفیم، من مسئله شما رو از واحد ارتباط با مشتریان صبح اول وقت پیگیری میکنم جناب طالب زاده و خدمت شما تماس میگیریم.

میشه بپرسم شما این همه مدت کجا بودی؟ حتما باید پابلیک بشه تو فروم؟ متاسفم...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۳۲ دقیقه قبل، Nsm۱۰۰۰ گفته است:

میشه بپرسم شما این همه مدت کجا بودی؟ حتما باید پابلیک بشه تو فروم؟ متاسفم...

برادر چنین مسائلی رو ما سریع انتقال میدیم، منتها عکس العمل CRM در فروم بستگی به زمان ایشون داره.

البته به زودی یه نیروی جدید اضافه میشه که رسیدگی ها سریعتر انجام بگیره.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱۱ ساعت قبل، ARMIN گفته است:

برادر چنین مسائلی رو ما سریع انتقال میدیم، منتها عکس العمل CRM در فروم بستگی به زمان ایشون داره.

البته به زودی یه نیروی جدید اضافه میشه که رسیدگی ها سریعتر انجام بگیره.

آرمین جان مطمئن باش یکی مثه این دوست عزیزمون دلسوزه
منی که انتقاد میکنم دلسوزم
من رم از لیون سفارش دادم بعد از نزدیک به یک هفته ارسال کردن
زمانی که میبینی لیون نسبت به سال های قبل افت کرده چی بگیم؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۴۰۰/۹/۹ در ۲۳:۰۷، Nsm۱۰۰۰ گفته است:

میشه بپرسم شما این همه مدت کجا بودی؟ حتما باید پابلیک بشه تو فروم؟ متاسفم...

والا سعی کردم مشکل رو با خود لیون حل کنم اما جوابی نگرفتم

البته جا داره از شخص آقای حسینی یه تشکر اساسی بکنم که خیلی قاطعانه پیگیری کردن ، بطوریکه خودمم تعجب کردم و اصلا انتظار همچین حمایتی از آقای حسینی رو نداشتم واقعیتش (بطوریکه حتی از جمله بندی پیامی که برای ایشون فرستادم بشدت احساس پشیمونی کردم و عذرخواهی میکنم)

تنها سوالی که ذهنم رو به خودش درگیر کرد این بود که اگر کاملا از سر تصادف اکانت اینستاگرام آقای حسینی رو نمیدیدم و موضوع رو بهش اطلاع نمیدادم(چون از طریق خود شماره های لیون علارغم تمام تلاشها نتونستم به آقای حسینی دسترسی مستقیم داشته باشم) تکلیف من چی بود ؟

مشکل اینه که لیون نسبت به سالهای قبل بزرگتر شده ولی راندمانش در حد بزرگی خودش نیست به همین دلیل هست که یه ضعف هایی احساس میشه

مساله اینه که من و امثال من میتونیم از خیلی جاها خرید کنیم(دیجی کالا که الان دیگه همه چی داره حتی قند و نون و خاک هم میفروشه !) ولی چون از 12 سال پیش با لیون آشنا شدم یه تعصب ناخودآگاهی نسبت به لیون دارم که میگم اگه اینجا داره باید از اینجا بخرم و الحق و والانصاف لیون باید قدر قدیمی ها رو یکم بیشتر بدونه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...